آشنایی با برترین دانشگاه های کانادا

بهترین دانشگاه های کانادا-کاماپرس
ژیوار

علاقه­‌مندان مهاجرت آموزشی که به دنبال یک کشور با سیستم قوی آموزشی هستند، بهتر است دانشگاه های کانادا را در نظر داشته باشند. این کشور سیستم آموزشی معتبر و قدرتمندی دارد و برخی از بهترین دانشگاه‌های جهان را در خود جای داده است. از تورنتو به عنوان بهترین دانشگاه کانادا می‌توان نام برد.

به گزارش کاماپرس، تحصیل در بهترین دانشگاه کانادا می­‌تواند تضمین کننده پیشرفت پژوهشی و آینده شغلی دانشجویان آن باشد و دانشگاه تورنتو نیز به عنوان بهترین دانشگاه‌­ کانادا به دلیل تنوع رشته‌ای و محیط یادگیری چند فرهنگی آن مورد توجه بسیاری از افراد قرار دارد. بسیاری از دانشجویان بین المللی به این دلایل و به خاطر فضای صمیمی، جمعیت جوان و فراگیر کشور کانادا، دانشگاه تورنتو را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب می‌کنند.

در این گزارش برترین دانشگاه­‌های کشور کانادا و شرایط تحصیل در آنها بررسی شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین دانشگاه کانادا

بهترین دانشگاه های کانادا-کاماپرس

دریان سفر امید

سه دانشگاه برتر کانادا

1- دانشگاه تورنتو: تورنتو به عنوان برترین دانشگاه کانادا در سطح جهانی دارای رتبه 11 است. این دانشگاه در حقیقت یک مرکز نوآوری بوده و با تحقیقات پیشرفته‌اش شناخته می‌شود. دانشگاه تورنتو دارای سه پردیس در نقاط مختلف کانادا بوده که در مجموع بالغ بر 1200 باشگاه دانشجویی و سازمان در این پردیس­ها فعالیت می­‌کنند. سیستم کتابخانه این دانشگاه بسیار گسترده بوده و شامل 42 کتابخانه کوچک است. این کتابخانه به دلیل گستردگی قابل توجه آن، دسترسی بی‌نظیری به منابع و دانش فراهم کرده است. تورنتو به عنوان بهترین دانشگاه کانادا مزایایی برای تحصیل دارد که نظر هر محصل علاقه‌­مند به اپلای تحصیلی یا ارائه درخواست برای پذیرش تحصیلی را به خود جلب می‌کند.

2- دانشگاه مک گیل: دومین دانشگاه برتر کانادا مک گیل نام دارد که در شهر مونترال استان کبک واقع شده است. این مجموعه که در زمره دانشگاه‌های برتر جهان قرار می‌گیرد، در تحقیقات پزشکی و مشارکت‌های جهانی سرآمد است. طبق آخرین گزارش‌ها، دانشگاه مک گیل رتبه 30 جهانی را در دست داشته و 12 جایزه نوبل دارد؛ ضمن اینکه تحصیل در آن نیز مقرون به صرفه است، زیرا مونترال، یکی از شهرهای مقرون به صرفه کشور کانادا است که خدمات خوبی به دانشجویان ارائه می‌دهد. دانشگاه مک گیل محدودیت جذب دانشجو یا استاد ندارد و از هر نقطه جهان دانشجویان و اساتید خوبی را استخدام می‌کند. با توجه به شرایط مذکور، دانشگاه مک گیل جزو یکی از بهترین دانشگاه‌های دنیا محسوب می‌شود.

3- دانشگاه بریتیش کلمبیا: سومین دانشگاه برتر کانادا، بریتیش کلمبیا نام دارد که در ونکوور قرار گرفته و براساس آخرین گزارش‌ها دارای رتبه 24 جهانی است. این دانشگاه به دلیل محیط طبیعی خود مورد توجه محصلان و علاقه­مندان تحصیل در کانادا قرار دارد. این فضا باعث می‌شود که دانشجویان بریتیش کلمبیا فرصت‌هایی برای فعالیت‌های بیرونی و تحقیقاتی در زمینه‌های مختلف و در ارتباط با محیط زیست و پایداری داشته باشند.

بهترین دانشگاه های کانادا-کاماپرس

دریافت خدمات مهاجرت به کانادا از “سیم آخر”

افرادی که مایل به آگاهی بیشتر درباره چگونگی تحصیل در دانشگاه تورنتو کانادا هستند، کافی است از متخصصان معتبر و کاربلد این حوزه کمک بگیرند. سیم آخر، یکی از مجموعه‌های باتجربه در این حوزه است که امکان مهاجرت آسان را فراهم کرده است. مجموعه سیم آخر سال از سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرده و از آن زمان تاکنون توانسته 5000 اقدام موفق ویزای تحصیلی را در کارنامه خود به ثبت برساند. این مجموعه ضمن راهنمایی برای اپلای، به بهترین شکل خدمات دیگری مانند مکاتبه با دانشگاه‌ها و اساتید، نگارش انگیزه نامه(SOP) که یکی از مهمترین بخشهای اپلای تحصیلی برای هر دانشگاهی است  و استادی پلن که در آن دلایل برای تحصیل در خارج از کشور، برنامه تحصیلی و زمان اتمام تحصیل توضیح داده می شود، تایید و تکمیل مدارک اپلای، پذیرش دانشگاه، اخذ وقت سفارت، تهیه ویزای دانشجویی همراه والدین و محل سکونت و خوابگاه‌ها را نیز ارائه می‌دهد.

افراد به منظور آشنایی بیشتر با دانشگاه تورنتو کانادا کافی است به وبسایت سیم آخر به آدرس https://simeakhar.org مراجعه کرده یا از طریق شماره تلفن 02141405 با مشاوران خبره این مجموعه تماس بگیرند. لازم به ذکر است که مشاوره در این مجموعه رایگان بوده و برای این کار نیازی به پرداخت هزینه نیست.

انتهای پیام

مرتبط با : سیم آخر
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز