آئودی تی تی 2021 به ایران رسید

آئودی، یکی از محدود کوپه‌های راه‌یافته به بازار ایران است. این زیبای سریع در فاصله سال‌های 2 هزار و هفت تا 2 هزار و 11 تولید می‌شد و اکنون نسخه‌هایی از آن به ایران راه یافته‌اند. هرچند که تعمیرات دوره‌ای آن در ایران، مالکانش را با چالش مواجه خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مزیت اصلی این خودروی نادر شاسی سبک آن است، این شاسی جنسی ترکیبی از آلومینیوم و فولاد دارد که باعث می‌شود با وزن سبک، در شتاب‌گیری خوش بدرخشد!

نکته جالب درباره آئودی TT این است که، می‌توان از آن به صورت روزانه استفاده کرد و بر خلاف رقبای اسپرتش، استهلاک چندانی ندارد.

حال، آئودی از به روزرسانی مدل 2021 سری تی تی RS خود، خبر داده است. این خودروی جدید به چرخ‌های ۲۰ اینچی جدید ۷ پره با تایرهای چهار فصل همراه با کالیپرهای ترمز قرمز رنگ، اگزوز اسپرت جدید، تزئینات بیرونی مشکی رنگ و تزئینات داخلی فیبر کربنی در کنسول وسط و رودری ها مجهز شده است.

آریاک سفر

از دیگر امکانات این خودرو می‌توان به این اشاره کرد که اپل کارپلی و اندروید اتو نیز به صورت استاندارد روی آن نصب شده‌اند. سیستم صوتی بنگ‌اند اولاوسن و سیستم سرگرمی با مسیریاب و سیستم ایمنی دستیار حفظ خودرو بین خطوط جاده نیز در این خودرو به صورت استاندارد جا گرفته‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در بخش فنی، TT RS مجهز به یک موتور ۵ سیلندر ۲.۵ لیتری توربوشارژر است که ۳۹۴ اسب بخار و ۴۸۰ نیوتن‌متر تولیدی آن از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه خودکار و با سیستم چهار چرخ محرک کواتروی آئودی شتاب صفر تا صد ۳.۶ ثانیه‌ای و ۴۰۰ متر ۱۱.۸ ثانیه‌ای را رقم می‌زند.

قیمت آئودی تی تی جدید

قیمت آئودی تی تی جدید، از 49 هزار و 800 دلار تا 72 هزار و 500 دلار برآورد می‌شود. درواقع آئودی TT s 59 هزار و 500 دلار قیمت دارد و قدرتمندترین نسخه تی‌تی‌ها یعنی TT RS حدود 72 هزار و 500 دلار به فروش می‌رسد.

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز