آشنایی با وکیل قراردادها + تنظیم انواع قراردادهای حقوقی

ژیوار

قراردادهای حقوقی، قراردادهای قانونی قابل اجرا بین دو یا چند طرف بوده که بر بایدها و نبایدها و تعهدات هر دو طرف نظارت می‌کند. زمانی که قراردادهای حقوقی تنظیم می‌شود، قول‌هایی بین طرفین رد و بدل می‌شود که می­تواند در دادگاه حقوقی قابل استناد باشد. وکیل قراردادها با تنظیم صحیح و اصولی قرارداد، انتظاراتی تعیین می‌کند که امضا کنندگان آن، حقوق و مسئولیت‌های خود را بهتر درک کنند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی انواع قراردادهای حقوقی پرداخته است.

آشنایی با قرارداد خدمات و قرارداد پیمانکار مستقل

قرارداد خدمات، قراردادی بین پیمانکار و مشتری است که خدمات، نگهداری و تعمیرات تجهیزات خریداری شده را برای مدت معینی پوشش می‌دهد. هنگامی که یک شرکت با یک فرد غیرکارمند، برای تکمیل یک کار قرارداد می‌بندد، در واقع یک قرارداد پیمانکار مستقل امضا می­کند و وکیل قراردادها در این قرارداد، کار انجام شده، مهلت کار، اطلاعات غرامت، نقش‌ها و مسئولیت‌های طرفین قرارداد را توضیح می‌دهد.

قرارداد کاری بین کارگر و کارفرما

قرارداد کار، قراردادی بین کارمند و کارفرما است که حقوق، مسئولیت‌ها و انتظارات هر دو طرف را در طول مدت کار مشخص می‌کند. قراردادهای کاری برای مشاغل، بسیار حائز اهمیت بوده، زیرا بر روابط مالکیت و مدیریت با کارکنان شرکت حاکم است. قراردادهای کاری معمولاً حوزه‌هایی نظیر حقوق، مسئولیت‌ها، تعهدات، جبران خسارت، برنامه­ ریزی، مدت زمان استخدام و امثال آن را در بر می­گیرد.

دریان سفر امید

قراردادهای خرید و فروش

قرارداد فروش، قراردادی بین خریدار و فروشنده است که قوانین و مسئولیت‌های هر یک از طرفین را مشخص می‌کند. به طور کلی، قرارداد فروش، بر فروش محصولات بین مشاغل مانند مواد خام، لوازم یا تجهیزات نظارت می‌کند؛ با این حال، می‌تواند خدمات دیگری مانند زمانی که یک بیانیه کار به عنوان یک ضمیمه گنجانده شده است را نیز شامل شود. شرکت‌ها با نوشتن این قرارداد باید اطمینان حاصل کنند که شرایط و ضوابط به طور کامل رعایت می‌شود تا درآمد یک دوره مالی خود را شناسایی کنند. به عبارتی دیگر، برای اطمینان از این موضوع، متنی توسط وکیل قراردادها نوشته می‌شود تا مصرف کنندگان به طور کامل مسائل پیرامون معامله‌ را درک کنند و فروشندگان نیز در قبال هر گونه اقدامات تجاری ناجوانمردانه پاسخگو باشند.

قرارداد قرضه و قرارداد مشارکت چیست؟

قرارداد قرضه، قراردادی بین وام دهنده و وام گیرنده است که میزان پول قرض داده شده، برنامه بازپرداخت و هرگونه کارمزد مرتبط با قرارداد را توضیح می‌دهد. قرارداد مشارکت نیز از دیگر اسناد قراردادی مهم است که ساختار مدیریتی، نقش‌ها، مسئولیت‌ها و عملیات روزانه یک مشارکت تجاری را به طور کامل توضیح می‌دهد.

از بهترین وکیل قراردادها کمک بگیرید

برای تهیه پیش نویس قرارداد، دریافت کمک برای بررسی آن یا هرگونه مشاوره حقوقی، وکیل قراردادها بهترین و مجرب‌ترین شخص برای رسیدن به این هدف است. مجموعه “دادپویان” /https://dadpouyan.vip با برخورداری از بهترین وکیل قراردادها در تمامی زمینه‌های حقوقی، خدمات ویژه‌­ای ارائه می ­دهد و به موکلان در تنظیم یک قرارداد اصولی کمک می‌کند. مشاوره‌های حقوقی مجموعه دادپویان به صورت تلفنی، حضوری و تصویری ارائه می‌شود. دفتر این مجموعه در خیابان پاسداران تهران قرار دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : موسسه حقوقی دادپویان
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز