آغاز به کار بیستمین نمایشگاه ساختمان تهران

ژیوار

بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران از امروز فعالیت خود را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز کرد.
به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه توسط اتاق تعاون ایران با هدف ارتقای تکنولوژی‌های معماری و فناوری‌های مرتبط با صنعت ساختمان برگزار می‌شود. هرچند این نمایشگاه در شرایط سخت روزهای کرونا برگزار شده اما به نظر می‌رسد فعالان صنعت ساختمان برای بازدید از آخرین محصولات و دستاوردهای شرکت‌های این حوزه در نمایشگاه حاضر شوند. در نمایشگاه امسال انبوه‌سازان، طراحان، معماران و تولید کنندگان سازه‌های مدرن و مصالح ساختمانی، ماشین‌آلات عمرانی، معماری، پوشش‌های سقف و دیوار، کاشی، سرامیک، برق ساختمان، در و پنجره، تاسیسات و صنایع سرمایشی و گرمایشی، شیرآلات، درب و پنجره، آموزشگاه، سازه ساختمانی و آهن‌آلات، یراق‌آلات، دکوراسیون داخلی و دیگر صنایع مرتبط با صنعت ساختمان حضور دارند.
بیستمین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان از امروز تا 23 شهریورماه فعالیت می‌کند و بازدید از آن برای عموم آزاد و رایگان است.

حضور 450 شرکت داخلی در نمایشگاه بیستم
بهمن عبدالهی، رئیس اتاق تعاون در حاشیه افتتاح بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان و نهمین نمایشگاه آسانسور و پله برقی که با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست وزارت صمت برگزار شد، گفت: در نمایشگاه امسال بالغ بر ۴۵۰ شرکت داخلی در حوزه‌های مختلف صنعت ساختمان مشارکت داشته‌اند. وی همچنین مدعی شد: تعداد زیادی از نمایندگان شرکتهای خارجی که کشورهای آنها به دلیل محدودیت سفر امکان حضور نداشتند در نمایشگاه حضور پیدا کردند که با توجه به تنوع و گستردگی صنوف صنعت ساختمان این تعداد از نظر ما مثبت و قابل توجه بود. همچنین هیاتهای تجاری از کشورهای هدف صادراتی از جمله سوریه، ترکیه، عراق وافغانستان، عمان و امارات و تولیدکنندگان، کنشگران، تعاونگران و فعالان صنعت ساختمان کشور با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی شرکت کرده اند.

حضور تیم پزشکی در حاشیه نمایشگاه
رئیس اتاق تعاون ایران در مورد برگزاری نمایشگاه در شرایط کرونا گفت: در بحث برگزاری و افتتاح اولویت اول ما رعایت پروتکلهای بهداشتی و حضور کنترل شده و با فاصله اجتماعی حاضرین بود و با تمهیداتی که در این خصوص اتاق تعاون به عنوان مجری برگزاری نمایشگاه پیش‌بینی کرده بود تیم پزشکی و غربالگری استقرار یافت تا بازدیدکنندگان با سهولت بهتری از نمایشگاه بازدید کنند.
وی افزود: بازدید از نمایشگاه امسال به صورت عمومی نیست بلکه متخصصان صنعت ساختمان می‌توانند در نمایشگاه حضور پیدا کنند و باقی علاقمندان از طریق فضای مجازی و اینترنت می توانند از پخش آنلاین نمایشگاه استفاده کنند.

دریان سفر امید

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز