آمار دقیق خودروهای وارداتی از ابتدای سال + ارزش دلاری

ژیوار

رئیس کل گمرک ایران اعلام کرد که در حال حاضر ۱۲ هزار و ۷۰۴ دستگاه خودروی سواری در محوطه‌های گمرکی قرار دارند و از ابتدای امسال ۴ هزار و ۱۵ دستگاه خودرو سواری ترخیص قطعی شده‌اند.

به گزارش کاماپرس، محمد رضوانی‌فر، آخرین وضعیت واردات خودروهای سواری به کشور را تشریح کرد: تعداد ۱۲ هزار و ۷۰۴ دستگاه خودرو سواری در محوطه‌های گمرکی حضور دارند و ۴ هزار و ۱۵ دستگاه خودرو سواری از ابتدای امسال ترخیص قطعی شده‌اند.

معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران، ادامه داد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا ۲۰ خرداد سال جاری، ۴ هزار و ۱۵ دستگاه خودرو سواری نو از گمرکات کشور ترخیص قطعی و وارد کشور شده‌اند که ارزش این خودروها به ۸۸ میلیون دلار می‌رسد.

وی اظهار کرد: در سال گذشته، ۱۱ هزار و ۱۲۲ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۲۱۸ میلیون دلار به کشور وارد شد و تعداد خودروهای ترخیص قطعی شده در سال جاری، معادل ۴۰ درصد خودروهای وارداتی در سال ۱۴۰۲ بود.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

رضوانی‌فر به تعداد خودروهای وارد شده به کشور و موجود در محوطه‌های گمرکی اشاره کرده و افزود: در حال حاضر ۱۲ هزار و ۷۰۴ دستگاه خودرو سواری وارد کشور شده و در محوطه گمرکی موجود است.

او بیان کرد که از مجموع خودروهای موجود در محوطه گمرکی، ۶ هزار و ۴۳۴ دستگاه به گمرک اظهار شده و در حال انجام تشریفات گمرکی هستند و تعداد ۶ هزار و ۲۷۰ دستگاه هنوز به گمرک اظهار نشده‌اند.

به نقل از ایسنا، در پایان، رضوانی‌فر افزود: از تعداد خودروهای اظهار شده به گمرک، ۱۰۰۰ خودرو دیگر در آینده نزدیک از گمرک ترخیص قطعی می‌شوند.

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان