آموزش فعال سازی گیفت کارت UC PUBG

ژیوار

یکی از بازی‌های معروف و محبوب بتل رویال، پابجی نام دارد که اغلب گیمرها آن را در موبایل خود بازی می‌کنند. برای بازی پابجی نیاز به دسترسی به برخی امکانات، قابلیت‌ها و سلاح‌­ها است که بابت آن باید پول پرداخت کرد. پول این بازی UC PUBGI نام دارد و باید آن را از یک درگاه معتبر خریداری کرد تا بتوان به امکانات و وسایل مختلف این بازی دسترسی داشت.

کاماپرس در این گزارش، نحوه خرید یوسی پابجی را آموزش داده است.

پابجی و یوسی پابجی چیست؟

پابجی، یک بازی چند نفره است که بازیکنان با وجود کمبود امکانات باید طبق نقشه راه، مسیرها و مکان‌های مشخص شده، مراحل آن را پشت سر بگذارند. در پایان این بازی، بازیکنی که زنده بماند، پیروز بازی خواهد بود. بازیکنان پابجی برای پشت سر گذاشتن مراحل بازی نیاز به خرید یوسی پابجی دارند تا به منابع و امکانات بیشتری دسترسی داشته باشند و از بازی لذت ببرند.

خرید یوسی پابجی، خارج از جریان بازی و از طریق درگاه معتبر انجام می‌شود. بازیکنان پیش از شرع بازی، یوسی پابجی می­خرند و کد آن را در قسمت ردیم سایت وارد می‌کنند. پس از انجام این کار، در مرحله بعدی نام بازیکن به همراه آیدی به نمایش درخواهد آمد. در صورتی که اطلاعات نمایش داده شده صحیح باشد، بازیکن باید روی دکمه سابمیت کلیک کند تا یوسی پابجی فعال­سازی شود. پس از فعال‌سازی، در جریان بازی امکان خرید انواع منابع و امکانات وجود خواهد داشت.

روش‌های شارژ کردن یوسی پابجی

یوسی پابجی، شارژی است؛ یعنی با یک مرتبه خرید امکان استفاده دائمی از آن وجود ندارد. در صورتی که بعد از خرید یوسی پابجی، بازیکن تمامی شارژ خود را مصرف کرده باشد، با استفاده از چند روش امکان شارژ مجدد آن و تداوم بازی وجود دارد.

دریان سفر امید

یکی از این روش‌ها خرید یوسی کش است که راحت‌ترین راه محسوب می­شود و باید از درگاه معتبر انجام شود. روش دوم، خرید درون برنامه‌ای یوسی است که از گیفت کارت گوگل پلی قابل انجام است. بازیکنان پابجی با خرید گیفت کارت رازر با پین یا ووچرش نیز امکان شارژ یوسی خود را دارند. یک راه دیگر برای شارژ یوسی پابجی، اقدام از طریق ویزا کارت یا کردیت کارت یا مستر کارت است که هزینه زیادی دارد و چندان طرفداری ندارد.

یوسی پابجی از کجا بخریم؟

افرادی که مایل به خرید یوسی پابجی برای انجام راحت‌تر این بازی هستند، باید این کار را از طریق یک درگاه معتبر که خدمت مذکور را با پشتیبانی ویژه و ضمانت به مشتریان ارائه می‌دهد، انجام دهند. «آریاپی» یک درگاه قانونی است و به افرادی که به خرید یوسی پابجی تمایل دارند، اما نمی‌دانند چگونه این کار را انجام دهند، خدمت رسانی می­کند. با خرید پابجی از آریاپی، برای اکانت بازی یا اطلاعات شخصی بازیکنان در سایت پابجی مشکلی پیش نمی‌آید.

هزینه خرید یوسی پابجی از آریاپی بسته به میزان سفارش مشتری متفاوت است، اما به هر حال این مجموعه تلاش کرده که این خدمت را با هزینه مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار دهد. افراد بعد از خرید یوسی پابجی امکان شرکت در کلیه رقابت‌های رویال پس و الایت رویال را خواهند داشت و می‌توانند از این رقابت‌ها لذت ببرند.

متقاضیان خرید یوسی پابجی می­توانند در وبسایت https://www.ariapay.me ثبت نام کنند و پس از کلیک کردن روی گزینه خرید یوسی پابجی، آیدی عددی اکانت خود در بازی را ثبت کنند. به این ترتیب درگاه آریاپی برای خرید یوسی اقدام لازم را انجام خواهد داد. در صورتی که حین ثبت اطلاعات یا استفاده از یوسی پابجی مشکلی پیش بیاید، می­توان با شماره تلفن 021284256 تماس گرفت و مشکل را با کارشناسان آریاپی در میان گذاشت.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاپی
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز