آغاز فروش کیا سونت از فردا + قیمت

ژیوار

به دنبال آغاز مرحله چهارم فروش خودروهای وارداتی از فردا سه شنبه 16 آبان، قیمت و زمان فروش کیا سونت و برخی دیگر از خودروهای وارداتی اعلام شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس قیمت کیا سونت در این طرح 1 میلیارد و 740 میلیون تومان تعیین شده است. علاوه بر این تکمیل وجه  جتا وی‌اس7 و 5 و زوتی دی‌ال5 نیز از فردا شروع می‌شود.

با اعلام سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، در این مرحله تنها متقاضیانی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده و اولویت خود را مشخص کرده‌اند، می‌توانند از فردا سه‌شنبه تا پنج‌شنبه 18 آبان با مراجعه به سامانه نسبت به انتخاب خودرو موردنظر خود اقدام کنند. همچنین در این مرحله هیچ ثبت‌نام جدیدی انجام نشده و انتخاب خودرو صرفا برای ثبت‌نام کنندگان قبلی امکان‌پذیر است.

 

دریان سفر امید

جدول قیمت خودروهای دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی

 

این قیمت‌ها، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص شامل بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره‌گذاری و غیره به آن فوق اضافه می‌شود.

جدول خودروهای دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی

دو خودروی فیات 500 و سوزوکی سیاز نیز در سامانه یکپارچه قرار گرفته‌اند، اما قیمت آنها علی‌الحساب محاسبه شده است. بر این اساس فیات یک میلیارد و 500 میلیون تومان و سوزوکی سیاز 1 میلیارد تومان علی‌الحساب قیمت‌گذاری شده‌اند.

به گزارش فارس، عدم واریز وجه حداکثر تا 5 روز پس از فراخوان، به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت‌بندی سامانه حذف می‌شود. همچنین حداکثر زمان تحویل خودرو 3 ماه بوده و واردکنندگان باید حداکثر تا سه ماه پس از انعقاد قرارداد نسبت به صدور دعوت‌نامه تکمیل وجه اقدام کرده و همزمان تحویل خودرو به متقاضی انجام شود.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
آهن رویال
تهران آهن
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “آغاز فروش کیا سونت از فردا + قیمت

  1. علی گفته:

    مردم نمیدونن چطوری انتخاب کنند
    قیمت کل مشخص نیست
    خودروهایی که در اینده فروخته میشه مشخص نیست
    ایا خودروهایی که در این دوره فروخته شده در دوره های بعدی هم هست
    زمان دوره های بعدی کی هست

    خبر نگار محترم پیگیری نمایند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز