آواز برای صندلی‌های خالی برج میلاد در اوج کرونا

ژیوار

روزبه نعمت‌اللهی، خواننده پاپ کشورمان تصمیم گرفته که کنسرت خود را در برج میلاد لغو نکند اما این کنسرت بدون حضور فیزیکی هوادارانش به‌زودی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این کنسرت را به‌صورت مجازی تماشا کنند.

به گزارش کاماپرس به نقل از روابط عمومی برج میلاد، در آستانه سال نو و برخلاف همه رسم‌های مربوط به شب عید، امسال مردم برای در امان ماندن از ویروس کرونا به در خانه ماندن تشویق می‌شوند و خبری از رونق شبگردی‌های خانواده‌ها و بازارهای عیدانه گویا نخواهد بود؛ اما بسیاری هنرمندان موسیقی در این شرایط به‌خوبی به وظایف خود در تلطیف فضای عمومی واقف هستند و به آن‌ها عمل می‌کنند که روزبه نعمت‌الهی یکی از این هنرمندان است که قصد دارد برای مردم در خانه‌مانده از طریق فضای مجازی کنسرت برگزار کند.

آخرین روزهای سال ۹۸ یادآور روزهای خوبی برای ایرانیان نیست و بسیاری هم‌وطنانمان با بیماری کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کنند یا بسیاری از آن‌ها در خانه‌هایشان قرنطینه شده‌اند.

دریان سفر امید

روزبه نعمت‌اللهی خواننده این کنسرت نیز ضمن قدردانی از تمام شهروندان برای حضور نیافتن در محافل عمومی به‌منظور پیشگیری از بیماری کرونا، گفت: “این کنسرت برای شمایی است که در این سال‌ها هم‌نفس ام بوده‌اید، کنسرتی را در سالن خالی برج میلاد برگزار خواهم کرد، اما یقین دارم صدای هم‌صدایی‌تان از دور تحملی می‌شود برای گذراندن این روزهای بی نفس.”

این کنسرت شنبه آتی (٢۴ اسفند) ساعت ۱۰ شب برگزار می‌شود، جزییات نحوه تماشای آن نیز طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز