آمریکایی‌ ها چه خودروهایی را بیشتر می‌ خرند؟

آمریکایی‌ها بازنده در انتخاب رنگ خودروها
ژیوار

«گزارش سالانه رنگ جهانی» که اخیراً توسط BASF، بزرگ‌ترین شرکت شیمیایی آلمان منتشر شده، نشان می‌دهد 81 درصد خودروهای جدید که در سال 2023 در سراسر جهان تولید شده‌اند، رنگ‌های کسل‌کننده سفید، مشکی، خاکستری و نقره‌ای دارند.

به گزارش کاماپرس، در آمریکای  شمالی 80 درصد خودروها سفید، مشکی، نقره‌ای یا خاکستری رنگ می‌شوند و از این‌رو آمریکایی‌ها نسبت به بقیه کشورها کمترین همگنی را دارند، ولی اکثریت بالایی از خودروها در جاده‌های این کشور همچنان دارای رنگ‌هایی کسل‌ کننده‌اند. در خبر دیگری درباره رنگ‌ خودروها، سال گذشته در آمریکای شمالی نقره‌ای از خاکستری پیشی گرفت.

بیشتر بخوانید:

خودروهای سفید همچنان محبوب‌ترین رنگ در سراسر جهان هستند و در آمریکای شمالی 34 درصد خودروها به‌رنگ سفید تولید می‌شوند. خودروهای سفید در آسیا و شرق آسیا با 40 درصد بالاترین درصد تولید را داشتند. ازنظر جهانی، 36درصد خودروهای تولیدشده در سال 2023 سفید بودند.

آمریکایی‌ها بازنده در انتخاب رنگ خودروها

دریان سفر امید

خودروهای قرمز هم در آمریکای شمالی با 8 درصد میزان تولید، بالاترین درصد را داشت. در آمریکای جنوبی 6، اروپا، خاورمیانه و آفریقا 5 و شرق آسیا تنها 4 درصد خودروی قرمز تولید کردند. بعد از رنگ‌های قرمز و آبی، در آمریکای شمالی کاهش چشمگیری در سایر رنگ‌ها می‌بینیم، به‌طوری که تنها شاهد یک‌ درصد سبز، یک‌ درصد بنفش و یک‌ درصد رنگ بژ هستیم.

در بازار خودروی آمریکای شمالی رنگ دیگری غیر از اینها وجود ندارد. کشورهای شرق آسیا بیشترین تنوع رنگی را دارند که از آن جمله می‌توان گفت یک‌درصد خودروهای فروخته شده قهوه‌ای، بژ، نارنجی، بنفش و طلایی هستند.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز