آشنایی با طرح سرمایه گذاری رمزارزی صرافی ارز دیجیتال کوینینو

سرمایه گذاری رمزارز-کاماپرس
ژیوار

افرادی که سرمایه اندک دارند و مایل هستند با همان مقدار پول وارد بازار رمزارزها شوند، می‌توانند به سایت کوینینو سر بزنند و از طرح سرمایه گذاری رمزارزی این مجموعه آگاهی پیدا کنند. کوینینو طرح سرمایه گذاری رمزارزی را به دلیل کاهش ضرر و زیان‌های احتمالی سرمایه گذاران و نوسانات بازار ارائه داده تا افراد با سرمایه اندک نیز به سوددهی مناسب برسند.

به گزارش کاماپرس، کوینینو طرح‌های متنوعی را برای مشتریان خود ارائه داده است که امکان کسب سود را داشته باشند. افرادی که مایل به استفاده از این طرح‌ها و کسب سود هستند، در کمترین زمان ممکن و با ثبت نام امکان استفاده از این طرح‌ها را دارند. در جریان ثبت نام اگر مشکلی وجود داشته باشد، تیم پشتیبانی کوینینو کاربران را همراهی خواهد کرد.

کسب سود با سرمایه کم در طرح پایه

افرادی که مایل به ثبت نام در طرح پایه کوینینو هستند کافی است بعد از ثبت نام و احراز هویت، سرمایه لازم را برای خرید 100 تتر داشته باشند. هم اکنون قیمت هر تتر 1 دلار است. بنابراین افراد با داشتن 100 دلار یا معادل آن و خرید تتر امکان ثبت نام در این طرح را خواهند داشت. پس از خرید حداقل 100 تتر، براساس این طرح، سود به صورت ماهیانه به ثبت نام کنندگان تعلق خواهد گرفت. سود طرح مذکور به صورت پلکانی در هر ماه بالا خواهد رفت و حداکثر طی 12 ماه معادل سالانه 10 درصد به کیف پول ثبت نام کنندگان واریز خواهد شد.

سرمایه گذاری رمزارز-کاماپرس

با طرح مدت دار سود بیشتری به دست آورید

در صورتی که مایل به کسب سود بیشتری باشید و بخواهید سرمایه بیشتری را برای بازار رمزارزها کنار بگذارید، طرح مدت دار کوینینو انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. افرادی که مایل به شرکت در این طرح هستند باید حداقل سرمایه 20 هزار دلاری داشته باشند تا بتوانند تتر مورد نیاز برای این طرح را خریداری کنند. افراد در این طرح قدرت مانور بیشتری دارند و می‌توانند برای کسب سود دوره زمانی مورد نظر خود را انتخاب کنند. دوره زمانی این طرح بین 3 تا 24 ماه اعلام شده و با توجه به میزان تتر افراد حق انتخاب بین این بازه زمانی را برای سود ماهیانه خواهند داشت. سود این طرح بین 10 تا 20 درصد است که این مورد نیز بسته به سرمایه و دوره زمانی مشخص خواهد شد.

دریان سفر امید

طرح شرکت در ترید و سود متناوب آن

افرادی که ریسک پذیری بیشتری دارند و مایل هستند حضور پررنگ‌تری در بازار رمزارزها داشته باشند، بهتر است گزینه مشارکت در ترید کوینینو را انتخاب کرده تا بتوانند سود مناسبی را کسب کنند و بیشتر با روند کار رمزارزها آشنا شوند. البته این طرح نیز به حداقل سرمایه احتیاج دارد. کمترین میزان سرمایه برای این طرح 10 هزار دلار معادل 10 هزار تتر است. اما افرادی که این روش را برای کسب سود انتخاب می‌کنند باید آگاه باشند که میزان بازدهی ماهیانه در این طرح متفاوت بوده و مشخص نیست.

لازم به ذکر است که مجموعه کوینینو شرایطی را فراهم کرده تا کاربران براساس توافق و قراردادی که با آن دارند، امکان درخواست کل یا بخشی از موجودی خود را داشته باشند. اما کاربران باید دقت کنند اگر به هر دلیلی قبل از اتمام ماه مجبور به برداشت از کیف پول خود شوند یا کلیه موجودی کوین‌های خود را بردارند، به آن‌ها سودی تعلق نخواهد گرفت.

چرا می‌توان به مجموعه کوینینو اعتماد کرد؟

کوینینو از جمله مجموعه‌های معتبر و مطمئن در حوزه رمزارزها است که افراد به منظور اطمینان از خدمات این مجموعه امکان بازدید از شرکت رسمی مالی آن به نام توسعه صرافی بنیتا را دارند. در صورتی که شخصی مایل به استفاده از طرح‌ها یا دیگر خدمات این مجموعه باشد کافی است به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده تا بعد از ثبت نام و احراز هویت آنی، امکان معاملات پیشرفته، واریز و برداشت سریع تمامی رمزارزها را با کارمزد پایین و معقول داشته باشد. کارمزد این صرافی براساس حجم معاملات 30 روزه آن مشخص می‌شود. افراد در صورت کسب اطلاعات بیشتر امکان تماس با پشتیبانی مجموعه و مطرح کردن سوالات خود را دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : کوینینو
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان