آغاز فروش اکستریم VX / قیمت قطعی گرانترین خودرو مونتاژی بازار

ژیوار

شرکت مدیران خودرو اخیراً قیمت رسمی محصول جدید خود، اکستریم VX، را اعلام کرده است. این خودرو که در واقع نسخه ریبرند شده اکسید VX محسوب می‌شود، با قیمت 3 میلیارد و 974 میلیون تومان به عنوان گران‌ترین خودروی مونتاژی در بازار ایران شناخته می‌شود.

به‌گزارش کاماپرس، این کراس‌اوور اکنون در مرحله عرضه از طریق نمایندگی‌های رسمی اکستریم قرار گرفته است. اکستریم VX، پرچمدار شاسی‌بلندهای گروه چری، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین محصولات مونتاژی کشور به زودی وارد بازار می‌شود. این کراس‌اوور اکنون در مرحله عرضه از طریق نمایندگی‌های رسمی اکستریم قرار گرفته است.

سیستم تعلیق این خودرو در محور جلو از نوع مک‌فرسون و در عقب از نوع مولتی‌لینک (چند اتصاله) است که انتظار می‌رود سواری نرم و راحتی را برای سرنشینان فراهم کند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

ویژگی فنی اکستریم VX

اکستریم VX از نظر امکانات ایمنی و رفاهی نیز در سطح بالایی قرار دارد. این خودرو مجهز به 6 کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، سیستم‌های کمکی حرکت در سربالایی و سرازیری، سنسورهای پارک جلو و عقب و سیستم کنترل فشار باد تایرها (TPMS) است. همچنین، ترمز پارک برقی، اتوهلد، رادار نقطه کور (BSD)، دوربین 360 درجه، و هشدار خروج از خط (LDW) از دیگر امکانات ایمنی این خودرو هستند.

یکی از ویژگی‌های برجسته اکستریم VX، دستیار رانندگی نیمه خودران چری است که همراه با کروز کنترل تطبیقی (ACC)، ترمز اضطراری اتوماتیک (AEB)، هشدار تصادف خودرو (CVW)، هشدار تصادف از عقب (RCW) و هشدار ترافیک عقب (RCTA) ارائه می‌شود.

با شروع فرآیند فروش و عرضه این محصول از طریق نمایندگی‌های رسمی، انتظار می‌رود اکستریم VX به زودی در خیابان‌های کشور مشاهده شود.

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز