گران‌ترین وال هنگ موجود در بازار چند؟

ژیوار

وال هنگ یا توالت دیواری نوعی توالت فرنگی است که برعکس مدل‌های قدیمی که روی زمین نصب می‌شدند، درون دیوار نصب می‌شود. ساختار وال هنگ به‌‌گونه‌ای است که بسیاری از افراد آن را به مدل‌های قدیمی توالت فرنگی ترجیح می‌دهند. در این میان شوکه‌کننده‌است که بدانید قیمت وال هنگ در بازار به 400 میلیون تومان هم می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، شکل ظاهری وال هنگ شبیه همان توالت فرنگی‌های قدیمی است. درب نشیمن این محصولات به گونه‌ای مهندسی شده که این امکان را می‌دهد تا مصرف‌کننده به آسانی و با حس راحتی آن را باز و بسته کند؛ چرا که درب نشیمن‌ها مجهز به آرام بند است.

همچنین، درب نشیمن مجهز به لایه‌ای است که از آن در مقابل خط‌و‌خش محافظت می‌کند. لولاهای به‌‌کار رفته در اتصال این درب‌ها، از استیل‌های ضدزنگ است.

قیمت وال هنگ‌ ها در بازار

همانطور که گفتیم گران‌ترین وال هنگ موجود در بازار ایران حدودا 400 میلیون تومان قیمت دارد. اگر بخواهید توالت فرنگی وال هنگ تمام اتوماتیک گبریت مدل mera را بخرید، باید قیمت نجومی ۴۰۰ میلیون تومان را پرداخت کنید. نوع ارزان‌تر وال هنگ با مدل selaup را هم می‌توان با نرخ 74 میلیون و 750 هزارتومان پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

اما نگران نباشید وال هنگ‌های معمولی در بازار بین 2 الی 12 میلیون تومان به فروش می‌رسند. به عنوان مثال، وال هنگ‌های غیراتوماتیک مدل دسپینا، رنج قیمتی بین 4 تا 5 میلیون تومان دارند. همچنین برای خرید وال هنگ مدل انزو کوبو سنگی نیز این روزها باید مبلغ 10 میلیون تومان هزینه کنید.

وال هنگ- کاماپرس

مزایای استفاده از وال هنگ

  1. اشغال فضای کمتر در سرویس بهداشتی: مهمترین مزیتی که با نصب وال هنگ می‌توان مشاهده و تجربه کرد، ایجاد فضای بیشتر در سرویس‌های بهداشتی است؛ برعکس اکثر نمونه‌های توالت فرنگی قدیمی که فضای زیادی را اشغال می‌کردند.
  2. نیاز نداشتن به مخزن آب خیلی بزرگ: در اکثر مدل‌های وال هنگ در مقایسه با توالت فرنگی‌های قدیمی، آب مصرفی به میزان قابل توجهی کمتر می‌شود. همچنین این توالت‌های جدید و مدرن به مخزن آب خیلی بزرگی احتیاجی ندارند؛ این مزیت می‌تواند به صرفه‌جویی در مصرف آب هم منجر شود.
  3. تخلیه آب سریع: برخی سیستم‌های تخلیه آب سنتی در توالت‌ها به دلیل دریچه‌های محدود آب در کاسه قادر نبودند تمامی سطح کاسه توالت را پاک‌سازی کنند. اما سیستم فلاشینگ واش‌دان در وال‌ هنگ‌ها این امکان را می‌دهد تا از دورتا دور کاسه وال هنگ آب سرازیر شود و تمامی سطح کاسه را تمیز کند.
  4. نظافت آسان‌تر در مقایسه با توالت فرنگی قدیمی: رعایت نکات زیادی در ساختار وال هنگ باعث شده‌ که نظافت آن در مقایسه با توالت فرنگی‌های قدیمی آسان‌تر انجام شود؛ برای مثال عدم تماس این نوع از توالت‌ها با زمین به نظافت آسان کف دستشویی کمک می‌کند. همچنین داخل دیوار قرارگرفتن اکثر اتصالات، زحمت تمیز کردن آن‌ها را به طور کلی از بین برده است.
  5. عدم گرفتگی: جایگزین شدن سیستم تخلیه سیفون با سیستم تخلیه واش‌داون باعث می‌شود که مشکلاتی مثل گرفتگی در توالت وال هنگ به حداقل برسد.

این موارد تنها بخشی از مزایای مهم توالت‌های دیواری هستند و بقیه آن‌ها را می‌توان با خرید و استفاده در درازمدت از این محصول باکیفیت به‌راحتی تجربه کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بیستونروماک بازرگان پیشه
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز