آشنایی با مزایای اجاره سواری

ژیوار

در بسیاری از کشورهای دنیا کرایه سواری برای سفر یا انجام کارهای روزمره امر رایجی محسوب می‌شود. اما این کار همچنان در ایران چندان جا نیفتاده و یا اجاره خودرو صرفاً برای مراسم‌های عروسی صورت می‌گیرد. این در حالی است که خانواده‌های زیادی به دلیل نداشتن خودروی شخصی از رفتن به مسافرت ممانعت می‌کنند. برخی دیگر هم برای انجام چند کار ساده اداری، مبالغ بسیار گزافی را برای رفت و آمد در سطح شهر می‌پردازند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اجاره سواری بهترین روش در چنین شرایطی محسوب می‌شود. شرکت دریان سفر امید این امکان را به مشتریان می‌دهد تا ماشین مدنظر خود را با راننده یا بدون راننده کرایه کنند. این مجموعه در سرتاسر کشور خدمت‌رسانی کرده و همواره بهترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت‌ها به مردم ارائه می‌کند. اما مزایای اجاره سواری چیست و چگونه انجام می‌شود؟

سفر بدون محدودیت را تجربه کنید

اغلب افرادی که خودروی شخصی ندارند، اگر هم قصد سفر داشته باشند ترجیح می‌دهند تا با قطار، اتوبوس یا هواپیما سفر کنند. اما سفر با چنین وسایلی محدودیت‌های خاص خودش را داشته و مسافران در مقصد، هیچ وسیله نقلیه‌ای به همراه نخواهند داشت. اجاره سواری این امکان را به مسافران می‌دهد تا در مقاصد بین راهی استراحت کرده و از اماکن مختلف دیدن کنند. به علاوه، سفر با خودروی شخصی، لذت دورهمی‌های خانوادگی یا دوستانه را دو چندان می‌کند.

دریان سفر امید

لحظات خاطره‌انگیز را زیباتر کنید

افراد زیادی دوست دارند تا در مراسم عروسی خود از ماشین‌های به روز و لوکس استفاده کنند. با این حال، ممکن است برخی از عروس و دامادها نتوانند چنین خودرویی را تهیه نمایند. در چنین موقعیت‌هایی اجاره سواری می‌تواند این شب به یادماندنی را زیباتر کند. برخی دیگر از افراد هم دوست دارند تا برای تاثیرگذاری بر دیگران، بدون صرف هزینه گزاف از امکان اجاره خودروی لاکچری استفاده کنند.

با اجاره خودرو، پول و زمان اضافی صرف نکنید

مهم‌ترین مزیت کرایه سواری این است که می‌توان برای هر موقعیتی از آن استفاده کرد. تصور عموم مردم این است که اجاره خودرو هنگامی صورت می‌گیرد که فرد، توان خرید خودرو را نداشته باشد. اما واقعیت این است که موقعیت‌های زیادی باعث می‌شود تا اجاره خودرو، عاقلانه‌ترین کار به نظر برسد. به عنوان مثال، فردی قصد دارد تا برای انجام کارهای اداری چند روز متوالی در شهر رفت و آمد کند؛ اما ناگهان خودروی او دچار نقص فنی می‌شود. در این شرایط، صرف زمان برای تعمیر خودرو فرصت زیادی را از وی می‌گیرد و کرایه آژانس هم به هیچ وجه مقرون به صرفه نخواهد بود. بنابراین، بهتر است با اجاره سواری علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و هزینه، آرامش بیشتری را برای خودمان فراهم کنیم.

شرایط اجاره خودرو

کارشناسان دریان سفر به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان هستند. بنابراین، همه افراد می‌توانند خودروی مورد نظر خود را در هر ساعتی از شبانه روز اجاره کنند. برای اجاره خودروی بدون راننده در تهران نیاز است تا مدارکی چون کارت شناسایی معتبر، گواهینامه رانندگی متقاضی، سفته یا چک به مبلغ خودرو و گواهی معتبر اشتغال به کار ارائه شود. اما در صورت اجاره خودرو همراه با راننده، دیگر نیازی به ارائه سفته یا چک وجود ندارد. با این حال، اگر فرد متقاضی در شرایط خاصی قرار دارد و فراهم کردن این مدارک برای او امکان‌پذیر نیست، می‌تواند شرایط خود را با کارشناسان دریان سفر امید در میان گذاشته و از خدمات این شرکت بهره‌مند شود.

انتهای پیام

مرتبط با : دریان سفر امید
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز