آشنایی با پکپی و سرویس‌های امن پرداخت اینترنتی آن در ۱۱ نکته

ژیوار

«پکپی» یکی از محصولات هلدینگ «بنیان نوآوری و توسعه کارآفرینی کران پرداز» با نام اختصاری «بنتک» است. پکپی از سال 1398 در راستای ارائه خدمات مربوط به دریافت و پرداخت پول به شکل آسان و امن برای اشخاص، کسب و کارهای آنلاین و شبکه‌های اجتماعی، استارتاپ‌ها و آزادکارها، شرکت‌ها، سازمان‌ها و خیریه‌ها فعالیت می‌کند.

کاماپرس در ادامه به 11 نکته جالب از این تیم می‌پردازد تا فعالان حوزه فناوری و علاقمندان به آن، بیشتر با پکپی و خدماتش آشنا شوند؛

1. زهرا نخعی هم بنیانگذار مجموعه پکپی است. 11 نفر نیروی انسانی فعال در این مجموعه حضور دارند.

2. صفحه پرداخت اختصاصی، درگاه پرداخت اینترنتی، پرداخت با کیوآر کد، فاکتور آنلاین، پرداخت‌های دوره‌ای، پروژه تامین مالی و پرداخت با قبض تلفن از خدمات ارائه شده مجموعه پکپی هستند.

3. این مجموعه راهکارهای نوین پرداخت بانکی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. پکپی دارای مجوز بانک مرکزی و پرداخت یار سامانه شاپرک است.

دریان سفر امید

4. افراد با ثبت نام در پکپی، امکان فعال کردن هر کدام از سرویس‌های «صفحه پرداخت شخصی» و «درگاه پرداخت اینترنتی-آی.پی.جی» را دارند. فعالسازی این سرویس‌ها رایگان است.

5. حداقل مبلغ تراکنش از طریق صفحه پرداخت اختصاصی، هزار تومان و حداکثر تراکنش 10 میلیون تومان است. امکان جمع ریالی مبلغ تراکنش‌های روزانه تا 20 میلیون تومان وجود دارد. افزایش مبلغ سقف تراکنش‌های روزانه وابسته به تشریح نیازمندی از سوی متقاضی و بررسی تیم پکپی بوده و در صورت تائید تا سقف 50 میلیون تومان در روز قابل افزایش است.

6. تسویه حساب در سرویس صفحه پرداخت اختصاصی پکپی، براساس قوانین سیستم شاپرک و ساز و کارهای بانک مرکزی و مطابق سیکل پایا انجام می‌شود. لذا کلیه واریزی‌های یک روز، طی یکی از سه سیکل پایای روز بعد، تسویه خواهد شد.

7. کاربران امکان مشاهده اطلاعات واریزی‌های انجام شده خود را از طریق پکپی دارند. همچنین امکان گرفتن خروجی اکسل از گزارش مورد نظرشان نیز موجود است.

8. درآمد پکپی از محل کارمزدهای پرداختی توسط پرداخت کنندگان وجوه تامین می‌شود. بسته‌های تعرفه‌ای پکپی برای کسب و کارها شامل فیکس پک، سرویس پک و بیگ پک است. ثبت نام در دو سرویس فیکس و سرویس پک رایگان انجام می‌شود.

9. پکپی در سرویس‌های لینک پرداخت اختصاصی، فاکتور آنلاین، کیوآر کد، پروژه تامین مالی و پرداخت‌های دوره‌ای، کارمزد هر تراکنش را از واریز کننده وجه کسر می‌کند. کارمزد هر تراکنش برای تمامی مبالغ فقط 500 تومان است.

10. فن آوا کارت، بانک سامان و بانک ملت از همکاران این مجموعه محسوب می‌شوند.

11. پکپی دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

مرتبط با : پکپی
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز