آنچه درباره سفارش تاج گل ترحیم باید بدانید

تاج گل ترحیم - کاماپرس
ژیوار

یکی از رایج‌ترین روش‌ها برای بیان تسلیت به خانواده فرد متوفی و ابراز احساس همدردی، فرستادن تاج گل ترحیم است. فرستادن تاج گل ترحیم از طرف اطرافیان برای ادا احترام و بیان عشق به فرد درگذشته است و می‌تواند در تسلی خانواده فرد متوفی نقش مثبتی داشته باشد. با توجه به کمبود زمان و ترافیک در زندگی مدرن، خدمات اینترنتی ضرورت مراجعه حضوری افراد را از بین برده و در زمان آن‌ها صرفه‌جویی می‌کند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی نکاتی در رابطه با سفارش تاج گل ترحیم پرداخته است.

تاج گل ترحیم - کاماپرس

مهم ترین علت استفاده از تاج گل ترحیم در مراسم

یکی از مهم‌ترین دلایل سفارش تاج گل ترحیم، برای ابراز عشق و احترام به فرد متوفقی است. قرار دادن تاج گل در نزدیکی تابوت به عنوان تلاشی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطر فرد متوفی تلقی می‌شود. استفاده از گل‌های طبیعی در تاج گل ترحیم، برای ایجاد فضا مثبت‌تر در مراسم است و در واقع گل‌های طبیعی به عنوان نمادی از زندگی و زیبایی شناخته می‌شوند.

یکی از اصلی‌ترین دلایل استفاده از تاج گل در مراسم ترحیم، تسلی بخشیدن به خانواده شخص متوفی و ابراز همدردی با آن‌ها است. در این شرایط ممکن است افراد نتوانند احساس غم و ناراحتی خود را بیان کنند و تاج گل این نقش را ایفا خواهد کرد.

دریان سفر امید

یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از تاج‌ گل‌ها، برای عرض تسلیت غیرحضوری است. در بسیاری از موارد افراد ممکن است نتوانند به صورت حضوری برای عرض تسلیت در مراسم حاضر شوند. در این شرایط با ارسال تاج گل ترحیم به مراسم، ناراحتی و تسلیت خود را ابراز می‌کنند. به طور کلی ارسال تاج گل یکی از اصلی‌ترین و رسمی‌ترین روش‌های ابراز تسلیت است.

تاج گل ترحیم - کاماپرس

گل مناسب برای تاج گل ترحیم

لیلیوم با زیبایی و رایحه دلنشین، یکی از رایج‌ترین گزینه‌ها برای تزئین تاج گل ترحیم است. لیلوم سفید نماد خلوص و پاکی است و این ویژگی باعث می‌شود که گزینه مناسبی برای ادا احترام به فرد درگذشته باشد. رز نیز یکی دیگر از گل‌‌های رایج برای تزئین تاج گل ترحیم است. رز سفید به ویژه نماد عشق و محبت است و برای نشان دادن احترام در مراسم تشییع جنازه کاربرد دارد.

گل استر به عنوان نماد صلح، احترام و صبر شناخته می‌شود و به همین جهت انتخاب مناسبی برای استفاده در تاج گل محسوب می‌شود. ظاهر زیبا و خیره‌کننده گل استر باعث می‌شود که چیدمان تاج گل زیبا و ظریف باشد. گل‌های استر دارای تنوع رنگ بالایی هستند و همچنین به دلیل داشتن ماندگاری طولانی مدت، انتخاب مناسبی برای استفاده در تاج گل هستند.

تاج گل ترحیم - کاماپرس

انواع تاج گل ترحیم

تاج‌ گل‌های ترحیم در مدل‌های مختلف و با جزئیات متفاوتی طراحی می‌شوند و در نهایت بر اساس شکل ظاهری دسته‌بندی می‌شوند. تاج گل‌ها در انواع یک طبقه، دو طبقه و یا سه طبقه طراحی می‌شوند. تاج‌ گل‌ها ممکن است با پایه‌های چوبی و یا فلزی ساخته شوند تا بتوانند ظاهر منحصر‌به‌فردی داشته باشند. برای ساخت تاج گل با پایه چوبی، معمولا از چوب‌های باکیفیتی مانند بلوط، چوب ماهون و سنگال استفاده می‌شود. در مقابل برای ساخت تاج گل‌هایی که پایه فلزی دارند، از مس آلومینیوم و یا فولاد استفاده می‌شود. یکی از راه‌های خلاقانه برای طراحی تاج گل زیبا ترکیب چوب و فلز است.

تاج گل‌های کلاسیک با ظاهر سنتی و با استفاده از گل‌های رنگی طراحی می‌شوند و معمولا یک پارچه مشکی برای اضافه کردن عنصر زیبایی به تاج گل اضافه می‌شود. در مقابل تاج گل‌های مدرن، به ساده‌ترین شکل موجود و با استفاده از خطوط و اشکال هندسی طراحی می‌شوند تا ظاهر شیکی داشته باشند.

تاج گل ترحیم - کاماپرس

سفارش آنلاین تاج گل ترحیم از گالری گل وی آی پی

فروشگاه اینترنتی وی آی پی شاپ از سال 1395 با هدف ارائه خدمات در زمینه فرش انواع جعبه گل، سبد گل، دسته گل و تاج گل آغاز به کار کرد. این مجموعه در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به طراحی و گل‌آرایی حرفه‌ای متناسب با سفارش مشتری می‌کند و زیباترین تناسب و ترکیب رنگ را در به‌کارگیری گل‌ها اعمال می‌کند. با توجه به کمبود وقت در زندگی مدرن، افراد می‌توانند اقدام به سفارش آنلاین تاج گل ترحیم از وی آی پی شاپ کنند و در هزینه و زمان خود صرفه‌جویی کنند. خدمات اینترنتی این مجموعه نیاز به مراجعه حضوری را از بین می‌برد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه می‌توانند به سایت به آدرس https://vipshop.flowers مراجعه کنند و یا با شماره ۰۹۰۳۴۶۴۴۲۲۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : وی آی پی شاپ
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان