هر آنچه باید درباره هواپیمایی آسمان بدانید

هواپیمایی آسمان-کاماپرس
ژیوار

شرکت هواپیمایی آسمان مدعی است در حال حاضر وسیع‌ترین شبکه پروازی داخل کشور را در اختیار دارد. این شرکت تاکید خود را بر پرواز به مناطق محروم گذاشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به معرفی شرکت آسمان و خدمات آن می‌پردازد؛

* هواپیمایی آسمان علاوه بر مقاصد داخلی به برخی کشورهای همسایه از جمله امارات، قطر، کویت، ترکیه، ارمنستان، عراق و عمان نیز پروازی می‌کند. برخی مقاصد دورتر مانند تاجیکستان و سوئد نیز در مسیرهای پروازی شرکت مشاهده می‌شود.

* آسمان در شهرهای ايروان، كابل، قندهار و مزارشریف، دبي، دوشنبه، آنكارا و استانبول، سليمانيه و الشرق در دفتر نمایندگی دارد.

دریان سفر امید

* در ناوگان هوایی این شرکت انواع هواپیماهای ایرباس، بوئینگ، ای‌تی‌ار و فوکر وجود دارد. طبق اطلاعات موجود در سایت شرکت آسمان، این شرکت 20 فروند هواپیما در اختیار دارد. هفت فروند فوکر 100، پنج فروند ایرباس A320، پنج فروند ATR72، دو فروند بوئینگ 737 و یک فروند ایرباس A340 است.

* شرکت هواپیمایی آسمان دارای گواهینامه تشکیلات طراحی از سازمان هواپیمایی کشوری است. به موجب این گواهینامه می‌تواند در طراحی تعمیرات روی هشت هواپیما از جمله بوئینگ 737 اختیار عملکرد داشته باشد.

*سه مرکز پروازی آسمان در تهران، شیراز و مشهد قرار دارند. هریک از آن‌ها از آشیانه‌های تعمیر و نگهداری و خدمه پروازی مستقل برخوردار هستند.

* آسمان در سال 1359 با ادغام چهار شرکت هوایی ایرتاکسی، پارس‌ایر، ایرسرویس و هورآسمان تاسیس شد. این شرکت در سال 1381 به صندوق بازنشستگی کشوری واگذار شد.

*از گواهینامه‌های معتبری که هواپیمایی آسمان موفق به اخذ آن شده می‌توان به گواهی ایوسا از سوی یاتا یا انجمن بین‌المللی حمل و نقل هوایی اشاره کرد. این گواهینامه دارای آخرین رهیافت جهانی ایمنی است.

* هواپیمایی آسمان علاوه بر حمل مسافر، خدمات دیگری از جمله حمل بار، آموزش خلبانی و مهمانداری، ایمنی، تعمیر و نگهداری را نیز ارایه می‌دهد.

* کیترینگ آرمان که نیمی از سهام آن متعلق به آسمان است، تهیه و سرو غذاهای داخل پرواز را برعهده دارد. این شرکت گواهینامه حلال و موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی و وزارت بهداشت را دریافت کرده و در حال برنامه‌ریزی برای سرو انواع غذاهای رژیمی و غذای مخصوص کودکان در پروازهای دوربرد آسمان است.

* جهت اطلاعات بیشتر می‌توان به سایت، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام شرکت هواپیمایی آسمان مراجعه کرد.

نویسنده: افروز آل‌عباسیان

انتهای پیام

مرتبط با : هواپیمایی آسمان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز