آخرین قیمت رهن و اجاره آپارتمان 65 متری در استاد معین / تیر 1403

آخرین قیمت رهن و اجاره آپارتمان 65 متری در استاد معین / تیر 1403-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

محله استاد معین از دسترسی و امکانات بسیار خوبی برخوردار است و یکی از دلایل اصلی این موضوع هم وجود میدان آزادی در مجاورت این محله است. استاد معین در طرح ترافیک زوج و فرد قرار نگرفته و از سوی دیگر وجود مترو و بی‌آرتی در این محله سبب شده تا تردد در آن آسان باشد.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 65 متری در استاد معین برای رهن و اجاره را معرفی می‌کند.

اجاره آپارتمان 65 متری دو خواب

ودیعه یک آپارتمان 65 متری دو خواب در استاد معین 350 میلیون تومان و اجاره ماهیانه آن 8 میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است. این واحد در طبقه دوم ساختمان قرار گرفته و انباری و پارکنیگ دارد. آپارتمان ذکر شده ساخت 1388 بوده و بازسازی شده است.

آپارتمان 65 متری فول امکانات

یک واحد 65 متری دو خواب در استاد معین که پارکینگ، آسانسور و انباری دارد با ودیعه 150 میلیون تومانی اجاره داده می‌شود. مبلغ اجاره ماهیانه این آپارتمان 14 میلیون و 500 هزار تومان است. این واحد در سال 1398 ساخته شده و در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

آپارتمان 65 متری خوش نقشه

برای اجاره یک واحد 65 متری دو خواب و خوش نقشه در استاد معین 400 میلیون تومان ودیعه لازم است. اجاره ماهیانه این آپارتمان نیز 7 میلیون و 500 هزار تومان خواهد بود. واحد مدنظر در طبقه سوم ساختمان واقع شده و از آسانسور نیز برخوردار است.

آپارتمان 65 متری بازسازی شده

یک واحد فول بازسازی شده 65 متری در استاد معین با 200 میلیون تومان ودیعه و اجاره ماهیانه 15 میلیون تومان به مشتری تحویل داده می‌شود. این آپارتمان دو خواب بوده و در طبقه اول ساختمان قرار گرفته است. از مزایای این آپارتمان ساخت 1389 برخورداری از انباری و سالن پرده خور است.

اجاره آپارتمان 65 متری یک خواب

برای اجاره یک آپارتمان 65 متری یک خواب در استاد معین 200 میلیون تومان ودیعه و 14 میلیون تومان اجاره ماهیانه در نظر گرفته شده است. این واحد در سال 1389 به بهره برداری رسیده و در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد. واحد مد نظر خوش نقشه و نورگیر بوده و از انباری و دسترسی خوب برخوردار است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “آخرین قیمت رهن و اجاره آپارتمان 65 متری در استاد معین / تیر 1403

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز