آشنایی با هتل گرند وان ترکیه

هتل گرند وان - کاماپرس
ژیوار

وان گرچه نسبت به سایر شهرهای ترکیه جاذبه‌های کمتری دارد، اما نمی‌توان از مکان‌های تاریخی و حس و حال خوبش در کنار رستوران‌های متنوع و جذاب آن چشم‌پوشی کرد. این شهر سالانه پذیرای مسافران زیادی از کشورهای مختلف از جمله ایران است.

به گزارش کاماپرس، موقعیت مکانی و دسترسی آسان به سایر نقاط شهری از مزیت‌های یک هتل خوب محسوب می­‌شود. هتل چهار ستاره گرند در مرکز شهر وان نیز امکانات خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

در این گزارش شرایط رزرو اتاق در هتل گرند وان بررسی شده است.

آشنایی با هتل گرند وان‌

هتل گرند، یک هتل چهارستاره است که با وجود کارکنان خوب و خدمات عالی مورد توجه مسافران قرار گرفته است. یکی از مزیت‌های انتخاب یک هتل مناسب، توجه به موقعیت مکانی آن است. هتل گرند با قرارگیری در قلب شهر وان و نزدیکی به مراکز تجاری و دیدنی، از مهمانان خود امتیاز 8.89 را دریافت کرده است. این هتل هفت طبقه و 45 واحد مختلف دارد. هتل گرند وان دارای یک تراس بزرگ در قسمت پشت بام است که نمایی زیبا از شهر وان را به نمایش می‌گذارد.

امکانات هتل گرند وان

هتل گرند وان امکانات بسیاری را در اختیار مسافران خود قرار داده است. در سرتاسر این مجموعه مهمانان می‌توانند از اینترنت رایگان و پرسرعت هتل استفاده کنند. این هتل امکاناتی مانند پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع و فامیلی روم دارد.

دریان سفر امید

رستوران هتل گرند وان منوی غذایی متنوعی دارد که انواع غذاهای خوشمزه و مطابق با سلیقه و ذائقه مهمانان در آن سرو می‌شود. هم‌چنین یک بار در این هتل قرار دارد که انواع نوشیدنی‌ها را می‌توان در آن سفارش داد.

کیفیت صبحانه این هتل توانسته رضایت گردشگران را به همراه داشته باشد. امکان سرو غذا و نوشیدنی در اتاق‌های هتل گرند وان نیز فراهم است.

در هنگام شب، مهمانان در کلوپ شبانه هتل می­‌توانند اوقات شاد و لذت‌بخشی را سپری کنند و هم‌چنین در تراس هتل گرند از تماشای جاذبه‌های شهر وان لذت ببرند.

موقعیت مکانی هتل گرند

این هتل به دلیل قرارگیری در مرکز شهر وان از موقعیت مکانی بسیار خوبی برای دسترسی به مراکز خرید و اماکن تفریحی برخوردار است. هتل گرند وان تنها 17 دقیقه با قلعه وان و 12 دقیقه با موزه اوراتو فاصله دارد. هم‌چنین با هفت دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توان به مرکز خرید آتایوس سیلور و بعد از 10 دقیقه به مرکز خرید آیدین پریهان رسید. هتل گرند 14 کیلومتر با موزه گربه‌های وان فاصله دارد.

کیفیت اتاق‌های هتل گرند وان

در هتل چهار ستاره گرند وان چهار نوع اتاق شامل اتاق‌های یک نفره، دو نفره، دبل و سوئیت وجود دارد. همه اتاق‌های این هتل امکانات رفاهی بسیاری مانند تهویه مطبوع، مینی‌بار، سشوار، اتو و لوازم آرایشی رایگان دارند. پنجره‌ اتاق‌های هتل، نمایی زیبا از شهر وان را به نمایش می‌گذارند. اتاق‌های این مجموعه بسیار تمیز و مرتب بوده و مهمانان می‌توانند با خیال راحت در آنها اقامت کنند. تمامی اتاق‌های هتل چهار ستاره گرند عایق صدا بوده و باعث می‌شود با وجود قرارگیری این هتل در مرکز شهر، صدایی از بیرون مانع استراحت مسافران نشود.

سایر خدمات هتل گرند وان

هتل گرند وان مسیر مشخصی برای رفت و آمد افراد معلول در نظر گرفته است. در این هتل امکان برگزاری جلسات و قرارهای کاری وجود دارد. از دیگر خدمات هتل چهار ستاره گرند وان می‌توان به سرویس اجاره خودرو برای مهمانان اشاره کرد. پرسنل کاربلد این مجموعه به زبان‌های عربی، آلمانی، فرانسوی، روسی و انگلیسی صحبت می‌کنند.

اتاق‌های هتل

در هتل چهار ستاره گرند 4 تایپ مختلف اتاق که شامل اتاق‌های یک نفره، دو نفره، دبل و سوئیت می‌شود قرار دارد. همه اتاق‌های این هتل امکانات رفاهی بسیاری مانند تهویه مطبوع، مینی‌بار، سشوار، اتو و لوازم آرایشی رایگان را در خود جای داده است که به راحتی هرچه بیشتر مسافران کمک می‌کند. پنجره‌ اتاق‌های هتل نمایی زیبا از شهر وان را به نمایش می‌گذارد. اتاق‌های این مجموعه بسیار مرتب بوده و مهمانان می‌توانند با خیال راحت نسبت به نظافت و تمیزی اتاق‌ها در آن اقامت داشته باشند. تمامی اتاق‌های هتل چهار ستاره گرند عایق صدا بوده و باعث می‌شود تا با وجود قرارگیری این هتل در مرکز شهر صدایی از بیرون مانع استراحت مسافران نشود.

هزینه رزرو اتاق در هتل گرند وان

بدیهی است که هزینه رزرو اتاق در هتل چهارستاره گرند وان به عواملی مانند تاریخ و فصل اقامت، تایپ اتاق مورد نظر، تعداد نفرات و شب‌های اقامت بستگی دارد. هتل گرند وان چهار تایپ اتاق برای رزرو دارد.

رزرو هتل گرند وان با « بیسان گشت »

آژانس مسافرتی و گردشگری بیسان گشت به عنوان یک شرکت فعال و با تجربه در حوزه توریسم و گردشگری، با برخورداری از تخصص پرسنل مجرب و مجوزهای مربوطه از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران به ارائه خدمات به مشتریان خود می‌پردازد. از خدمات این مجموعه می‌توان به برگزاری تورهای داخلی و خارجی، تورهای طبیعت گردی و خدمات رزرو هتل در کشورهای دیگر همچون ترکیه اشاره کرد.

متقاضیان رزرو تور وان یا رزرو اتاق در هتل گرند وان می‌توانند به وبسایت https://bisungasht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191004446 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز