رهن و اجاره آپارتمان ۷۰ متری در نوشهر چقدر آب می‌ خورد؟

نوشهر_کاماپرس
ژیوار

نوشهر در استان مازندران به دلیل نزدیکی به تهران و طبیعت بکر جزو پرطرفدارترین شهرهای شمالی برای خرید خانه و سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید. در این میان بسیاری در فصل تابستان نسبت به اجاره موقت و یا سالانه آپارتمان در نوشهر اقدام می‌کنند که قیمت آن بسته به امکانات، دسترسی،‌ موقعیت جغرافیایی و غیره متفاوت است.

کاماپرس با بررسی و جستجو در املاک و آگهی‌های سایت‌های املاک متوسط قیمت‌های رهن و اجاره در نوشهر را معرفی می‌کند.

برای مثال شما می‌توانید یک واحد ۷۰ متری در بلوار امام رضا ساخت سال ۱۳۹۵ با متراژ ۷۰ مترمربع و یک اتاق‌خواب را با 350 میلیون تومان پول پیش و ماهی یک و نیم میلیون تومان اجاره کنید. این واحد در طبقه دوم واقع‌شده است، پارکینگ انباری و آسانسور دارد و سیستم پکیج و اسپیلیت هم در واحد موجود است. این ساختمان سالن ورزشی، حیاط و فضای سبز و آلاچیق نیز دارد. برای سه ماه باید اجاره‌ی ۴٫۵ میلیون تومانی را در نظر بگیرید.

نوشهر_کاماپرس

اما یک‌خانه قدیمی ۷۰ متری در پل ماشلک ساخت سال قبل از ۱۳۷۰ بدون پارکینگ و انباری و بالکن آگهی شده است. این واحد یک اتاق‌خوابه با انشعابات مستقل را می‌توان با 100 میلیون رهن و ماهی 7 میلیون تومان اجاره کرد. برای 3 سه ماه باید 21 میلیون اجاره درنظر داشته باشید.

دریان سفر امید

یک خانه ۷۰ متری در شهرک با زمین ۱۰۰ متری ساخت سال ۱۳۹۸ با پارکینگ بدون انباری و بالکن با ودیعه ۳۰۰ میلیونی و ماهی ۵۰۰ تومن قابل اجاره است. این خانه قیمتی مناسب دارد و اجاره ماهانه آن یک و نیم میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

اگر دنبال آپارتمان نوساز در محله کورکورسر باشید می‌توانید یک ملک ۷۰ متری ساخت سال ۱۴۰۲ با یک اتاق‌خواب، آسانسور و پارکینگ کف سرامیک دارای اسپیلت رادیاتور و پکیج و سرویس فرنگی را با ماهی 7 میلیون تومان و پول پیش 100 میلیون تومن اجاره کنید. بنابراین برای سه ماه خانه نوساز باید مبلغ 21 میلیون هزینه کنید.

همچنین شما می‌توانید یک ملک ۷۰ متری بازسازی‌شده ساخت سال ۱۳۸۰ دوخوابه را فقط با 460 میلیون رهن کامل در اختیار بگیرید و هیچ اجاره‌ای پرداخت نکنید. این واحد طبقه اول از ۳ طبقه است و پارکینگ و انباری دارد.

اجاره یک آپارتمان مسکونی 65 متری ساخت سال ۱۳۸۵ یک‌خوابه با پارکینگ بدون انباری و آسانسور بازهم 100 میلیون ودیعه و ماهانه 7 میلیون تومان است. برای این ملک هم باید 21 میلیون برای ۳ ماه پرداخت کنید.

همچنین اجاره خانه 70 متری در سی‌سنگان با ماهی 5 میلیون تومان امکان‌پذیر است. یعنی شما می‌توانید این واحد 1 خوابه ساخت سال ۱۳۹۴ را برای ۳ ماه با 100 میلیون ودیعه و 15 میلیون اجاره کنید. این واحد پارکینگ و انباری دارد و حیاط دار است.

نوشهر_کاماپرس

از طرف دیگر یک سوئیت تک خوب ۷۰ متری در طبقه چهارم بدون آسانسور دارای یخچال و اجاق‌گاز با دید کامل دریا و ساحل بدون کولر را می‌توانید با ۵۰ تومن پول پیش و ماهی 5 میلیون تومن اجاره کنید. یعنی برای این واحد هم باید سه ماه 15 میلیون تومان هزینه کنید.

به‌طورکلی در نوشهر برای سه ماه اگر بخواهید یک واحد جمع‌وجور راحت اجاره کنید حداقل 15 میلیون تومان باید هزینه کنید و تقریباً تا 21 میلیون تومان حداکثر اجاره برای این متراژ ساختمان است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : دیوارشیپور
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز