آن چه گردشگران باید در مورد ویزا کامرون و سفر توریستی به این کشور بدانند

ویزا کامرون-کاماپرس
ژیوار

کامرون یکی از کشورهای آفریقایی بوده که در سال‌های اخیر مورد استقبال گردشگران واقع شده است. طبیعت زیبا و متنوع، موزه‌ها و کلیساهای دیدنی، از مجموعه جاذبه‌های دیدنی هستند که توجه گردشگران در کامرون را به خود جلب می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، ویزا کامرون به صورت فرودگاهی صادر نمی‌شود و این کشور در ایران سفارت‌خانه ندارد؛ در نتیجه مسافران برای دریافت ویزا کامرون باید به سفارتخانه کامرون در کشورهای دیگر مراجعه کنند. مشکلات دریافت ویزا کامرون باعث شده که بسیاری از گردشگران، سفر با تور به این کشور را انتخاب و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.

این گزارش به بررسی شرایط لازم برای دریافت ویزا کامرون و سفر به این کشور پرداخته است.

ویزا کامرون-کاماپرس

مدارک لازم برای دریافت ویزا کامرون

به جز شش کشور گینه استوایی، جمهوی آفریقا مرکزی، چاد، جمهوری کنگو، گابن و نیجریه، اتباع سایر کشورها برای سفر به کامرون نیاز به ویزا دارند. برای دریافت ویزا کامرون، متقاضیان باید پاسپورت با حداقل شش ماه اعتبار، عکس پرسنلی و فرم ویزا کامرون داشته باشند. دعوتنامه از بوتسوانا جزو مدارک ضروری نیست، اما شانس احتمال دریافت ویزا کامرون را افزایش می‌دهد. نامه تکن مالی و گردش حساب‌ بانکی در سه ماه آخر، اطلاعات شخصی و بلیط هواپیما نیز از سایر مدارکی است که متقاضیان برای دریافت ویزا کامرون به آن نیاز دارند.

دریان سفر امید

ویزا کامرون-کاماپرس

هزینه های مربوط به دریافت ویزا کامرون

هزینه‌های مربوط به ارسال مدارک و دریافت ویزا کامرون برابر با 220  دلار است؛ با این حال، در صورتی که افراد به تنهایی اقدام به دریافت ویزا کامرون از طریق مراجعه به سفارت کنند، باید هزینه‌های بیشتری بپردازند.

ویزا کامرون-کاماپرس

جاذبه­‌های دیدنی کامرون

سفر به کامرون برای بسیاری از گردشگران مانند یک سفر اکتشافی است که می‌توانند به کاوش در مکان‌های تاریخی و هنری بپردازند.

پارک ملی وازا: این پارک در سال 1934 به عنوان یکی از آثار یوسنکو ثبت شد و در حال حاضر گونه‌های متعددی از یوزپلنگ‌ها، کفتارها، فیل‌ها و سایر جانوران در منطقه‌ای حفاظت‌شده در آن زندگی می‌کنند.

دشانگ: دشانگ، یکی از شهرهای غربی در کامرون است که در 20 سال اخیر به سرعت رشد کرده و جمعیت آن 10 برابر شده است. یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های شهر دشانگ، موزه تمدن آن است.

دجا: منطقه حفاظت از جانوران دجا در سال 1950 ایجاد شد و سپس در سال 1987 به عنوان میراث جهانی به ثبت رسید. جنگل‌های بکر و دست‌نخورده چیزی حدود 90 درصد از ذخیره‌گاه را شامل می‌شوند که محل زندگی تعداد زیادی از جانوران محسوب می‌شود و بیش از 1500 گونه گیاهی کم‌یاب در این جنگل‌ها زندگی می‌کنند.

ویزا کامرون-کاماپرس

کریبی: سواحل خیره‌کننده کریبی با ماسه‌های سفید و آب‌های فیروزه‌ای، ماهی‌های خوشمزه‌ و رستوران‌های متعدد به عنوان بهشت کامرون شناخته می‌شود. تعداد زیادی از هتل‌های لوکس در ساحل کریبی قرار دارد که اکثرا قیمت مناسبی دارند. در هشت کیلومتری این سواحل، آبشارهای زیبایی وجود دارد که مستقیما به دریا ختم می‌شوند و مناظر بسیار زیبا و دیدنی دارد.

فومبان: علاقه‌مندان به هنر با ویزا کامرون می‌توانند از شهر فومبان دیدن کنند. این شهر دارای بیشترین جمعیت مسلمان است و کاخ سلطنتی به عنوان اصلی‌ترین جاذبه این شهر محسوب می‌شود.

بامندا: بامندا نیز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای شمال غربی کامرون شناخته می‌شود و فرصت مناسبی برای کوهنوری و لذت بردن از مناظر سبز فراهم می‌کند. رستوران‌ها و کافه‌های زیادی در این منطقه قرار دارد که گردشگران می‌توانند اوقات خوشی را در آن سپری کنند.

دریافت ویزا کامرون با “سفر هالیدی”

آژانس گردشگری سفر هالیدی در زمینه ارائه خدمات گردشگری و برگزاری تورهای خارجی فعالیت می‌کند. تیم این مجموعه متشکل از برنامه‌نویسان حرفه‌ای و افراد متخصص در صنعت گردشگری بوده و دارای مجوزهای لازم از وزارت میراث فرهنگی و گردشگری است. با توجه به مشغله‌های زندگی مدرن، این مجموعه در تلاش است با ارائه خدمات آنلاین و غیرحضوری، ضمن حذف رفت‌وآمدهای غیرضروری، در زمان افراد صرفه‌جویی کند. با توجه به سختی‌های دریافت ویزا کامرون، متقاضیان می‌توانند از طریق این مجموعه برای اخذ ویزا اقدام کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس https://safar.holiday مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفر هالیدی
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز