آشنایی با مشخصات و ویژگی‌ های میلگرد ظفر بناب+ قیمت میلگرد ظفربناب آبان 1402

میلگرد ظفر بناب-کاماپرس
ژیوار

مجتمع فولادی ظفر بناب یکی از بزرگترین کارخانه‌های تولید کننده آهن آلات طویل در شمال کشور و در استان آذربایجان شرقی است. میلگرد تولیدی شرکت ظفر بناب به دلیل کیفیت مناسب و قیمت مطلوب در سراسر کشور مشتریان زیادی دارد. کیفیت بالای محصولات این کارخانه و همچنین نزدیکی استان آذربایجان شرقی به مرزهای شمالی باعث شده است که کارخانه ظفر بناب صادرات خوبی به کشورهای ترکیه، ارمنستان، گرجستان و همینطور عراق داشته باشد. قیمت ظفر بناب با توجه به وزن آن مناسب است و همین مسئله باعث محبوبیت محصولات این کارخانه بین خریداران شده است.

وزن میلگرد ظفر بناب

وزن محصولات ظفر بناب مطابق با سایز آن‌ها برآورد می‌شود، به عنوان مثال وزن میلگرد سایز ۸ معادل ۴.۲ کیلوگرم و وزن آرماتور سایز ۲۵ این کارخانه برابر با ۴۵.۹ کیلوگرم است. این از خصوصیات بارز و برتر میلگرد ظفر بناب است که باعث شده قیمت آن برای اغلب پروژه‌های ساختمانی مقرون به صرفه باشد.

استاندارد میلگرد ظفر بناب

میلگردهای تولیدی کارخانه ظفر بناب طبق استانداردهای ،DIN  اروپا و ASTM آمریکا و همچنین استاندارد ملی ایران ISIRI 3132 تولید می‌شوند. لازم به ذکر است این استانداردها بر قیمت میلگرد ظفر بناب تاثیر می‌گذارند.

میلگرد ظفربناب-کاماپرس

مشخصات فنی میلگرد ظفر بناب

میلگردهای ظفر بناب در دو گرید A3 و A4 و در سایزهای ۸ تا 14 میلی‌متر تولید می‌شوند. میلگردهای ظفر بناب به صورت شاخه‌های ۱۲ متری به بازار عرضه می‌شوند و نوع عاج آن‌ها به صورت منفرد و موازی است.

دریان سفر امید

روی بدنه محصولاتی که در کارخانه ظفر بناب تولید می‌شوند علامت‌ ZN.CT هک شده است که نشان دهنده محصول شرکت ظفر بناب آذربایجان است.

کیفیت میلگردهای ظفربناب

در این کارخانه، از تکنولوژی‌های پیشرفته برای کنترل کیفیت میلگردها استفاده می‌شود. این تکنولوژی‌ها شامل آزمایش دستگاه کشش ۱۰۰ تنی، کوانتومتر UV، دستگاه خمش، انواع ترموکوبل‌های لیزری و دستگاه‌های دیجیتال و نرم افزاری مدرن می‌شود. همچنین، مواد اولیه و به خصوص شمش‌های فولادی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرند.

ویژگی‌های میلگرد ظفر بناب

میلگردهای این کارخانه ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. به عنوان مثال، گرید A2 میلگرد ظفر بناب نیمه سخت بوده و دارای آج مارپیچ است. این گرید در رده مقاومت S340 قرار می‌گیرد و تنش جاری آن معادل 3000 کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و مقاومت کششی آن 5000 کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که این میلگرد به خوبی در برابر نیروها و تنش‌های وارده مقاومت نشان دهد و در سازه حرکت نکند یا شکستگی نداشته باشد.

از سوی دیگر، گرید A3 میلگرد ظفر بناب به شکل آج‌دار تولید می‌شود. این گرید دارای مقاومت کششی 6000 کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است و در رده مقاومتی S400 قرار دارد. میلگردهای آج‌دار بر خلاف میلگردهای ساده، اصطکاک بیشتری با سازه‌های بتنی دارند که منجر به افزایش مقاومت برشی و کششی بتن می‌شود.

میلگرد ظفربناب-کاماپرس

قیمت میلگرد ظفر بناب

دو کارخانه بزرگ و معروف ذوب آهن ظفر بناب و شاهین در استان آذربایجان شرقی قرار دارند و هر دو مجتمع از تولید کنندگان بزرگ میلگرد در کشور محسوب می‌شوند. از تفاوت‌های محصولات این دو کارخانه می‌توان به سایز، گرید وخواص شیمیایی اشاره کرد که باعث تفاوت قیمت میلگرد بناب در این دو مجموعه شده است.

قیمت میلگرد ظفر بناب به عوامل مختلفی بستگی دارد و قیمت آن همانند دیگر کارخانجات با توجه به سایز و وزن تعیین می‌شود. همچنین، دلار و بازار جهانی از مهم‌ترین عواملی است که قیمت میلگرد ظفر بناب را تحت تاثیر قرار می‌دهد.با این وجود، با توجه به نوسانات قیمت در بازار آهن آلات نمی‌توان قیمت میلگرد ظفر بناب را به طور قطعی اعلام کرد.

مجریان پروژه‌های عمرانی و ساختمانی که متقاضی خرید میلگرد ظفر بناب با بهترین قیمت هستند می‌توانند با مراجعه به سایت و تلگرام آراد آهن به صورت لحظه‌ای و روزانه قیمت میلگرد ظفر بناب را رصد نمایند.

آراد آهن

آراد آهن مجموعه‌ای فعال معتبر در زمینه فروش آهن آلات است که که از سال 1377 مشغول فعالیت است و به خوبی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های خریداران در زمینه خرید آهن آلات آگاه است و در همین راستا تلاش می‌کند شیوه‌های مطمئن برای سهولت خرید و دریافت مشاوره رایگان را به مشتریان ارائه کند. آراد آهن دارای مجوزهای صنفی لازم در بازار آهن آلات است و تحت نظارت سازمان امور مالیاتی فعالیت می‌کند.

برای خرید میلگردهای آج‌دار ظفر بناب با بهترین قیمت، می‌توانید به سایت آراد آهن به آدرس www.aradahan.com و تلگرام این مجموعه مراجعه کرده و قیمت روز را مشاهده کنید. همچنین، با تماس با کارشناسان فروش آراد آهن با شماره ۳۴۰۵۵-۰۳۱، علاوه بر اطلاع از قیمت روز، مشاوره رایگان در مورد خرید مناسب با پروژه خود دریافت کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آراد آهن
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز