یک زاگرس‌پوش به طلای المپیک رسید

لست سکند

در روز اول رقابت‌های المپیک توکیو، جواد فروغی، ورزشکار ایرانی، توانست مدال طلای المپیک در رشته تیراندازی تپانچه بادی را کسب کند.

به گزارش کاماپرس، تیرانداز ایرانی، با رکورد 244.8 در رشته تپانچه 10 متر یک قهرمانی تاریخی برای ایران به ارمغان آورد چراکه مدال فروغی اولین طلای تیراندازی ایران در تاریخ المپیک است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ورزشی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در این مسابقات، زاگرس پوش حامی کاروان ایران بود. کاروان المپیکی ایران در مراسم افتتاحیه با لباس‌های طراحی و تولید شده توسط برندهای ایرانی حضور پیدا کرد که پوشاک مردانه این کاروان، توسط برند زاگرس‌پوش تامین شده بود.

راز آسمان پایتخت

با زاگرس پوش بیشتر آشنا شوید

گروه صنعتی زاگرس پوش بیش از یک دهه است که  در عرصه پوشاک کشور فعالیت می‌کند. این برند، نام خود را از اصالت کوه‌های زاگرس برگرفته است، شعارش «هنر، فرهنگ و طبیعت» است و با یک  مجموعه 500 نفری از پرسنل و همچنین به روزترین ماشین‌آلات آلمانی، ایتالیایی و ژاپنی مشغول فعالیت است.

در حال حاضر، ظرفیت تولید واقعی این کارخانه در یک شیفت کاری در پنج خط تولید، 300 دستگاه کت و شلوار، 600 ثوب پیراهن، 500 شلوار، 150 دست مانتو شلوار و 100 عدد کاپشن است که از صفر تا صد طراحی تا تولید این محصولات به صورت صنعتی انجام می‌پذیرد.

مجموعه زاگرس پوش از سال 1385، واحد فروش سازمانی را راه‌اندازی کرده است تا پاسخگوی نیاز مدیران و کارمندان جامعه نیز باشد. واحد شخصی‌دوزی زاگرس هم در راستای جلب رضایت مشتریان فعالیت می‌کند.

گفتنی است که دانشگاه علمی کاربردی نیز در قالب واحد زاگرس پوش بروجرد فعالیت دارد و پذیرای دانشجویان در رشته‌ها و مقاطعی  همچون  کارشناسی حرفه‌ای طراحی لباس و الگوسازی، کاردانی حرفه‌ای طراحی لباس، کاردانی حرفه‌ای دوخت و تکنولوژی لباس، کاردانی حرفه ای چاپ و… است.

همچنین جالب توجه است که تیم والیبال زاگرس پوش بروجرد با هدف ارتقای سطح سلامت و نشاط جامعه در سال ۱۳۹۵ تاسیس شد. این تیم در همان سال عنوان نایب قهرمانی لیگ زیرگروه کشوری را کسب کرد و توانست جواز حضور در لیگ دسته یک کشور را به دست بیاورد.

اکنون، این زاگرس‌پوش است که بر تن ورزشکاران ایرانی در المپیک توکیو خودنمایی می‌کند. اینستاگرام این برند کت و شلوارهای تولیدی‌اش را «در حد المپیک» می‌خواند و امیدوار است که سایر ورزشکاران ایرانی حاضر در این رقابت‌ها نیز به موفقیت‌هایی تاریخی نائل آیند.

مرتبط با : زاگرس پوش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز