آشنایی با خدمات کلینیک دندانپزشکی در شیراز

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در گذشته افراد فقط برای انجام خدمات درمانی و ترمیمی به کلینیک دندانپزشکی مراجعه می‌کردند؛ در حالیکه امروز با پیشرفت متدهای جدید در خدمات دندانپزشکی، طیف متنوعی از خدمات زیبایی دندان در کلینیک‌های دندانپزشکی ارائه می‌شود. این خدمات زیبایی نقش زیادی در سلامت، تمیزی و یکدست بودن دندان‌ها و زیبایی چهره ایفا می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی چند تا از معروف‌ترین خدمات زیبایی و ترمیمی در کلینیک دندانپزشکی در شیراز پرداخته است.

معاینه و چک­آپ

یکی از مهم‌ترین مسائلی که باعث مراجعه هموطنان و به ویژه شیرازی­ها به کلینیک دندانپزشکی در شیراز می‌شود، بررسی خدمات معاینه دندان و چک­آپ سالانه است. در این شرایط دندانپزشک همه دندان‌ها را با آینه و ابزار مخصوصی به نام پروب بررسی می‌کند و مسائل و مشکلاتی مانند پوسیدگی دندان و بیماری‌های لثه را در صورت وجود تشخیص می‌دهد. در بعضی موارد ممکن است تشخیص پوسیدگی یا عفونت دندان بسیار دشوار باشد و امکان تشخیص آن با چشم وجود نداشته باشد. در چنین حالتی بعد از عکس‌برداری از دندان‌ها، دندانپزشک می‌تواند اقدام به تشخص مشکلات دهان یا دندان کند و راه‌حل‌های درمانی مد نظر را پیشنهاد دهد.

پر کردن دندان

پوسیدگی‎‌های دندانی در نهایت منجر به ایجاد حفره در سطح دندان می‌شود که باید از طریق پر کردن ترمیم شوند. پر کردن دندان، یکی از رایج‌ترین خدمات ترمیمی در کلینیک دندانپزشکی در شیراز است که حفره دندان با استفاده از مته و موادپرکننده مهر و موم می‌شود. برای پر کردن دندان، از مواد مختلف در جنس‌ها و رنگ‌های متفاوت متناسب با نوع دندان استفاده می‌شود. در بسیاری از موارد، افراد تمایل به انجام خدمات پرکردن متناسب با رنگ دندان دارند که باعث حفظ ظاهر و زیبایی نیز می‌شود.

میناکاری دندان ها

مینا، روکش طبیعی دندان است، ولی ممکن است در طول زمان بر اثر مصرف بیش از حد مواد قندی و اسیدی از بین برود. از بین رفتن مینای دندان باعث ناخوشایند و زشت شدن دندان‌ها می‌شود. میناکاری یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین خدمات کلینیک دندانپزشکی در شیراز است که معمولا از طریق باندیگ یا ونیر انجام می‌شود.

در صورتی که میناکاری دندان از طریق شکل‌دهی زیبایی انجام شود، روش ترکیبی زیبایی و ترمیمی شناخته می‌شود. در این روش دندانپزشک می‌تواند از طریق سوهان زدن یا برداشتن مقداری از مینای دندان، شکل آن را تغییر دهد. فرآیند میناکاری معمولا دردناک نیست و در عین حال می‌تواند تاثیرات مثبت فوری بر ظاهر دندان‌ها داشته باشد.

سفید کردن دندان ها یا بلیچینگ

یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین خدمات در کلینیک دندانپزشکی در شیراز، سفید کردن دندان‌ها است که برای از بین بردن زردی، سیاهی و لکه‌‌هایی که به مرور زمان ایجاد شده است، کاربرد دارد. بلیچینگ ممکن است از تغییر رنگ یا لکه‌دار شدن دندان‌ها جلوگیری کند و همچنین باعث روشن شدن آن‌ها شود. البته باید در نظر داشت که خدمات بلیچینگ برای همه افراد قابل انجام نیست و حتما باید در ابتدا با دندانپزشک متخصص در این رابطه مشورت کرد.

باندینگ

یکی از روش‌هایی که در کلینیک دندانپزشکی در شیراز برای ترمیم و بهبود ظاهر دندان‌های لکه‌دار یا شکسته انجام می‌شود، باندینگ نام دارد. در این تکنیک برای ترمیم و ایجاد ظاهر بهتر دندان، مواد هم‌رنگ به دندان ‌چسبانده می­شود. این روش برای دندان‌های شکسته و بریده بسیار پرکاربرد است.

روکش های زیبایی و لمینت دندان

یکی از روش‌های محبوب برای ترمیم و زیبایی دندان در کلینیک دندانپزشکی در شیراز، استفاده از روکش‌های زیبایی دندان است. این روکش‌های زیبایی باعث ایجاد ظاهر یکدست، منظم و سفید در دندان‌ها می‌شود و همچنین در ترمیم طرح لبخند نیز موثر است. روکش‌های دندان در مدل‌های مختلف و متنوعی ساخته می‌شود و دندانپزشک متخصص بر اساس شرایط متقاضی اقدام به استفاده یکی از آن‌ها می‌کند. به روکش‌های زیبایی دندان، لمینت نیز گفته می‌شود.

کامپوزیت دندان

انجام خدمات کامپوزیت، یکی دیگر از خدمات پرطرفدار در کلینیک دندانپزشکی در شیراز است. از کامپوزیت‌های دندانی برای بازسازی ساختار تخریب‌ شده دندان بر اثر ضربه، پوسیدگی یا بیماری‌ها استفاده می‌شود. آمالگام (ماده نقره ای رنگ یا سیاه برای پر کردن دندان) در خدمات دندانپزشکی به تدریج در حال حذف شدن بوده و کامپوزیت‌ به عنوان یکی از رایج‌ترین مواد ترمیمی در حال جایگزین شدن با آن است.

انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز در «پی جو»

وبسایت پی جو از سال 1394 با هدف معرفی کسب‌وکارها و به دنبال آن رونق بنگاه‌های اقتصادی مشغول به فعالیت است. در پی جو فهرست کامل و جامعی از تمام کلینیک‌های دندانپزشکی در شیراز وجود دارد و افراد از طریق مراجعه به آن می‌توانند اطلاعات لازم درباره خدمات تخصصی هر کلینیک، آدرس، شماره تلفن و ساعات کاری را به دست آورند. از این طریق افراد به راحتی می­توانند به صورت اینترنتی کلینیک دندانپزشکی مد نظر را انتخاب ‌کنند و نیازی به صرف وقت زیاد برای جست­وجوی حضوری نیز ندارند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت https://payju.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : پی جو
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز