آغاز عرضه اولیه 3 رمزارز که به زودی رشد انفجاری دارند

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در بازار گاوی این روزهای کریپو، دریافت سود مناسب از رمزارزها موضوع دور از دسترسی نیست اما برخی از رمزارزها دارای پتانسیل بالایی برای دادن سودهای چند برابری و آنچنانی هستند. اگر قبلا سودهای چند برابری رمزارزهای رشد کرده را از دست داده اید، می‌توانید به سراغ کوین‌های جدید و در حال پیش فروش این روزهای بازار بروید.

کاماپرس در این گزارش به بررسی عرضه اولیه 3 رمزارز مستعد رشد چند برابری در بازار کریپتو پرداخته است.

1 – توکن 99Bitcoins

ممکن است شما تا به امروز اسم این رمزارز را نشنیده باشید اما به دلیل اینکه 99Bitcoins متعلق به رسانه معروفی به همین نام است، با تکیه بر قدرت رسانه‌ای به وجود آورندگان، خیلی زود در کانون توجه قرار گرفته است.

این توکن بازار آموزش را هدف قرار داده است و بیشتر برنامه‌های آتی خود را روی برنامه‌های مالی در بخش آموزش آنلاین و حل مشکلات آموزش کرده است. شعار این رمزارز آموزش نامحدود است و به نظر می‌رسد که هوشمندانه پای در حوزه‌ای گذاشته است که رقیب آنچنانی نداشته باشد. هرچند ترکیب آموزش و رسانه نیز به خودی خود بر قدرت و طرفداران 99Bitcoins خواهد افزود.

این رمزارز هنوز در مرحله پیش فروش به قیمت 0.001 دلار است. بدون شک قیمت پیش فروش 99Bitcoins قابل مقایسه با قیمت پس از عرضه آن نخواهد بود. به همین دلیل سرمایه‌گذاران زیادی این رمزارز را در مرحله پیش فروش خریده‌اند. به نظر می‌رسد این رمزارز در تمام صرافی‌های معتبر به صورت همزمان لیست خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

2 – میم کوین Dogeverse

Dogeverse بر پایه رمزارز معروف دوج به وجود آمده است و یکی از جدیدترین کوین‌های در مرحله پیش فروش است. نکته جالب در مورد این کوین، برگ تایید بسیاری از تحلیل‌گران بازار است که به آن به چشم یک سرمایه‌گذاری آینده‌ دار نگاه می‌کنند.

این رمزارز به زودی در صرافی‌ها لیست خواهد شد و شاید این روزها آخرین فرصت برای خرید Dogeverse به قیمت 0.00031 دلار قبل از لیست شدن و افزایش قیمت باشد.

با نگهداری و استیک کردن این رمزارز امکان کسب درآمد وجود دارد ولی بدون شک بیشتر افراد به دنبال کسب سودهای اصلی پس از لیست شدن آن هستند. صاحبان این رمزارز روی حضور و حمایت علاقمندان بی‌شمار دوج کوین حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند و معمولا دوست دارند که روی دوجی بودن آن تاکید کنند.

میم کوین Dogeverse

3 – رمزارز WienerAI

رمزارز WienerAI از جمله رمزارزهای جدید در حوزه هوش مصنوعی است. این روزها رمزارزهای مبتنی بر هوش مصنوعی در حال رشد خارق العاده‌ای هستند و نمونه‌های موفق زیادی در این حوزه در بازار رمزارزها وجود دارد.

WienerAI نیز هنوز لیست نشده است و هم اکنون به قیمت 0.000707 دلار به فروش می‌رسد. پدید آورندگان این رمزارز برای اینکه علاقمندان به میم کوین را نیز به سوی خود جلب کنند از روش هوشمندانه‌ای برای آوردن یک سگ به لوگوی رمزارز استفاده کرده‌اند. آن‌ها شعار خود را بر اساس اینکه این رمزارز سگ و هوش مصنوعی را در کنار هم دارد، قرار داده‌اند.

این رمزارز را به سادگی می‌توان با کوین‌های BNB، تتر و اتریوم خریداری کرده و برای نگهداری به کیف پول انتقال داد.

رمزارز WienerAI

انتهای پیام

رایانه کمک
روکش مارال
ایده سبز
آهن رویال
اوج آرام
آریاپی
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “آغاز عرضه اولیه 3 رمزارز که به زودی رشد انفجاری دارند

  1. عبدالرضا رضایی گفته:

    باسلام بسیار خوب اما اگر سریع درصرافیهای ایرانی لیست شود متاسفانه بعد از شش ماه درصرافی ایران لیست میشوند ان وقت قیمتها بالا میروند وتقاضا زیاد نیست،،،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز