آشپزخانه خود را با کابینت های گلاس باکلاس کنید!

کابینت های گلاس - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

آشپزخانه در فرهنگ ایرانیان جایگاه خاصی دارد و به همین دلیل دکوراسیون و کابینت کردن آن معمولا به بهترین شکل انجام می‌شود. مدل های گلاس، یکی از بهترین نوع کابینت محسوب می­‌شود که از جنس ورق‌ های گلاس است و ظاهری شفاف و شیشه‌ای دارد.

به گزارش کاماپرس، کابینت های گلاس از نوع مدرن و ساده است و برخلاف تصور عموم، هیچ ارتباطی با کلمه گلاس ندارد. متریال و مواد استفاده شده در ساخت این نوع کابینت به ام دی اف شباهت دارد و یک لایه بیرونی آن از جنس پلکسی گلاس بوده که نوعی پلاستیک است.

کابینت های گلاس علاوه بر جذابیت، مزایای زیادی هم دارد که در این گزارش مورد بررسی قرار گرفته است.

برخی از مزیت‌های کابینت های گلاس

سبک بودن: این کابینت نسبت به انواع دیگر کابینت، وزن کمتری دارد و همین ویژگی سبب استفاده از آن در آشپزخانه آپارتمان‌های مرتفع شده است. این کابینت با وجود وزن کم، مقاومت بسیار بالایی دارد.

قیمت مناسب: کابینت های گلاس، یک گزینه مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی محسوب می‌شود که به راحتی و با صرف کمترین هزینه قابل خرید است. این مدل کابینت با وجود قیمت کم، عمر زیادی دارد و برای مدت طولانی قابل استفاده است.

راز آسمان پایتخت

نظافت آسان: تمیز کردن این نوع کابینت برخلاف مدل‌های سنگین کلاسیک زمان­‌بر نیست و به شست و شوی زیاد نیاز ندارد؛ به همین دلیل، آشپزخانه‌های دارای کابینت های گلاس همیشه تمیز هستند.

ضد آب بودن: مهم‌ترین ویژگی کابینت‌ های گلاس، ضدآب بودن آن است. در واقع این کابینت به پوشش یا آب بندی خاصی نیاز ندارد و همین موضوع نیز جذابیت آن را دو چندان کرده است.

کابینت های گلاس- کاماپرس

نحوه مراقبت از کابینت های گلاس

مراقبت و نگهداری از کابینت های گلاس کار چندان دشواری نیست، چون این محصول نسبت به گرد و غبار و کثیفی مقاوم است و فقط جای اثر انگشت روی آن باقی می‌ماند. البته این نقص نیز با استفاده از دستمال نیمه مرطوب برطرف می‌شود و چندان جای نگرانی نیست.

کابینت های گلاس نسبت به تابش مستقیم نور خورشید نیز حساس است و در مقابل آن تغییر رنگ می‌دهد؛ به همین دلیل باید در محلی به دور از نور مستقیم خورشید قرار داشته باشد یا به نحوی – مثلا با نصب پرده یا کرکره – از برخورد نور به آن جلوگیری کرد.

با وجود اینکه تمیز کردن کابینت های گلاس کار راحتی است و چندان زمان نمی‌برد، اما نباید در تمیزی آن کاهلی کرد! برخی با در نظر گرفتن این ویژگی، این محصول را دیر به دیر تمیز می­کنند که در نتیجه، به دلیل تجمع چربی و لک‌، لایه رویی آن زرد رنگ می‌شود.

این کابینت با انواع روکش ملامینه، اکریلیک، پی وی سی و های گلاس مقاوم و براق روانه بازار شده و به فروش می‌رسد. قیمت کابینت های گلاس بر اساس نوع روکش کابینت، ابعاد، رنگ و سایر ویژگی­‌های آن متفاوت است.

کابینت های گلاس - کاماپرس

خرید انواع کابینت های گلاس از «ماهر چوب»

ماهر چوب به عنوان طراح و مجری انواع کابینت آشپزخانه کلاسیک، مدرن، نئوکلاسیک، ممبران و روکش طبیعی در کلیه مراحل تولید و نصب کابینت در کنار مشتریان است. طراحان این مجموعه با در نظر گرفتن خواسته مشتریان سعی در ایجاد بهترین نمای آشپزخانه دارند. این مجموعه از جمله تولیدکنندگان باسابقه کابینت مدرن، کابینت کلاسیک، کابینت های گلاس و نظایر آن در بازار است که خدمات خود را به صورت آنلاین به مشتریان ارائه می‌دهد.

علاقه‌­مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره مدل‌­ها، قیمت و همین طور خرید کابینت های گلاس می­توانند به وبسایت https://www.maherwood.com مراجعه کنند یا برای دریافت مشاوره از کارشناسان ماهر چوب با شماره‌ تلفن­‌های همراه 09125279338 و 09129563606 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ماهرچوب
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز