آخرین قیمت آپارتمان 80 متری در منیریه / بهمن 1402

آخرین قیمت آپارتمان 80 متری در منیریه / بهمن 1402
ژیوار

منیریه که در زمان قاجار جزو محلات اعیان نشین تهران محسوب می‌شد، هم اکنون نیز دارای بافتی اصیل و قدیمی بوده و در کنار رشد جمعیت و گسترش شهرنشینی از آپارتمان‌های نوساز و مجلل امروزی هم برخوردار است. منیریه همچنین به وسایل نقلیه عمومی و بازارهای پرجنب و جوش دسترسی خوبی داشته و به همین دلیل جزو محلات پرتقاضا برای خرید و فروش و اجاره آپارتمان محسوب می‌شود.

کاماپرس در این گزارش، آخرین قیمت 5 آپارتمان 80 متری در منیریه را معرفی می‌کند.

آپارتمان قیمت مناسب در منیریه

یک واحد 80 متری خوش نقشه که در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی منیریه قرار دارد، با قیمت 2 میلیارد و 900 میلیون تومان فروخته می‌شود. ساخت این واحد مربوط به سال 1385 بوده و در طبقه زیر همکف واقع شده است. این آپارتمان دو خواب از 100 متر حیاط مشترک و انباری بهره می‌برد.

قیمت آپارتمان بازسازی شده در منیریه

یک آپارتمان 80 متری دو خواب که در سال 1388 ساخته و به تازگی بازسازی شده است، با قیمت 4 میلیارد 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان امکاناتی چون آسانسور، انباری و تراس دارد. این واحد خوش نقشه و نورگیر ساخته شده و در طبقه دوم ساختمان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

 آپارتمان 80 متری حیاط دار

قیمت یک واحد 80 متری دو خواب با 12 متر حیاط در منیریه 4 میلیارد و 800 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان در سال 1390 ساخته شده و در طبقه اول یک ساختمان 5 طبقه و سه واحدی قرار دارد. تراس کاربردی، سالن قابل چیدمان، انباری، آسانسور و پارکینگ از امکانات این آپارتمان به شمار می‌روند.

آپارتمان فول امکانات در منیریه

قیمت یک آپارتمان 80 متری خوش نقشه و دو خواب در منیریه 6 میلیارد تومان تعیین شده است. این واحد در طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد و ساخت 1396 است. از امکانات این آپارتمان می‌توان به پارکینگ، انباری و آسانسور اشاره کرد. ساختمان مذکور در هر طبقه دارای دو واحد است.

قیمت آپارتمان نوساز در منیریه

یک واحد نوساز و کلید نخورده که در سال جاری ساخته شده با پرداخت مبلغ 7 میلیارد و 600 میلیون تومان به مشتری تحویل داده می‌شود. این ساختمان تکواحدی است و واحد مدنظر در طبقه دوم آن قرار دارد. سالن این واحد کاملا نورگیر بوده و از آسانسور، انباری و پارکینگ استفاده می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز