آیا رمزارز GMT امسال 50 سنتی می‌ شود؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

رمزارز GMT یک رمزارز دنیای بازی‌ها است که در زمان انتشار نظرها را به سوی خود جلب کرده بود. این رمزارز در واقع پاداش‌ یک بازی ورزشی بود که به ازای قدم زدن و پیاده‌روی به شما ارز دیجیتال می‌داد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی عملکرد این رمزارز و پیش بینی قیمتی آن پرداخته است.

رمزارز جامانده از بازار

GMT یکی از رمزارزهای نوآور در زمان انتشار بود. این رمزارز که به عنوان یک رمزارز سبک زندگی معرفی شده بود، در حوزه SocialFi و GameFi دست به نوآوری‌هایی زده بود. این رمزارز به همراه یک اپلیکیشن بازی به بازار عرضه شد که در واقع اپلیکیشنی قدم‌شمار با یک ویژگی‌ بسیار خاص به شمار می‌رفت. هر چقدر که شما بیشتر پیاده‌روی می‌کردید، ارز دیجیتال بیشتری از این بازی به عنوان جایزه دریافت می‌کردید.

شاید همین موضوع و عدم تمرکز روی حفظ ارزش رمزارز باعث شد که خیلی زود روند صعودی GMT مختل شده و از بازار عقب بماند. اگرچه سرمایه‌گذاران و بازی ‌کننده‌ها امید زیادی به بازار گاوی امسال دارند.

این رمزارز دارای حجم بازار 204 میلیون دلاری است و جزو توکن‌های فعال بازار محسوب می‌شود. با این حال حجم بازار این رمزارز در یک سال اخیر کاهش داشته است.

تاریخچه قیمتی GMT

رمزارز GMT هم اکنون به قیمتی حدود 0.225 دلار معامله می‌‌شود. GMT در سال 2022 همراه با اپلیکیشن خود به صورت هماهنگ به بازار عرضه شده و در صرافی‌های معتبر لیست شد. نتیجه این کار رشد 850 درصدی در 6 ماه ابتدایی آغاز فعالیت بود. به طوریکه قیمت این رمزارز تا حدود 4.3 دلار نیز رشد داشت.

در ادامه روند نزولی GMT آغاز شد و این رمزارز در یک سال گذشته به پایین‌ترین میزان خود یعنی حدود قیمتی 0.17 دلار نیز رسید. در واقع رشد بالای اولیه با اصلاح 95 درصدی همراه بود و این رمزارز هنوز هم از نگاه اندیکاتورها در حال اصلاح است.

پیش بینی قیمت GMT در سال 2024

بیشتر کارشناسان روند این رمزارز را تا پایان سال صعودی می‌دانند. پیش بینی قیمتی کوتاه مدتی که برای این رمزارز وجود دارد، رسیدن به قیمت 50 سنتی در ماه‌های انتهایی سال 2024 است. در درازمدت نیز فعلا بالاترین پیش بینی قیمتی برای GMT حدود رقم 1.5 دلار خواهد بود. در صورتی که بازار بخواهد وارد فاز خرسی و اصلاحی شود، این رمزارز ممکن است به کف تاریخی خود نزول کرده و برگشت قیمتی را از کف قیمت و رقم 0.17 دلار دوباره آغاز کند. کف قیمتی بهترین مکان برای خرید سرمایه‌گذاران خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی فاندامنتال برای GMT

یکی از اصلی‌ترین اخباری که در حوزه GMT منتشر شده است، مربوط به سوزاندن و نصف شدن توکن‌های این رمزارز هر 3 سال یک بار است که احتمالا در سال آینده این اتفاق روی خواهد داد. سازندگان این بازی و رمزارز برای کنترل قیمتی قرار است که نصف 6 میلیون توکن موجود در بازار را بسوزانند. این اتفاق می‌تواند در یک بازه زمانی باعث جهش قیمتی این رمزارز تا حدود دو برابر شود.

همچنین سازندگان این رمزارز توکن دیگری به نام GST را نیز ارائه کرده‌اند و در زیرمجموعه یک شرکت بازی‌سازی به نام فلافل گیمز درصدد ارائه بازی‌های دیگری بر اساس رمزارزها هستند.

انتهای پیام

روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز