دریافت اقامت دائم با تبدیل ویزا توریستی به ویزای کاری کانادا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کانادا به دلیل داشتن شرایط ایده‌آل، یکی از محبوب‌ترین مقاصد مهاجرتی در بین ایرانیان است. افراد با داشتن ویزای توریستی صرفا می‌توانند به صورت موقت در این کشور اقامت داشته باشند. با این وجود، بر اساس قوانین جدید کشور کانادا افراد می‌توانند از طریق چند روش، برای تبدیل ویزا توریستی به ویزای کاری کانادا اقدام کنند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی نکات مهم برای تبدیل ویزا توریستی به ویزای کاری کانادا پرداخته است.

انواع ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا به صورت سینگل، و سوپر ویزا صادر می‌شود. دارندگان ویزای سینگل فقط یک بار حق ورود به کشور کانادا دارند و بعد از آن برای ورود دوباره، باید ویزا دریافت کنند؛ به همین جهت در صورتی که متقاضیان تمایل به تبدیل ویزا توریستی به ویزای کاری کانادا داشته باشند، باید از طریق ویزای توریستی مولتی اقدام کنند.

ویزای مولتی کانادا به مدت پنج ماه اعتبار دارد و افراد در صورتی که از طریق این ویزا وارد کانادا شوند، می‌توانند به مدت شش ماه در آن اقامت داشته باشند. اعتبار طولانی‌مدت مولتی ویزای کانادا باعث می‌شود که متقاضیان بتوانند برای پیدا کردن کار به بهترین شهرهای کانادا سفر کنند.

راز آسمان پایتخت

تبدیل ویزا توریستی به ویزای کاری کانادا از طریق جاب آفر

اولین مرحله برای تبدیل ویزا توریستی به ویزای کاری کانادا، دریافت جاب آفر است. بر اساس قوانین کانادا، کارفرمایان برای استخدام نیروی کار باید شهروندان کانادایی را در اولویت قرار دهند و در صورتی که نتوانند نیروی کار مورد نظر خود را پیدا کنند، می‌توانند اقدام به استخدام نیروی کار خارجی از بین متقاضیان مهاجر کنند. در این شرایط متقاضیانی که در مشاغل مورد نیاز کانادا تخصص دارند، به راحتی می‌توانند جاب آفر دریافت کنند.

به این منظور لازم است که افراد از طریق سیستم اکسپرس اینتری اقدام به ساخت پروفایل کنند و منتظر پیشنهاد کارفرمایان بمانند. متقاضیان در صورتی که مولتی ویزا داشته باشند یا اعضای خانواده آنان در کانادا اقامت داشته باشند، می‌توانند به صورت حضوری به محیط‌های کاری مختلف بروند و از طریق ارتباط مستقیم با کارفرمایان، جاب آفر دریافت کنند.

دریافت ورک پرمیت و ثبت آن

بعد از دریافت جاب آفر، متقاضیان باید ورک پرمیت یا همان تاییدیه کتبی دریافت کنند. ورک پرمیت به افراد اجازه اشتغال به کار در کانادا می‌دهد. ورک پرمیت توسط اداره مهاجرت صادر می‌شود و افراد بدون این مجوز نمی‌توانند به صورت قانونی در این کشور مشغول به کار شوند.

سه روش برای ثبت ورک پرمیت وجود دارد که در ادامه توضیح داده شده است.

روش آنلاین: ثبت ورک پرمیت به روش آنلاین برای متقاضیان خارج از کانادا مناسب است. در این روش افراد باید اقدام به ساخت حساب کاربری در سایت اداره مهاجرت کانادا کرده و سپس اپلیکیشن درخواست ورک پرمیت را تکمیل و ارسال کنند. در این اپلیکیشن افراد باید وضعیت فعلی خود را به عنوان توریست مشخص کنند. در نهایت متقاضیان باید اطلاعات تماس را ارائه کنند و هزینه‌ها را بپردازند و منتظر باشند که درخواستشان بررسی شود.

روش کاغذی: روش دوم، ثبت ورک پرمیت به صورت کاغذی بوده که برای متقاضیان ساکن کانادا مناسب است. در این روش بعد از دریافت فرم‌ها از اداره مهاجرت و پرداخت هزینه‌ها، درخواست توسط اداره مهاجرت بررسی خواهد شد.

روش فلگ پولینگ: روش سوم ثبت ورک پرمیت به عنوان فلگ پولینگ شناخته می‌شود. در این روش متقاضیان باید مدارک خود را از طریق یکی از مرز‌های مشترک آمریکا و کانادا به پلیس‌های مرزی تحویل دهند. متقاضیان از طریق این روش می‌توانند نتیجه درخواست خود را در همان روز دریافت کنند.

مدارک لازم برای تبدیل ویزا توریستی به ویزای کاری کانادا

افرادی که قصد دارند از طریق ویزای توریستی و تبدیل آن به ویزای کاری برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند، به مدارک مختلفی نیاز دارند. در این شرایط متقاضیان باید در نظر داشته باشند که باید همه مدارک لازم برای ویزای کاری که در سایت کانادا فهرست شده است را تهیه کنند.

مدارک هویتی و شخصیتی شامل ترجمه و اصل شناسنامه، سند ازدواج در صورت تاهل و گواهی سوءپیشینه از مدارکی هستند که متقاضیان باید ارائه کنند. ارائه دعوتنامه از سمت خانواده یا سازمان به همراه مدارک فرد دعوت‌کننده، مدارک مربوط به سابقه سفر، مدارک شغلی و تحصیلی ضروری است. تکمیل فرم درخواست ویزای توریستی، مدارک انگشت‌نگاری سفارت کانادا، گواهی تمکن مالی و گردش حساب شش ماهه اخیر، واچر هتل و بلیط هواپیما نیز از سایر مدارکی است که متقاضیان باید آماده کنند.

تبدیل ویزا توریستی به ویزای کاری کانادا با «قصران گروپ»

قصران گروپ یکی از موسسه‌های مهاجرتی معتبر در زمینه تحصیل، سرمایه‌گذاری و خرید ملک در خارج از کشور است. این مجموعه به متقاضیان، اطلاعات دقیق و مشاوره‌های تخصصی متناسب با رزومه و شرایط مهاجرتی آنان می‌دهد و در همه مراحل این مسیر همراه آنان است. افراد برای اخذ پذیرش تحصیلی یا شغلی یا فرآیندهای سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت می‌توانند از خدمات این مجموعه استفاده کنند. با توجه به پیچیدگی‌ها و دشواری‌های فرآیند تبدیل ویزا توریستی به ویزای کاری کانادا، افراد می‌توانند از خدمات و مشاوره‌های تخصصی قصران گروپ استفاده کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت https://ghasrangroup.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02122118085 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : قصران گروپ
آهن رویال
ایده سبز
رایانه کمک
اوج آرام
آریاپی
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز