یابکس ؛ موتور جستجوی رایگان سفر

همزمان با مشخص شدن تیم‌های هم‌گروه ایران در جام جهانی 2022، تمایل ایرانی‌ها برای حضور در قطر شدت گرفت. بسیاری از فوتبال دوستان برای کسب اطلاع از نحوه خرید تورهای جام جهانی و آگاهی از قیمت هتل و بلیت هواپیما به گوگل مراجعه کردند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هواداران تیم ملی در جستجوهای اینترنتی خود با وب‌سایت جدیدی مواجه شدند که اطلاعات کامل و دقیقی از خدمات گردشگری و تفریحی جام جهانی داشت. این سایت به راحتی امکان مقایسه قیمت تورها و خدمات سفر را برای مخاطب فراهم می‌کرد. این سایت که یابکس نام داشت، به کاربران کمک می‌کرد تا در کمترین زمان ممکن بهترین برنامه سفر را انتخاب کنند. کاماپرس در این گزارش سعی در معرفی خدمات موتور جستجوی سفر یابکس به مخاطبان را دارد؛

آشنایی با یابکس و خدماتش

یابکس یک سایت مرجع معتبر و کامل برای جست و جوی انواع تورها و پکیج‌های مسافرت و همچنین رزرو خدمات گردشگری از بلیط هواپیما گرفته تا تورهای آژانس‌های شناخته شده است. این وبسایت یک آژانس هواپیمایی – مسافرتی نیست، اما با استفاده از آخرین تکنولوژی و فناوری روز دنیا در حوزه گردشگری، خدمات مفیدی را برای پایه ریزی صفر تا صد یک سفر به جستجوگران ارائه می‌دهد. ضمن اینکه همین وبسایت به نوعی با ایجاد رقابت سالم بین آژانس‌های مسافرتی مختلف، باعث ارتقا خدمات آن‌ها هم می‌شود.

آریاک سفر

بنابراین کاربران یابکس نباید انتظار داشته باشند مستقیما از این وبسایت خدمات تور و سفر را دریافت کنند؛ اما به راحتی می‌توانند اطلاعات سفر، انواع تورها و قیمت‌شان را بدون دریافت هیچ هزینه‌ای در کمترین زمان ممکن در اختیار داشته باشند.

بر اساس اطلاعات به‌روزرسانی شده در یابکس، ماهیانه یک میلیون و 500 بازدید از این وبسایت ثبت شده است. همین سایت دو دفتر بین المللی دارد و 120 هزار کاربر هم در آن ثبت نام کرده‌اند. جالب است بدانید تا به حال 30 هزار فروش مستقیم از طریق سایت یابکس به ثبت رسیده است. مجله گردشگری این موتور جستجو اطلاعات مفیدی درباره تمامی مسائل مربوط به سفر اعم از بستن چمدان تا آشنایی با مکان‌های گردشگری داخلی و خارجی به مخاطبان ارائه می‌دهد.

بازار داغ تورهای جام جهانی قطر در یابکس

با توجه به نزدیک شدن زمان جام جهانی قطر و انواع تورهایی که در حال رزرو هستند، یابکس اطلاعات کاملی را برای خرید این نوع تورها فراهم کرده است. این وبسایت به صورت کامل انواع بلیت‌های جام جهانی را به همراه تورهایی که امکان رزرو آن‌ها وجود دارد، معرفی کرده تا متقاضیان با اطلاعات کاملی اقدام به رزرو کنند. از آنجا که رزرو تورها و پرداخت هزینه آن‌ها به صورت دلاری است، متقاضیان باید در نهایت دقت این فرآیند را انجام دهند. مخصوصا که به دلیل کوچک بودن کشور قطر و اشتیاق فوتبال‌دوستان برای تماشای زنده بازی‌ها و … بلیت بازی‌ها به صورت قرعه کشی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

بنابر اطلاعات وبسایت یابکس، 5 نوع بلیت برای بازی‌های جام جهانی تعریف شده است. بهترین سطح این بلیت‌ها «پیر لانژ» نام دارد که رزرو کنندگان آن بهترین مکان تماشای بازی را به همراه لوکس‌ترین خدمات دریافت خواهند کرد. با توجه به تهیه و تدارک کشور میزبان، تهیه کنندگان این نوع بلیت و مکان از خدمات وی آی پی و پکیج پذیرایی و حفاظتی مخصوص برخوردار خواهند شد. قیمت این پکیج از 4 هزار و 950 دلار، تقریبا 130 میلیون تومان، برای هر بازی شروع می‌شود و با توجه به افزایش میزان خدمات بیشتر هم خواهد شد.

«مچ پرایوت سوئیت» با اینکه یک پله از خدمات پیر لانژ پایین‌تر است، با این حال افراد امکان تماشای بازی مورد نظر خود را در یک سوئیت اختصاصی به همراه امکانات ویژه دارند. کف نرخ این پکیج هم 600 هزار دلار به بالا است. سطح بعدی «مچ بیزنس ست» نام دارد که رزرو کنندگان آن امکان تماشای بازی با صندلی بیزینس را دارند. کمترین قیمت این پکیج هم 3 هزار و 50 دلار است. «مچ پاویلیون» هم پیکج دیگری است که فرد رزرو کننده امکان تماشای بازی را در بالاترین جو هواداران خواهد داشت؛ قیمت این مدل هم از هزار و 900 دلار شروع می‌شود.

آخرین سطح از بلیط های لوکس بازی های جام جهانی قطر، مچ کلاب نام دارد که به رزروکنندگان آن خدمات ویژه در حین بازی ارائه خواهد شد. قیمت این پکیج هم از 950 دلار شروع می‌شود. خرید بلیت‌های خاص و ویژه بازی های جام جهانی به صورت مجزا امکان پذیر است و یابکس برای این منظور هم به متقاضیان خدمات درستی را برای خرید پکیج‌های معرفی شده از آژانس‌های ارائه می‌دهد.

رزرو تورهای جام جهانی با یابکس

افرادی که مایل به رزرو پکیج‌های مختلف تور جام جهانی قطر برای تماشای بازی‌های ایران هستند، باز هم می‌توانند روی اطلاعات وبسایت یابکس حساب کنند. در این وبسایت برآورد اولیه قیمت انواع تورهای مذکور به همراه تاریخ رفت و برگشت مشخص شده است. منتهی از آنجا که اطلاعات ذکر شده تنها پیش بینی و برآورد است، متقاضیان به منظور آگاهی بیشتر از نرخ پکیج‌های مذکور می‌توانند به صورت رایگان از کارشناسان یابکس کمک بگیرند. کارشناسان این مجموعه بلافاصله بعد از مشخص شدن جزئیات قیمت تورهای جام جهانی قطر، با متقاضی تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را برای وی بیان خواهند کرد.

یابکس ؛ دسته بندی اطلاعات مختلف جام جهانی

این وبسایت، موتور ارائه دهنده دانش و اطلاعات به روز هم هست. یابکس انواع خدمات جام جهانی قطر را در قالب تور جام جهانی، بلیت بازی‌ها، بلیت تهران – دوحه و هایا کارت دسته بندی کرده است. زیرا علاقمندان به تماشای این دوره از بازی های جام جهانی باید اطلاعات کاملی درباره نحوه دریافت ویزا برای سفر به کشور قطر، رزرو بلیت و در نهایت شرکت در جام جهانی داشته باشند.

البته یابکس برای هر یک از موارد مذکور، بهترین آژانس‌ها را برای خرید بلیت مربوطه به همراه قیمت آن معرفی کرده است. به منظور دریافت هایا کارت و مراجعه به نهادهای مربوطه برای تهیه بلیت هواداری هم اطلاعات لازم را ارائه داده تا متقاضیان برای شرکت در این رویداد جهانی و پرطرفدار سردرگم نشوند.

ضمن اینکه این مرجع اطلاعاتی معتبر، تمامی استادیوم‌هایی که بازی‌ها در آن‌ها برگزار می‌شود را هم معرفی کرده تا افراد بدانند بازی مورد نظرشان در کدام استادیوم و با چه امکاناتی برگزار می‌شود.

علاوه بر پکیج‌های جام جهانی قطر، این مجموعه در تمامی فصول و حالت، اطلاعات بهترین نرخ انواع بلیت برای سفر به نقاط مختلف ایران و جهان، هتل، تور و … را در اختیار مشتری قرار می‌دهد تا افراد برای مناسبت‌ها و تاریخ‌های مختلف مورد نظر خود سفری آرام و راحت داشته باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : یابکس
نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز