آشنایی با چهار هتل لوکس و لاکچری مشهد

رزرو هتل مشهد-کاماپرس
ژیوار

مشهد به دلیل جاذبه زیارتی که دارد در هر فصلی پر از مسافر است و همواره مسافران داخلی و خارجی به این شهر سفر می‌کنند. این شهر یک مقصد زیارتی است اما علاوه بر آن جاذبه توریستی نیز دارد و به دلیل آب و هوای مطلوب نیز مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، از آنجایی که شهر مشهد یکی از پرمسافرترین شهرهای ایران است، اقامتگاه‌ها و هتل‌های زیادی در این شهر وجود دارد. بسته به اینکه مسافران به چه منظوری به شهر مشهد سفر کرده‌اند، می‌توانند در هر منطقه از این شهر هتل یا اقامتگاه مورد نظر خود را رزرو کنند. برخی از افراد به همراه خانواده و اقوام خود به مشهد سفر می‌کنند و به همین منظور رزرو هتل مشهد برای آن‌ها به صرفه نیست. معمولا رزرو هتل برای جمعیت زیاد به صرفه نیست و در صورت مراجعه به هتل هزینه زیادی باید پرداخت کرد. اما در صورتی که مسافران یک یا دو نفر باشند، بهترین گزینه برای آن‌ها رزرو هتل مشهد است.

بهترین هتل‌های مشهد با امکانات رفاهی مناسب و خاص

در صورتی که قصد زیارت حرم امام رضا (ع) را داشته باشید و به همین منظور بخواهید به مدت محدوده و سبک بار سفر کنید، هتل‌های زیادی در اطراف حرم وجود دارند که به راحتی از طریق اینترنت قابل رزرو هستند. در ادامه تعدادی از هتل‌های با امکانات مناسب مشهد معرفی خواهند شد؛

هتل نور مشهد؛ نزدیک‌ترین محل به حرم

یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد هتل نور است که سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل سال 1399 بازسازی شد و اکنون با کیفیت مناسبی به مسافران خدمت رسانی می‌کند. این هتل دارای چهار طبقه و 87 اتاق است و خدمات رفاهی مناسبی را به مسافران ارائه می‌دهد. قیمت رزرو هتل نور مشهد در ایام مختلف سال متفاوت است و بسته به میزان مسافران، نرخ اتاق‌های مختلف آن تغییر می‌کند.

دریان سفر امید

هتل نور مشهد-کاماپرس

هتل مجلل درویشی مشهد؛ تنها هتل آتریوم شرق ایران

اگر مایل به اقامت در هتلی لاکچری دارای پنت هاوس‌های زیبا و رستوران‌هایی مجلل به همراه امکانات عالی هستید، هتل درویشی مشهد بهترین گزینه محسوب می‌شود. این هتل در خیابان امام رضا (ع) قرار گرفته و فاصله آن با حرم با خودرو، حدودا شش دقیقه و پیاده 17 دقیقه است. این هتل تنها هتل آتریوم شرق کشور به حساب می‌آید.

هتل درویشی مشهد-کاماپرس

هتل قصر طلایی مشهد؛ جدید و لوکس

یکی از هتل‌های تازه کار و جذاب مشهد، قصر طلایی است که در سال 1389 افتتاح شد. این هتل لوکس و پنج ستاره در 20 طبقه بنا شده و 358 اتاق دارد. هتل قصر طلایی مشهد دارای امکانات عالی رفاهی، انواع و اقسام رستوران‌ها، کافه‌ها، سالن‌های همایش، تالارهای پذیرایی و امکانات متعدد و هیجان انگیز تفریحی و ورزشی است. فاصله این هتل به حرم در صورت استفاده از وسایل نقلیه، 5 دقیقه و پیاده 20 دقیقه خواهد بود.

هتل مدینه الرضا؛ هتلی خوش قیمت اما لاکچری

دیگر هتل لوکس شهر مشهد با امکانات مجلل و شیک، مدینه الرضا است که در فصول گوناگون مسافران زیادی دارد. این هتل پنج ستاره نسبت به دیگر هتل‌های لوکس مشهد قیمت مناسبی دارد و خدمات گوناگونی را به مسافران خود ارائه می‌دهد. در صورتی که قصد رزرو این هتل را دارید، بهتر است بدانید مدینه الرضا در مناسبت‌های مختلف برخی اتاق‌ها را با تخفیف خاصی ارائه می‌دهد که این زمان‌ها بهترین فرصت برای رزرو هستند.

رزرو هتل مشهد-کاماپرس

رزرو راحت هتل‌ مشهد در سفرانه

هر کدام از این هتل‌ها را می‌توان به صورت اینترنتی رزرو کرد و از اقامت خود در مشهد لذت برد. به منظور رزرو هتل مشهد کافی است به سفرانه مراجعه کنید و به راحتی رزرو اینترنتی داشته باشید و از آخرین تغییرات قیمتی آگاه شوید.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “آشنایی با چهار هتل لوکس و لاکچری مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز