نمایشی از خودروهای پیکاپ تا اکسسوری‌ های کوچک کمپینگ در ایران مال

نمایشگاه آفرود- کاماپرس
ژیوار

نمایشگاه آفرود و کمپینگ تهران که برای اولین بار در برج میلاد تهران آغاز به کار کرد، امسال، هفتمین دوره از خود را در مرکز تجاری ایران مال برگزار کرده است. نمایشگاه امسال نسبت به دو دوره قبل، وسعت بیشتری را از ایران مال به خود اختصاص داده و میزبان برندهای بیشتر و تنوع گستره‌تری است.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه آفرود و کمپینگ تنوع بالایی را در محصولات و خدمات ارائه شده به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. محصولات این نمایشگاه از خودروهای پیکاپ تا اکسسوری‌های کوچک را شامل می‌شوند.

کرمان موتور به‌عنوان عرضه‌کننده خودروهای پیکاپ، یکی از معتبرترین برندهایی است که در نمایشگاه حضور دارد. این مجموعه غرفه خود را در طبقه E1 برپا کرده و پیکاپ جدید خود کی ام سی T9 را در آن به نمایش گذاشته است.

کارشناس این شرکت خودروسازی، استقبال شرکت‌کنندگان در نمایشگاه را نسبت به دوره‌های پیشین بیشتر دانست و افزود: امسال برندها با قدرت و تنوع بشتری در نمایشگاه شرکت کرده‌اند که این تحت تأثیر موفقیت دوره قبل است؛ نمایشگاه سال پیش، نقطه عطفی در تاریخ این رویداد بود و برندها را نسبت به حضور متفاوت در آن تشویق کرد.

دریان سفر امید

او با تأیید تأثیر نمایشگاه در فروش جک تی8 ابراز امیدواری کرد که رکورد موفق این خودرو در فروش به خودروی تی9 انتقال پیدا کند.

کمپ شاپینگ؛ غرفه‌ای متفاوت در کنار کرمان خودرو

در همسایگی غرفه کرمان موتور در نمایشگاه، مجموعه کمپ شاپینگ با فعالیتی کاملاً متفاوت قرار دارد. کمپ شاپینگ که در حوزه فروش تجهیزات مربوط به کمپینگ (از لباس و لوازم فردی مخصوص به طبیعت‌گردی تا تخته اسکی، چادر و کیسه خواب) فعالیت دارد، در ابتدا در سال 1396 کار خود را به‌عنوان یک پلتفرم آنلاین آغاز کرد. سپس در سال 97 فروشگاهی فیزیکی تأسیس کرد که این فروشگاه به‌تدریج بزرگتر شد و اکنون به‌صورت یک هایپرکالای آفرود و کمپینگ در جنت‌آباد حضور دارد. صالح رحال، کارشناس کمپ‌شاپینگ، تعداد بازدیدکنندگان را به‌خاطر افزایش تعداد طبقات نمایشگاه و همین‎طور آشنایی بیشتر طبیعت‌گردان با آن، نسبت به سال گذشته بیشتر دانست.

مهاباد آفرود؛ واردات‌کننده تجهیزات آفرودی

غرفه گروه مهاباد آفرود نیز در طبقه دوم نمایشگاه قرار دارد؛ این مجموعه که دهمین سال فعالیت خود در زمینه واردات‌ تجهیزات آفرودی را می‌گذارند، برای هفتمین بار در این نمایشگاه شرکت می‌کند. به گفته منصور قادری، کارشناس این مجموعه، تعداد غرفه‌ها و کیفیت رویداد هردو رشد داشته‌اند. او ضمن مثبت توصیف کردن تأثیر نمایشگاه بر فعالیت این برند، اعلام کرد، انتظار دارد با این افزایش بازدیدکننده بازخورد بهتری را نسبت به سال گذشته دریافت کند.

2 برند در ۲ حوزه متفاوت

گروه صنعتی ایران روور و مجموعه بایسون کمپ دو رگوه دیگر حاضر در نمایشگاه هستند که هردو در طبقه E0 ایران مال و طبقه اول نمایشگاه غرفه دارند؛ با این حال فعالیت این دو برند دو دو حوزه کاملاً متفاوت است. گروه بایسون کمپ یک گروه طبیعت‌گردی لوکس است که تورهای آفرود، کمپینگ و هایکینگ را برگزار می‌کند. مدیر این مجموعه که برای نخستین بار به‌عنوان غرفه‌دار در نمایشگاه شرکت کرده از وجود مرحله گزینش اخلاقی و فرهنگی برای تورهای خود می‌گوید و این را دلیل بر کیفیت بالا و جو خوب این تورها می‌داند.

این مجموعه همچنین ارائه‌کننده تورهای طبیعت‌گردی برای کودکان است و می‌گوید تنها اجراکننده این تورها در ایران به شمار می‌آید.

ایران روور؛ واردکننده اشکودا و نیسان

گروه ایران روور مجموعه‌ای قدیمی به شمار می‌آید که از سال 1339 در زمینه تجهیز خودرو از جمله خودروهای آفرودی مشغول به فعالیت است. این گروه، از سه سال پیش، هایپرکار را برای فروش تجهیزات یدکی افتتاح کرده است و اکنون واردکننده خودروهای اشکودا و نیسان سیلفی است.

ایران روور که سومین حضور خود را در نمایشگاه تجربه می‌کند، کیفیت نمایشگاه را نسبت به دوره‌های پیشین بیشتر می‌داند و تنها نسبت به هزینه‌های سنگین مربوط به مجوز و پارکینگ و یا ناهمانگی‌های مربوط به تخصیص غرفه گله‌مند است.

ایران روور- کاماپرس

نمایشگاه سفر، اکوتوریسم، ماجراجویی، آفرود، کمپینگ، اتوکمپینگ، صنایع و تجهیزات وابسته تا 26 مرداد از ساعت 14 تا 22 پذیرای علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی و آفرود است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران رووربایسون کمپکرمان موتورکمپ شاپینگمهاباد آفرود
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز