آشنایی با بهترین هتل های گرجستان

سفر به گرجستان_کاماپرس
آریاک سفر

ازآنجاکه گرجستان تابستان‌های بسیار گرم و زمستان‌های نسبتاً سردی دارد و بیشتر روزهای سال بارندگی قابل‌توجهی در تفلیس و دیگر مناطق گرجستان وجود دارد، پس بهترین فصل سفر به تفلیس بهار و پاییز است در این دو فصل، هوا معتدل است و بارندگی کمی پیش روی شما خواهد بود.

به گزارش کاما پرس در گرجستان آثار تاریخی زیادی را می‌توانید ببینید که مجموعه ای از معماری چشم‌نواز اروپا و آسیایی است. مناظر تازه، کوه‌های بلند، سواحل دیدنی، کلیساهایی در دل کوه و… بخشهایی از دیدنی‌های این سرزمین هستند.

ویزای گرجستان برای ایرانیان

ایرانیان از سال ۲۰۱۳ میلادی برای  سفر به این کشور نیاز به ویزای گرجستان ندارند. همین موضوع باعث افزایش سفرهای گردشگری ایرانیان به گرجستان شده است. مسافران می‌توانند بدون ویزا ۴۵ روز در گرجستان اقامت کنند. عوارض خارج شدن از کشور باید پرداخت شود که با در نظر گرفتن تعداد سفر‌ها متغیر است. هزینه خروج از کشور نرخ  در سال 1403، برای اولین سفر 400000 تومان، دومین بار خروج  600000 تومان و سومین سفر 800000 تومان اعلام شده است.

گرجستان - کاماپرس

هزینه بهترین تورهای گرجستان، 3 شب و 4 روز از حدود 9,000,000 تومان شروع می‌شود. اگر بخواهید با تور گرجستان و به صورت هوایی به این شهر سفر کنید هزینه بلیت یک‌طرفه از تهران به تفلیس از حدود 8,500,000 تومان شروع می‌شود. این قیمت نیز با توجه به تاریخ پرواز ممکن است کمتر یا بیشتر شود.

دریان سفر امید

هزینه‌های اقامت در گرجستان به پول ایران

بلیت های الکترونیکی که در شهر تفلیس استفاده می‌شود «Metromoney cards» نام دارند که می‌توان از ایستگاه‌های فروش بلیت در مترو با هزینه 2 لاری گرجستان (33,100 هزار تومان) تهیه کرد.

هزینه بلیت اتوبوس و مترو: حدود 1.29 لاری گرجستان (21,350 هزار تومان)

هزینه تاکسی به ازای هر کیلومتر: از 2.06 لاری گرجستان (34,093 هزار تومان)

هتل‌های گرجستان

هتل هالیدی این (Holiday Inn Tbilisi)

از بهترین هتل‌های تفلیس هتل هالیدی این، از مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای هالیدی این در دنیا است. این هتل دارای استخر در محوطه باز و خارج از هتل است. مرکز ورزشی و رستوران بسیار با کیفیت و لوکس این هتل بسیار معروف است. هتل هالیدی این، هتلی چهار ستاره با اتاق‌هایی مجهز به سیستم تهویه هوا، مبلمانی راحت و تمیز، مینی بار، گاوصندوق، چای و قهوه ساز است. علاوه بر این در همه  قسمت های هتل می‌توانید از اینترنت به صورت رایگان بهره ببرید. این هتل زیبا، موقعیت مکانی مناسبی دارد. از هتل که خارج شوید مقابل خود ایستگاه متروی «پلی‌تکنیک» را می‌بینید.

هتل رومز تفلیس (Rooms Hotel Tbilisi)

موقعیت مکانی بسیار مناسب و ارائه خدمات بسیار با کیفیت به مهمانان، باعث شده که هتل رومز در لیست بهترین هتل‌های تفلیس قرار بگیرد. تنها با بیست دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توانید به میدان آزادی شهر بروید و مرکز متروی تفلیس تنها ۶ کیلومتر از این هتل فاصله دارد، فاصله‌ فرودگاه تا این هتل هم ۱۷ کیلومتر است. مسافران در زمان سفر خود در این هتل می‌توانند از وعده‌های غذاهای آمریکایی هم در رستوران هتل استفاده کنند. اتاق‌ها دارای تلویزیون، مینی بار و سیستم تهویه هوای مطبوع هستند. در طول اقامت خود می‌توانید از باشگاه هتل به‌صورت رایگان بهره ببرید.

گرجستان - کاماپرس

بوتیک هتل شماره ۱۲ (No12 Boutique Hotel)

اگر بخواهید در طول اقامت خود در بوتیک هتل‌ها بمانید، بوتیک هتل شماره ۱۲ در شهر تفلیس یکی از بهترین انتخاب های شما می تواند باشد. این بوتیک هتل از نظر موقعیت مکانی جای خوبی واقع شده است و با کمی پیاده‌روی می‌توانید به میدان آزادی بروید. این هتل در بافت قدیمی شهر تفلیس واقع‌شده است. می‌توانید در سراسر هتل وای فای رایگان هم در اختیار مسافران قرار دارد. صبحانه در این هتل به‌صورت بوفه در رستوران سرو می‌شود و تعداد زیادی کافه در نزدیکی هتل وجود دارد. متروی میدان آزادی تفلیس تنها ۳۵۰ متر از این هتل فاصله دارد و فرودگاه نیز در ۱۶ کیلومتری هتل قرار دارد.

بهترین رستوران های ایرانی گرجستان

رستوران شاندیز تفلیس

از سرشناس ترین رستوران های ایرانی در تفلیس است. ایرانی‌هایی که به این شهر سفر می‌کنند می‌توانند برای تجربه خوردن یک غذا‌ی بی‌نظیر و اصیل ایرانی به این رستوران بروند. کیفیت غذا‌ در این رستوران بسیار بالا است. در رستوران شاندیز تفلیس علاوه بر غذاهای اصلی ایرانی انواع دسر‌های محبوب ایرانی هم مثل شیرینی باقلوا و بستنی سنتی سرو می‌شوند.

رستوران هزار و یک‌شب

یکی دیگر از رستوران‌های ایرانی که در گرجستان قرار دارد، رستوران هزار و یک‌شب است. این رستوران در نزدیکی میدان آزادی شهر تفلیس واقع‌شده و مسافران می‌توانند پس از بازدید از اماکن تاریخی این منطقه و گشتن در مراکز خرید برای صرف یک غذای خوش‌طعم ایرانی به این رستوران بروند. هزار و یک‌شب ازجمله شلوغ‌ترین و پرطرفدارترین رستوران‎‌های ایرانی در شهر تفلیس است. در این رستوران انواع غذا‌های اصیل ایرانی به همراه دسر‌ها و پیش‌غذاهای متنوع سرو می‌شوند.

تور گرجستان - کاماپرس

رزرو بهترین هتل‌های گرجستان با «نامی گشت»

مسافران می‌توانند در سایت نامی گشت (https://www.namigasht.com) بدون پرداخت هزینه اضافی، تور گرجستان مدنظر خود را انتخاب کنند. بعد از انتخاب تور گرجستان موردنظر خود، کارشناسان نامی گشت با  شماره تلفن ۴۹۳۹۸-۰۲۱ برای کمک به شما آماده هستند .به‌این‌ترتیب،  به‌راحتی در کمترین زمان رزرو هتل و بلیط خود را برای سفر به گرجستان انجام داده‌اید. شما می‌توانید با پشتیبانی ۲۴ ساعته آنلاین نامی گشت، از آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش رزرو تور ارزان در گرجستان مطلع شده و ارزان‌ترین تور گرجستان را خریداری کنید.

انتهای پیام

فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان