آغاز فروش تیگو 7 پرو هیبریدی برای اولین ‌بار

تیگو 7 پرو
ژیوار

خودرو تیگو 7 پرو هیبریدی با ظاهری جذاب و امکانات پیشرفته، نسبت به دیگر مونتاژی‌ها محبوبیت بیشتری دارد. 7 سال از حضور تیگو 7 در بازار خودرو ایران می‌گذرد و حالا مدل تیگو 7 پرو هیبریدی از 20 مرداد 1403 با شرایط فروش نقدی و با قیمت قطعی 1 میلیارد و 976 میلیون تومان از نمایندگی‌های مدیران خودرو سراسر کشور آماده فروش است.

به گزارش کاماپرس، تیگو 7 پرو هیبریدی در سه رنگ سفید، مشکی و نوک‌مدادی بعد از 90 روزکاری و پس از تکمیل وجه به مالک تحویل داده می‌شود.

بررسی تیگو 7 پرو هیبریدی

تیگو 7 پرو هیبریدی در ظاهر نسبت به مدل معمولی تغییراتی داشته از جمله اینکه هایلایت‌های آبی در سپر جلو به این خودرو اضافه شده‌اند. باید به این نکته اشاره شود که شما با یک خودرو پیشرفته‌تر طرف هستید. از امکانات داخل کابین این مدل می‌توان به صندلی‌ سردکن و گرم‌کن‌‌دار، سقف پانوراما با سانروف، سیستم صوتی قابل قبول با طراحی سونی و صندلی‌های چرم مصنوعی اشاره کرد.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید: 

معایب فنی تیگو 7 پرو هیبریدی

تنها نقطه ضعف این خودرو تک دیفرانسیل بودنش است. ناگفته نماند، انتقال انرژی به چرخ‌های جلو این خودرو که وظیفه‌ فرمان‌دهی را برعهده دارند، ضعیف است. با این حساب، احتمال کم‌فرمانی سر پیچ‌ها و کاهش پایداری در جاده‌های لغزنده وجود دارد. اما نقطه قوت این نسخه کاهش مصرف سوخت آن است. این خودرو می‌تواند مصرف سوختی برابر با 1.8 لیتر در 100 کیلومتر را داشته باشد. تیگو 7 پرو هیبریدی دارای 6 کیسه هوا، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز و سیستم حفظ خودرو بین خطوط است.

انتهای پیام

آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز