شرایط فروش اقساطی تیگو 7 پرو + مقایسه با تیگو 8 پرومکس

فروش اقساطی تیگو 7 پرو در آرشا خودرو

در بین خودروهای شاسی بلند و لوکس چینی که توسط شرکت مدیران خودرو به بازار ایران معرفی شده است، خودروهای تیگو 7 پرو و تیگو 8 پرومکس طرفداران بیشتری دارند. دلیل این موضوع را باید در زیبایی طراحی و آپشن‌های بسیار خوب این دو خودرو شاسی بلند دنبال کرد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شرایط و مزایای فروش اقساطی تیگو 7 پرو و مقایسه آن با تیگو 8 پرومکس پرداخته است.

ظرفیت

تیگو 7 پرو، یک شاسی بلند جمع و جور محسوب می‌شود و به همین دلیل طبیعی است که ظرفیت سرنشین آن حداکثر پنج نفر باشد؛ در حالی که در تیگو 8 پرومکس ظرفیت سرنشین هفت نفر است. برای خانواده‌های پرجمعیت، داشتن خودرویی با ظرفیت هفت سرنشین می‌تواند یک امتیاز بزرگ محسوب شود، اما در خانواده‌هایی با جمعیت معمولی، استفاده از تیگو 7 پرو مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

در مورد ظرفیت صندوق نیز شاهد چنین تفاوتی هستیم. ظرفیت صندوق تیگو 7 پرو 475 لیتر و ظرفیت صندوق تیگو 8 بالغ بر 889 لیتر است. این مقایسه نیز می‌تواند برای انتخاب یکی از این دو خودرو برای خرید راهگشا باشد.

پیشرانه

اگرچه هر دو خودرو چهار سیلندر دارند، اما پیشرانه این خودروها دارای قدرت متفاوتی است. حجم موتور تیگو 7 به 1.6 لیتر می‌رسد و در تیگو 8 شاهد حجم موتور دو لیتری هستیم. اگر قدرت پیشرانه برایتان مهم است، بهتر است تیگو 8 را برای خرید انتخاب کنید. این قدرت پیشرانه بیشتر در رانندگی خارج از شهر، سفر و طبیعت گردی کاربرد دارد و به همین دلیل اگر کاربری شما فقط برای استفاده روزمره و سفرهای کوتاه مدت است، تیگو 7 نیز کاملا مناسب خواهد بود. بیشتر خانواده‌ها دلیلی نمی‌بینند که هزینه بالاتری را برای قدرت پیشرانه بیشتر و حجم موتور بالاتر تیگو 8 صرف کنند و ترجیح می‌دهند که از تیگو 7 پرو استفاده کنند.

راز آسمان پایتخت

فروش اقساطی تیگو 7 پرو در آرشا خودرو

آپشن‌

هر دو خودرو از آپشن‌های به روز و مشابهی برخوردارند و تفاوت اندکی بین دو خودرو در این زمینه وجود دارد. اگرچه از این نظر، تیگو 8 پرومکس برتری نسبی دارد و دارای آپشن‌هایی مانند گرمکن فرمان و پدال شیفتر است که در تیگو 7 پرو وجود ندارد. کمبود آپشن به تنهایی نمی‌تواند دلیلی برای انتخاب هر یک از این خودروها باشد و مطمئن باشید که حتی با شرکت در طرح فروش اقساطی تیگو 7 پرو هم قادر خواهید بود که از به روزترین آپشن‌های خودرو استفاده کنید.

قیمت

با افزایش قیمت خودروها در چند سال اخیر، بودجه حرف اول را در انتخاب یک خودرو می‌زند؛ به­ویژه اینکه خودروهای خارجی از نظر قیمتی، بالاتر از بودجه مورد نظر بیشتر خانواده‌های ایرانی هستند. با مقایسه این دو خودرو شاسی بلند چینی مشاهده می‌شود که به جز پیشرانه، قدرت موتور و ظرفیت سرنشین، تفاوت عمده‌ای بین تیگو 7 پرو و تیگو 8 پرومکس وجود ندارد و در صورت عدم نیاز به این آپشن‌ها و امکانات، خرید تیگو 7 پرو با صرف بودجه کم‌تر، منطقی­تر خواهد بود.

با شرکت در طرح فروش اقساطی تیگو 7 پرو تنها با پرداخت نیمی از مبلغ خودرو به عنوان پیش پرداخت می­توان ظرف چند ساعت و بدون نوبت، صاحب خودرو شد و مابقی هزینه خودرو را به صورت اقساط 36 ماهه پرداخت کرد. این طرح می‌تواند برای افرادی که بودجه کافی برای خرید نقدی خودرو خارجی ندارند، اما علاقه­مند به خرید خودروهای ساخت داخل هم نیستند، مناسب باشد.

فروش اقساطی تیگو 7 پرو در «آرشا خودرو»

شرکت آرشا خودرو یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه فروش اقساطی خودرو در کشور است. این شرکت با بهره‌گیری از کادری مجرب توانسته در سال‌های اخیر به نیاز بخش اعظمی از مشتریانی که قصد خرید خودرو به صورت اقساطی دارند، پاسخ دهد. هم اکنون فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی در این شرکت امکان‌پذیر است.

علاقه‌­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید اقساطی خودرو می‌توانند به وبسایت arshakhodro.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02148000998 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آرشا خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “شرایط فروش اقساطی تیگو 7 پرو + مقایسه با تیگو 8 پرومکس

  1. حسن گفته:

    سلام وقت بخیر ، از اوایل بهمن ماه سال گذشته به دنبال ثبت نام اقساطی تیگو 7 پرو پرمیوم هستم و تا کنون موفق نشدم.
    ولی در خبرها از فروش قسطی صحبت می‌شود نمی دانم چقدر و تا کلی باید دروغ تحویل بگیریم.
    همچنان متقاضی خرید اقساطی تیگو 7 پرو پرمیوم هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز