آغاز تولید چانگان سی اس 35 پلاس در پارس خودرو + جزییات

تولید چانگان سی اس 35 پلاس در پارس خودرو آغاز شد-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

تصاویر جدید خط تولید پارس خودرو آغاز تولید چانگان سی اس 35 پلاس در این شرکت خودروسازی را نشان می‌دهد بر این اساس نسخه مونتاژی چانگان سی اس 35 به زودی به بازار می آید.

به گزارش کاماپرس، چانگان سی اس 35 پلاس اولین وارداتی بازار بود که با سایپا در سامانه عرضه خودروهای وارداتی به فروش رسید و از نخستین خودروهایی بود که به مشتریان تحویل داده شد.

از همان ابتدا اعلام شد که قرار است مدل‌هایی از چانگان در مجموعه خطوط تولید گروه خودروسازی سایپا مونتاژ شوند. حالا اولین مدل برای مونتاژ چانگان CS35 پلاس خواهد بود که در خط تولید پارس خودرو تولید می‌شود.

به نقل از آخرین خودرو، علاوه بر این خودرو، مدل‌های چانگان CS55 پلاس، چانگان CS15 و چانگان هانتر پلاس هم از کمپانی CHANGAN در خطوط تولید گروه خودروسازی سایپا نیز تولید خواهند شد. به تازگی تصاویری از ورود قطعات منفصله زوتی DL5 به خط تولید پارس خودرو نیز در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد این کراس اوور هم به صورت مونتاژی به بازار می‌آید.

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی چانگان سی اس 35 پلاس

این کراس اوور کامپکت از یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDi)  استفاده می‌کند. این پیشرانه می‌تواند ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۵۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند. در این خودرو قدرت از طریق جعبه دنده دوکلاچه تَر به چرخ‌های جلو می‌رسد. سیستم تعلیق در جلو از نوع مکفرسون بوده اما در عقب تعلیق ساده توییست بیم استفاده شده است. پیشرانه چانگان سی اس 35 پلاس از استاندارد آلایندگی یورو ۶ برخودار بوده و مصرف ترکیبی سوخت آن ۷.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

انتهای پیام

مرتبط با : پارس خودروسایپا
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز