آیا رمزارز تزوس امسال 3 دلاری می شود؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تزوس یکی از رمزارزهایی است که چالش‌ها و فراز و نشیب‌های زیادی را داشته است. اگرچه این رمزارز به عنوان یک دارایی بومی برای شبکه‌ای مستقل همیشه مورد توجه سرمایه‌گذاران بوده است اما روند بازار تعیین کننده اصلی صعود و یا سقوط قیمتی تزوس خواهد بود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی روند حرکتی رمزارز تزوس و احتمال 3 دلاری شدن آن در پایان سال 2024 پرداخته است.

چرا تزوس؟

تزوس یک بلاکچین مستقل است که دارای اکوسیستم خاص خود و پروتکل‌های اختصاصی است. در واقع از نظر فنی تزوس تفاوت آنچنانی با بیت کوین و اتریوم ندارد و این از جمله نقاط برتری تزوس است. این بلاکچین حتی برتری‌هایی نسبت به اتریوم دارد. برای نمونه می‌توان از فرمول‌های خود اصلاح گری، مدیریت درون زنجیره‌ای، نوآوری غیر متمرکز و نمایندگی نام برد.

رمزارز اصلی تزوس با نام XTZ در بازار معامله می‌شود و تقریبا در تمام صرافی‌های جهان لیست شده است. این رمزارز در سال 2007 توسط یک زوج جوان راه اندازی شده و تغییرات و توسعه زیادی را تا به امسال به خود دیده است.

وضعیت کنونی تزوس

XTZ هم اکنون وضعیت مناسبی از نظر قیمتی دارد. این رمزارز به قیمتی حدود 0.77 دلار معامله می‌شود و به بیان دقیق‌تر بین 0.7 تا 0.8 دلار در نوسان است. در نگاه کوتاه مدت این رمزارز یک کف قیمتی و حمایت بسیار مهم در رقمی حدود 0.65 دلاری دارد که به آن بسیار نزدیک است. اولین مقاومت جدی و بزرگ XTZ نیز حدود 1.4 دلار است که در ماه‌های گذشته چندین بار این مقاومت را امتحان کرده ولی موفق به گذر از آن نشده است.

چارت هفتگی تزوس

تزوس 3 دلاری در پایان 2024

این رمزارز در 3 ماه گذشته یک دوره اصلاحی را گذرانده است و از مقاومت 1.4 دلاری حدود 60 درصد اصلاح داشته است. به نظر می‌رسد که اصلاح قیمتی کوتاه مدت XTZ به پایان رسیده است و این مکان را می‌توان کف قیمتی برای این رمزارز عنوان کرد. اگرچه ممکن است هنوز شاهد رنج زدن و اصلاح زمانی برای تزوس باشیم. با پایان یافتن کامل اصلاح و حرکت کلی بازار، بدون شک تزوس دوباره مقاومت خود را امتحان خواهد کرد و ممکن است با گذر از آن به سمت بالاتر نیز حرکت کند.

بیشتر کارشناسان و تحلیل‌گران پیش بینی 3 دلاری شدن تزوس در پایان سال 2024 را مطرح می‌کنند. اگرچه تثبیت قیمتی حدود 2.3 دلار برای پایان سال محتمل‌تر خواهد بود. اندیکارتورهای مختلف از جمه RSI این نوع از پیش بینی را تایید می‌کنند و مقاومت 1.2 دلاری را پس از شکسته شدن، اصلی‌ترین حمایت تزوس در ماه‌های پایانی سال می‌دانند.

تزوس

آینده تزوس

تزوس در سال 2021 با قیمت باورنکردنی 9.18 دلار نیز معامله شد و توانست سقف تاریخی خود را در این رقم ببندد. سقفی که رسیدن به آن در آینده درازمدت تزوس غیرممکن به نظر می‌رسد. اما قیمت واقعی این رمزارز نیز زیر 2.5 دلار نیست و در پیش بینی طولانی مدت XTZ می‌توان رقم‌های حدود 8 دلار را نیز لحاظ کرد.

تزوس هدف کنونی خود را بازگشت دوباره به جمع 20 رمزارز برتر بازار کرده است و سرمایه‌گذاران جدید می‌توانند این هدف را محقق کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنجوالکس
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز