جدیدترین قیمت رهن و اجاره آپارتمان 60 متری در یوسف آباد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یوسف آباد جزو محله‌های گران قیمت و محبوب تهران محسوب می‌شود اما هرچه از شمال این محله به سمت جنوب حرکت کنید، از سطح قیمت‌ها کاسته می‌شود.امکانات یوسف‌آباد به عنوان محله‌ای قدیمی بسیار مناسب است و قرار گرفتن در مرکز شهر و دسترسی محله یوسف‌آباد نیز توجه‌ها به این محله را افزایش داده است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 60 متری در یوسف آباد برای رهن و اجاره را معرفی می‌کند.

اجاره آپارتمان 60 متری نوساز

یک آپارتمان 60 متری یک خواب و نوساز در یوسف آباد با ودیعه 900 میلیون تومانی اجاره داده می‌شود. اجاره این واحد که در سال 1402 به بهره برداری رسیده 12 میلیون تومان است. واحد ذکر شده در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته و آسانسور و پارکینگ دارد.

آپارتمان 60 متری فول امکانات

ودیعه یک واحد 60 متری یک خواب و فول امکانات در یوسف آباد 300 میلیون تومان و اجاره ماهیانه آن 32 میلیون تومان است. این آپارتمان که در طبقه سوم ساختمان قرار دارد در سال 1399 ساخته شده و از پارکینگ، انباری، آسانسور و دسترسی خوب برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

آپارتمان 60 متری نورگیر

یک واحد 60 متری یک خواب و نورگیر در یوسف آباد با ودیعه 500 میلیون تومان و اجاره ماهیانه 21 میلیون تومان به مشتری تحویل داده می‌شود. آپارتمان مد نظر ساخت 1402 و کلید نخورده است. این واحد در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه واقع شده و از آسانسور و انباری بهره می‌برد.

آپارتمان 60 متری یک خواب

اجاره ماهیانه یک واحد 60 متری ساخت 1385در یوسف آباد 25 میلیون تومان و ودیعه آن 200 میلون تومان تعیین شده است. این واحد در طبقه دوم ساختمان قرار گرفته و یک خواب است. واحد ذکر شده از پارکینگ استفاده می‌کند.

آپارتمان 60 متری بازسازی شده

یک واحد 60 متری یک خواب و بازسازی شده در یوسف آباد با ودیعه 200 میلیون تومان و پرداخت ماهیانه 18 میلیون تومان اجاره داده می‌شود. این واحد که در سال 1380 ساخته شده، در طبقه اول ساختمان قرار گرفته و دارای انباری است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز