آشنایی با انواع مدل های فوتبال دستی

ژیوار

فوتبال دستی به عنوان یکی از مهیج‌ترین بازی‌های گروهی برای علاقه‌مندان به فوتبال است. این بازی به صورت دو یا چهار نفره روی یک میز مخصوص انجام می‌شود که در آن آدمک‌ها به وسیله میله به هم متصل شده‌اند. در میز مخصوص فوتبال دستی معمولا هشت میله وجود دارد که هر تیم با چهار میله بازی می‌کند. با این حال میزهای فوتبال دستی در مدل‌های مختلفی ساخته می‌شوند و قیمت آن‌ها نیز متفاوت است.

کاماپرس در ادامه‌ی این گزارش به معرفی انواع میز فوتبال دستی مختلف پرداخته است.

فوتبال دستی آلمانی

فوتبال دستی آلمانی به نام کیکر شهرت دارد و یکی از پرطرفدارترین و قدیمی‌ترین سبک‌های فوتبال دستی در جهان است. فوتبال دستی آلمانی به کیفیت مواد استفاده‌شده در میز و قدمت بازی شناخته می‌شود. میزهای فوتبال دستی آلمانی ممکن است از جنس آکریلیک و یا شیشه ساخته شوند و آدمک‌ها و توپ‌های آن نیز کیفیت بالایی دارند. به همین جهت توپ‌ها در این میز با سرعت بسیار زیادی حرکت می‌کنند و بازیکنان را به خوبی به چالش می‌کشانند. بازیکنان برای موفقیت در فوتبال دستی آلمانی باید مهارت زیادی در کنترل و هدایت توپ داشته باشند تا بتوانند عملکرد قدرتمندی از خود به نمایش بگذارند. تاکتیک‌ها و استراتژی‌های تیمی یکی از مهم‌ترین عوامل برای موفقیت افراد در فوتبال دستی آلمانی محسوب می‌شود.

فوتبال دستی فرانسوی

فوتبال دستی فرانسوی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های بازی نزد افراد هستند. میز فوتبال دستی فرانسوی با میله‌های تلسکوپی و  آدمک‌های فلزی و آلومینیومی ساخته می‌شود. این قابلیت‌ها باعث می‌شود که بازیکنان بتوانند کنترل بیشتری بر آدمک‌ها در بازی اعمال کنند. در فوتبال دستی فرانسوی از آدمک‌های چوب پنبه‌ای استفاده شده که در مقایسه با سایر مدل‌ها کنترل‌پذیری بیشتری دارند.

یکی از نکات مهم در فوتبال دستی فرانسوی، دقت عبور توپ از دروزاه است. این ویژگی باعث می‌شود که بازی به میزان زیادی به فوتبال واقعی شباهت داشته باشد و بازیکنان بتوانند از استراتژی‌های خاصی استفاده کنند. فوتبال دستی فرانسوی برای علاقه‌مندان به بازی‌های دقیق و شبیه به فوتبال واقعی، انتخاب مناسبی است.

دریان سفر امید

فوتبال دستی آمریکایی

میزهای فوتبال دستی آمریکایی با استفاده از چوب‌های بادوام و باکیفیت ساخته می‌شوند. توپ‌های بازی فوتبال آمریکایی از جنس پلاستیک فشرده تولید می‌شود که باعث می‌شود بازیکنان کنترل بیشتری در بازی داشته باشند. به طور کلی سبک فوتبال دستی آمریکایی به ضربه‌های هوشمند و تلاش زیاد برای نگه داشتن توپ شناخته می‌شود. یکی از تفاوت‌های این سبک، قرار گرفتن سه آدمک در جلوی دروازه است. این ویژگی باعث می‌شود که بازیکنان برای موفقیت نیاز به تاکتیک و استراتژی هوشمند باشند. همچنین موفقیت در این سبک از فوتبال دستی نیاز به همکاری و هماهنگی بالا با اعضای تیم دارد.

فوتبال دستی اسپانیایی

برای موفقیت در فوتبال دستی اسپانیایی بازیکنان نیاز به مهارت بالا و همچنین هماهنگی و تمرکز بین حرکات چشم و دست دارند. این بازی می‌تواند یکی از بهترین و دقیق‌ترین تجربیات بازیکنان را رقم بزند. در طراحی میزهای فوتبال دستی اسپانیایی به میزان زیادی به جزئیات دقت شده است و دقیق‌ترین شکل شبیه‌سازی فوتبال واقعی را ارائه می‌دهند. آدمک‌های فوتبال دستی اسپانیایی دارای چند انگشت هستند تا بتوانند شکل دقیق‌تری از بازیکنان فوتبال را نمایش دهند. تیم‌های این بازی شامل یک دروازه‌بان، سه مدافع، سه هافبک و چهار مهاجم است. سطح میز فوتبال دستی اسپانیایی به صورت منحنی طراحی شده تا توپ به خوبی به سمت مرکز میز هدایت شود. یکی از مهم‌ترین شروط برای موفقیت در فوتبال دستی اسپانیایی همکاری و استراتژی تیمی بین اعضا است. این فوتبال دستی می‌تواند تجربه متفاوتی برای افراد رقم بزند و آن‌ها را به چالش بکشد.

فوتبال دستی ایتالیایی

فوتبال دستی ایتالیایی به عنوان یکی از مدل‌های ترکیبی و چندوجهی شناخته می‌شود. در ساخت میز فوتبال دستی ایتالیایی از شیشه استفاده شده است که باعث افزایش سرعت حرکت توپ می‌شود. در نتیجه بازیکنان باید با سرعت بیشتر و دقیق‌تری واکنش نشان دهند. همچنین برخورد توپ ورقه‌های پلاستیکی تعبیه‌شده در اطراف بازی، سرعت آن‌ را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود که بازیکنان به تاکتیک‌های دقیق‌تری نیاز داشته باشند. سبک فوتبال دستی ایتالیایی طوری طراحی شده که هم برای بازیکنان حرفه‌ای و هم بازیکنان مبتدی، تجربه منحصربه‌فری را رقم می‌زند.

خرید متنوع‌ترین مدل‌های فوتبال دستی از «رویال اسپرت»

رویال اسپرت توسط مجموعه‌ای از کارشناسان ماهر با هدف تامین انواع نیازهای ورزشی برای ورزشکاران در سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرد. بعد از مدتی رویال اسپرت به منظور معرفی تخصصی، مشاوره و فروش انواع لوازم ورزشی و تجهیزات لاغری فروشگاه اینترنتی خود را برای دسترسی راحت‌تر ورزشکاران راه‌اندازی است. این مجموعه در تلاش است که از طریق ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان، هزینه‌های اضافی را حذف کند و مشتریان بتوانند با بهترین قیمت کالا مورد نظر را بخرند. همه‌ی محصولات ارائه‌شده در رویال اسپرت دارای گارانتی و خدمات فروش هستند و متقاضیان با اطمینان خاطر می‌توانند برای خرید فوتبال دستی مد نظر خود از این مجموعه اقدام کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه می‌توانند به سایت به آدرس https://www.royalsportgroup.com مراجعه کنند و یا با شماره‌ 03132227933 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : رویال اسپرت
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز