آغاز پیش فروش محصولات سایپا از چهارشنبه + جزییات

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پیش‌فروش محصولات سایپا ویژه متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و جایگزینی خودروهای فرسوده از صبح روز چهارشنبه 23 خرداد آغاز می‌شود.

به گزارش کاماپرس، براساس اطلاعیه منتشر شده پیش‌فروش محصولات سایپا در خرداد 1403 از روز بیست سوم آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com  اقدام به ثبت نام برای خرید خودرو کنند.

برای ثبت‌نام در پیش‌فروش محصولات سایپا متقاضیان ابتدا باید در سایت این شرکت ثبت نام کنند و کد خرید دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آخرین اطلاعیه پیش فروش خودرو سایپا به ابتدای سال 1403 برمی‌گردد که کنسل شد این خودروساز سال گذشته پیش فروش گسترده‌ای از محصولات خود داشت. به طوری که نزدیک به 100 هزار نفر در آن برای خرید خودرو ثبت‌نام کردند. در آن زمان پیش‌فروش خودرو سایپا برای سال 1402 و نیمه نخست سال 1403 بود. در حال حاضر برخی از ثبت‌نام کنندگان خودرو سایپا در تیر 1402 هنوز خودرو خود را تحویل نگرفته‌اند.

شایان ذکر است که شرکت سایپا هنوز اعلام نکرده که در این دوره عرضه چه خودروهایی و به چه میزان پیش فروش خواهد شد.

با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از پیش فروش گسترده سایپا می‌گذرد. احتمالا در این دوره سایپا عرضه بیشتری خواهد داشت. همچنین خودروهای جدید این خودروساز که فیست لیفت از کوئیک و ساینا هستند نیز عرضه خواهد شد.

در حال حاضر آمار تولید خودروسازان داخلی به یک میلیون و 100 هزار خودرو می‌رسد. همچنین میزان تقاضا برای خودرو در کشور طبق آمارها یک میلیون و 300 هزار خودرو است و به همین دلیل همواره تقاضا برای پیش فروش های خودرو در کشور بالاست.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
آهن رویال
رایانه کمک
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز