آسان ترین روش برای ارسال بار از دبی چیست؟

ارسال بار از دبی - کاماپرس
ژیوار

ارسال بار از دبی به ایران بسیار رایج است و تجار زیادی از این منطقه برای فرستادن انواع کالا و محصولات استفاده می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، حمل بار از دبی به ایران از لحاظ تجارت، تامین کالا و صادرات محصولات بسیار جالب توجه است، زیرا روی روابط تجاری ایران و کشورهای عربی، فرصت‌های کسب‌وکار و توسعه روابط بین‌المللی موثر است. روش ارسال با از دبی به ایران به دلیل وجود مرز مشترک هوایی، دریایی و زمینی بین ایران و دبی این کار چندان دشواری ندارد.تنها تجار و بازرگانان باید با توجه به برآورد هزینه و میزان دارایی خود، بهترین شیوه ارسال بار از دبی به ایران را انتخاب کنند. در واقع آسان‌ترین روش برای ارسال باز از دبی با توجه به نوع کالاها و خدمات و با در نظر گرفتن وزن آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

حمل بار از دبی به ایران به چند شکل زیر است؛

حمل و نقل هوایی: یکی از روش‌های حمل انواع کالاها و محصولات به دبی، حمل هوایی است که این روش هم به شکل عادی و هم به صورت پست اکسپرس، سریع، اتفاق می‌افتاد. نقل و انتقال به شکل پست اکسپرس هوایی معمولا برای محصولات و کالاهایی با وزن کمتر از 30 کیلوگرم اتفاق می‌افتاد. پست اکسپرس هوایی به دلیل سرعت بالا بسیار مورد توجه تجار و بازرگانان قرار دارد. این روش ارسال بار از دبی با هدف تجاری، کارگو، نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حمل و نقل دریایی: افرادی که بسته‌های بزرگ و سنگینی را باید از دبی به ایران ارسال کنند، روش دریایی را انتخاب می‌کنند. راه‌های ارتباطی برای حمل دریایی بنادر جنوبی ایران هستند. لازم به ذکر است زمان تحویل در این روش بسیار طولانی بوده، اما از لحاظ هزینه نسبت به روش‌های دیگر به صرفه‌تر است.

دریان سفر امید

ارسال بار از دبی - کاماپرس

مراحل حمل محصولات از دبی به ایران

واردات کالا و محصولات مختلف از دبی به ایران به راحتی انجام می‌شود، فقط در این جریان در نظر گرفتن چند نکته ضروری است.

به منظور حمل مناسب کالا از دبی به ایران لازم است ابتدا محصولات در بسته‌بندی مناسب قرار گرفته و کاملا بسته‌بندی شده و سپس منتقل شوند. پس از آن با توجه به شیوه حمل انتخاب شده، کالاها و محصولات به فرودگاه، بندر یا مراکز حمل‌ونقل زمینی منتقل شوند تا در هر یک از این مکان‌ها تخلیه و بارگیری اتفاق بیفتاد. پس از بارگیری درست و مشخص شدن محتویات بار، حمل آن به ایران اتفاق می‌افتاد. در پایان بارها در مقصد به گیرنده نهایی تحویل داده خواهند شد.

هزینه ارسال بار از دبی چقدر است؟

هزینه ارسال بار از دبی به ایران با توجه به شیوه پست انتخابی، وزن و ابعاد کالاها، مسافت، نوع شرکت حمل‌ونقل و … متغیر است.

افرادی که نیازمند ارسال بار از دبی به ایران از طریق یک شرکت پست بین‌المللی معتبر داخلی هستند که در ان منطقه شعبه دارد، بهتر است به سامان اکسپرس مراجعه کنند. این مجموعه کالاها و محصولات مورد نظر شما را به بهترین روش به ایران منتقل کرده و به مقصد نهایی می‌رساند.

ارسال بار از دبی - کاماپرس

بهترین شرکت پست بین المللی برای ارسال بار از دبی به ایران

مجموعه سامان اکسپرس به عنوان اولین پست بین‌المللی ایرانی با همکاری بهترین ارائه‌دهندگان سرویس حمل‌ونقل سریع در همه جهان و با بهره‌گیری از فناوری اطلاعات، خدمات مناسبی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. تجار و بازرگانانی که مایل به حمل کالاها و محصولات از دبی به ایران یا بالعکس هستند با چند کلیک و به آسانی می‌توانند به سایت اصلی سامان اکسپرس به نشانی https://samanexp.com مراجعه کرده و از خدمات منحصربه‌فرد این مجموعه بهره ببرند.

در صورتی که افراد از خدمات این سامان اکسپرس بهره ببرند، گذشته از بهره‌مندی از خدمات مجموعه، برای ارسال‌های روتین بار یا محصولات سنگین امکان برخورداری از مزایای ویژه این مجموعه اعم از تخفیفات و سرویس خاص حمل‌ونقل، را دارند.

افراد به منظور بهره‌مندی از اطلاعات بیشتر درباره خدمات این شرکت پست بین‌المللی و مطرح کردن سوالات کافی است با شماره 02140885160 تماس داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : سامان اکسپرس
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز