همه چیز درباره هتل گرین پارک استانبول

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سالانه گردشگران زیادی، استانبول را به عنوان مقصد تفریح خود انتخاب می‌کنند؛ به طوری که این شهر در سال 2023  میزبان بیش از 20 میلیون گردشگر بوده است.

به گزارش کاماپرس، برای سفر به استانبول، انتخاب هتلی که ضمن برخورداری از موقعیت مکانی خوب، امکانات مناسبی هم داشته باشد، اهمیت زیادی دارد. هتل گرین پارک، یکی از هتل‌های خوب منطقه معروف تکسیم به شمار می‌آید.

در این گزارش شرایط رزرو اتاق در هتل گرین پارک استانبول بررسی شده است.

ویژگی­ هتل گرین پارک تکسیم استانبول

این هتل چهارستاره در منطقه تکسیم به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار خوب خود مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. تکسیم از مهم‌ترین مناطق گردشگری استانبول به شمار می‌آید و مراکز و مکان‌های دیدنی بسیاری در آن قرار دارد. هتل گرین پارک تکسیم با در اختیار داشتن کارکنان حرفه‌ای و امکانات خوب، در کنار دسترسی آسان به مکان‌های دیدنی و مراکز خرید استانبول، انتخاب مناسبی برای اقامت در این شهر به حساب می‌آید.

راز آسمان پایتخت

دسترسی هتل گرین پارک استانبول به مراکز مهم

این هتل به دلیل قرارگیری در منطقه تکسیم از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است؛ به طوری که با کمتر از 25 دقیقه پیاده‌روی می­توان از آن به اسکله و مرکز تجاری تفریحی و مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی استانبول رسید. این هتل فقط پنج دقیقه تا میدان تکسیم استقلال و 13 دقیقه تا خیابان استقلال فاصله دارد.

با پیمودن مسیر 4.3 کیلومتری از این هتل می‌توان به تنگه بسفر و مسجد اورتاکوی رسید. هتل گرین پارک تکسیم تنها 10 دقیقه تا مرکز خرید دمیرون استقلال به صورت پیاده­روی فاصله دارد. نزدیک بودن این هتل به ایستگاه­های مترو و اتوبوس استانبول باعث شده که مسافران رفت و آمد راحت و مقرون به صرفه‌ای در استانبول داشته باشند.

امکانات هتل گرین پارک استانبول

این هتل چهارستاره امکانات متعددی برای راحتی مهمانان خود در نظر گرفته است. در رستوران هتل گرین پارک تکسیم، روزانه انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی برای هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود. این هتل، یک کافی شاپ و بار هم دارد که می‌توان انواع نوشیدنی‌ها را در آن‌جا تهیه کرد.

هتل گرین پارک تکسیم همچنین دارای استخر سرپوشیده، یک مرکز اسپا، سونا و حمام ترکی است که مهمانان می‌توانند  ساعاتی را در آن بگذرانند. این هتل اتاق‌های ماساژ درمانی هم دارد که مسافران می‌توانند خستگی یک روز گشت و گذار را در این مکان از تن بیرون کنند. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به اتاق‌های سیگار ممنوع، باشگاه ورزشی و پارکینگ آن اشاره کرد. هم‌چنین این هتل خدمات ویژه‌ای برای افراد دارای معلولیت جسمانی در نظر گرفته است.

هتل گرین پارک تکسیم، وای فای رایگان پرسرعت و خدمات مبادله ارز نیز ارائه می­دهد. پرسنل حرفه‌ای این مجموعه به زبان‌های عربی، روسی و انگلیسی صحبت می‌کنند و مهمانان می‌توانند از اتاق جلسات هتل برای قرارهای کاری و تشکیل جلسات خود استفاده کنند.

کیفیت اتاق‌های هتل گرین پارک استانبول

اتاق‌های هتل گرین پارک تکسیم دارای دو نوع مختلف است و تمامی آنها به سیستم تهویه مطبوع، منطقه ناهارخوری جداگانه، گاوصندوق و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان مجهز هستند. هر 184 اتاق و سوئیت این مجموعه با لوکس‌ترین وسایل طراحی شده تا مسافران بتوانند با خیال راحت در آنها اقامت داشته باشند. اتاق‌های هتل گرین پارک بزرگ بوده و نورگیر خوبی دارند؛ به طوریکه از اتاق‌های این هتل می‌توان نمای زیبای استانبول را به­ویژه در هنگام شب تماشا کرد.

شرایط رزرو اتاق در هتل گرین پارک استانبول

هزینه رزرو اتاق در هتل چهارستاره گرین پارک بسته به تعداد روزهای اقامت، نوع اتاق، تاریخ رزرو و تعداد نفرات متفاوت خواهد بود. این هتل 184 اتاق و سوئیت در دو تایپ مختلف دارد که مسافران می‌توانند نسبت به رزرو آن اقدام کنند.

رزرو هتل گرین پارک استانبول با « بیسان گشت »

آژانس مسافرتی و گردشگری بیسان گشت به عنوان یک شرکت فعال و با تجربه در حوزه توریسم و گردشگری، با برخورداری از تخصص پرسنل مجرب و مجوزهای مربوطه از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران به ارائه خدمات به مشتریان خود می‌پردازد. از خدمات این مجموعه می‌توان به برگزاری تورهای داخلی و خارجی، تورهای طبیعت گردی و خدمات رزرو هتل در کشورهای دیگر همچون ترکیه اشاره کرد.

متقاضیان رزرو تور استانبول یا رزرو اتاق در هتل گرین پارک تکسیم استانبول می‌توانند به وبسایت https://bisungasht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191004446 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
آهن رویال
رایانه کمک
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز