آسان‌ترین روش پیدا کردن لیست پزشکان متخصص شهر صدرا برای رزرو نوبت

دکتر-کاماپرس
ژیوار

پیدا کردن پزشک‌های متخصص در شهر و شهرستان‌های کوچک معمولا کمی مشکل است. این در حالیست که با تکمیل بیمارستان‌ها یکی پس از دیگری و پروژه‌های درمانی، شهر صدرا شیراز به یکی از قطب‌های درمانی کشور تبدیل شده و پیدا کردن پزشکان متخصص در زمینه‌های مختلف با استفاده از سامانه‌های نوبت‌دهی اینترنتی کار دشواری نخواهد بود‌.

در این گزارش کاماپرس لیست بهترین متخصص‌ های شهر صدرا را معرفي و شيوه دريافت نوبت از آن‌ها را بررسی می‌كند.

لیست تخصص های شهرصدرا + پزشکان

وظیفه متخصص قلب و عروق رسیدگی به وضعیت قلب و عروقی است که خونرسانی در بدن را به درستی انجام دهند. هرگونه نارسایی در سیستم قلب و عروق، علت بیماری و درمان در حیطه تخصص دکتر قلب و عروق است. دکترتو میزبان ۲ تن از بهترین متخصصان قلب و عروق شهر صدرا است که برای گرفتن نوبت در دکترتو ابتدا باید وارد لیست دکترهای قلب و عروق در شهرصدرا شوید و با استفاده از فیلترهای موجود در لیست، دکتر مورد نظر خود را انتخاب کرده و نوبت حضوری یا مشاوره آنلاین دریافت کنید.

از دیگر تخصص‌های موجود در شهر صدرا می‌توان به جراحی عمومی اشاره کرد. متخصص جراحی‌ عمومی دارای دانش تخصصی کل فرآیند جراحی مانند ارزیابی اولیه بیمار، آماده‌سازی، روش و نوع عمل همچنین مدیریت پس از عمل است. جراحان عمومی در زمینه‌های دستگاه گوارش، شکم و اجزای داخلی آن، پوست و بافت نرم مانند سینه‌ها، سر و گردن، رگ‌های خونی و قلب، سیستم غدد درون‌ریز و هورمون‌ها، درمان و جراحی سرطان و مدیریت جراحی صدمات تروماتیک دانش و مهارت دارند. با مراجعه به لیست دکتر جراحی عمومی دکترتو در شهرصدرا و مرور کردن نوبت‌های آزاد بهترین دکتر جراحی عمومی می‌توانید از نوبت‌های آزاد او مطلع شوید.

دکتر-کاماپرس

دریان سفر امید

در لیست متخصصان شهر صدرا می‌توان بهترین متخصصان زنان، زایمان و نازایی را مشاهده کرد. این متخصصان به مراقبت، درمان طبی، جراحی حین بارداری، زایمان طبیعی یا عارضه دار می‌پردازند. با مراجعه به صفحه پروفایل هر کدام از دکتر زنان و زایمان و نازایی در شهرصدرا  در دکترتو می توانید نظرات بیماران مراجعه‌کننده به آن دکتر را مشاهده کرده و از میزان رضایت بیماران اطلاع پیدا کنید.

دکتر-کاماپرس

دستگاه گوارش بسیاری از عملکردهای مهم مانند هضم غذا را انجام می‌دهد اما ممکن است براثر شرایط مختلف مانند هپاتیت، هموکروماتوز و بیماری کبد چرب آسیب ببیند. آسیب طولانی مدت به کبد باعث عوارض جدی به آن یا سرطان کبد شده که احتمال نیاز به پیوند کبد را بالا می‌برد. برای بیماری‌های گوارشی و کبدی باید به متخصص گوارش مراجعه کنید که دکتر میزبان بهترین فوق تخصص گوارش و کبد کودکان است. برای گرفتن نوبت از فوق تخصص گوارش و کبد کودکان شهرصدرا در دکترتو ابتدا باید وارد لیست مورد نظر شده و نوبت حضوری یا مشاوره آنلاین دریافت کنید.

در لیست بهترین تخصص‌های شهر صدرا موارد دیگری نیز به چشم می‌خورند. از جمله این موارد می‌توان به متخصصان اعصاب و روان، تخصص‌های کودکان و نوزادان، روانشناسی، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی و متخصص داخلی اشاره کرد. به علاوه تعدادی از بهترین پزشکان عمومی در این شهر مشغول به فعالیت هستند که می‌توانید در زمینه عمومی از آن‌ها کمک بگیرید.

رزرو آنلاین نوبت از بهترین متخصص‌های شهر صدرا از “دکترتو”

دکترتو میزبان بیش از ۱۴۰۰۰ پزشک متخصص در زمینه‌های متفاوت در سراسر کشور است که با تسهیل نوبت‌دهی پزشکان تلاش کرده سطح سلامت جامعه را ارتقا دهد.

با استفاده از آن می‌توانید از دکترهای شهر صدرا، نوبت‌دهی حضوری، اینترنتی، مشاوره آنلاین به صورت تلفنی، متنی و ویدیویی داشته باشید. برای ارتباط با دکترتو می‌توانید با شماره‌های 91006030-071 و 91006030-021 تماس بگیرید یا به نشانی اینترنتی  https://doctoreto.com مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : دکترتو
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز