۵ گوشی ۸ میلیون تومانی شیائومی که طرفداران زیادی دارند

ژیوار

برای خرید گوشی ۸ میلیون تومانی شیائومی بهترین گزینه محصولات مربوط به سری ردمی هستند که اغلب کاربردی روزمره و عادی دارند. این گوشی‌ها ظرفیت حافظه داخلی و رم به نسبت بالایی داشته و اکثرا از دوربین‌هایی با کیفیت مناسب استفاده می‌کنند. همچنین این گوشی‌ها امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش ۵ گوشی ۸ میلیون تومانی شیائومی که طرفداران زیادی دارند را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

گوشی ۸ میلیون تومانی شیائومی مدل ردمی نوت ۱۱

این گوشی ۸ میلیون تومانی شیائومی با ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی عرضه شده و سایز صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی دارد. این محصول که امکان استفاده از ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را فراهم می‌کند، قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی نیز دارد.

همچنین این محصول ۴ دوربین ۵۰ و ۸ و ۲ و ۲ مگاپیکسلی در پشت داشته و کیفیت دوربین سلفی آن ۱۳ مگاپیکسل است‌. این گوشی دو سیمکارته قابلیت استفاده از اینترنت ۴ جی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

گوشی ۸ میلیون تومانی شیائومی مدل پوکو M5s

این گوشی با سایز صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی طراحی شده و ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. کیفیت دوربین‌های پشت در این گوشی ۸ میلیون تومانی شیائومی به ترتیب ۶۴ و ۸ و ۲ و ۲ مگاپیکسل بوده و کیفیت دوربین سلفی آن ۱۳ مگاپیکسل است‌.

این محصول با قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی طراحی شده و شبکه اینترنت ۴.۵ جی دارد. همچنین ظرفیت حافظه داخلی در این محصول ۲۵۶ گیگابایت بوده و ظرفیت حافظه رم آن ۸ گیگابایت در نظر گرفته می‌شود.

گوشی ۸ میلیون تومانی شیائومی مدل ردمی ۱۲

این گوشی شیائومی با ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعته ارائه شده و قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی را دارد. این محصول ضد آب از شبکه اینترنت ۴ جی استفاده می‌کند و سایز صفحه نمایش آن ۶.۷۹ اینج است. همچنین کیفیت دوربین سلفی در این مدل ۸ مگاپیکسل بوده و کیفیت دوربین‌های پشت آن ۵۰ و ۸ و ۲ مگاپیکسل هستند‌.

این گوشی ۸ میلیون تومانی شیائومی حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی داشته و رزولوشن آن ۱۰۸۰ در ۲۴۶۰ پیکسل است.

گوشی ۸ میلیون تومانی شیائومی مدل ردمی نوت ۱۲ اس

این محصول با ظرفیت حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی طراحی شده و دارای سایز صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی است. این گوشی شیائومی سه دوربین ۱۰۸ و ۸ و ۲ مگاپیکسلی در پشت داشته و کیفیت دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسل است‌.

این گوشی ۸ میلیون تومانی شیائومی با قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی عرضه شده و ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. همچنین این محصول با شبکه اینترنت ۴ جی عرضه شده و وزن آن ۱۷۶ گرم است.

گوشی ۸ میلیون تومانی شیائومی مدل ردمی ۱۰

این گوشی که شبکه اینترنت ۵ جی دارد، با یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی عریض در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو عرضه شده است. ظرفیت باتری در این گوشی ۸ میلیون تومانی شیائومی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و در آن قابلیت استفاده از شارژ سریع ۱۸ واتی وجود دارد.

علاوه بر آن، این گوشی شیائومی ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول سایز صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی داشته و امکان استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان را فراهم می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی لندشیائومیکالاتیک
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “۵ گوشی ۸ میلیون تومانی شیائومی که طرفداران زیادی دارند

  1. محمدرضا گفته:

    چون ردمی ده گذاشته شده خب جا داره ردمی نوت ده پرو هم مدل حافظه ۶۴ گیگ و رم ۶ گیگ هم گذاشته بشه ک از همه موارد ذکر شده هم پردازنده قوی تری داره برای بازی هم صفحه نمایش عالی با دوربین ۱۰۸ و امکان فیلمبرداری ۴کا و خب دوربین ماکروش هم که هنوز جز بهترین هاست…محافظ نمایشگرش هم که گوریلاگلس پنج هست در کل پکجیش کامل هست و نقطه ضعف خاصی نداره…سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز