کدام مشاغل از شنبه دوباره فعال می شوند؟

ستاد ملی کرونا اعلام کرده است که از روز شنبه فعالیت گروه دوم مشاغل مجدد از سر گرفته می شود.

به گزارش کاماپرس، بنابر اعلام ستاد ملی کرونا  شهر تهران از ابتدای هفته آینده در وضعیت نارنجی کرونایی خواهد بود و از همین رو مشاغل گروه 1 و 2 می توانند فعال باشند، اما مشاغل گروه 3 و 4 همچنان فعالیت شان ممنوع است.

مشاغل تعطیل در تهران و شهر‌های نارنجی

همچنین در شهر‌های نارنجی بنابر اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت مراکز تجمعی مانند پاساژ‌های سربسته و برخی اماکن فرهنگی و مذهبی ممنوع است.

فهرست مشاغل گروه ۳: مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهد‌های کودک، استخر‌های سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی و کاهش فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی درون شهری در گروه‌های شغلی سه قرار دارند..

آریاک سفر

فهرست مشاغل گروه ۴: همایش‌ها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پربرخورد، از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی در گروه‌های شغلی چهار قرار دارند.

فعالیت ادارات در تهران وشهر‌های نارنجی

در تمام وضعیت‌های سه گانه شرایط هشدار، مأموریت‌های اداری غیرضرور لغو می‌شود و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند از اعزام کارکنان خود به مأموریت‌های اداری غیرضرور خودداری کنند.

مأموریت‌های ضروری در وضعیت‌های زرد، نارنجی و قرمز با تأیید بالاترین مقام مجاز در سطح استان و مأموریت‌های ضروری در سطح ملی صرفا با تأیید مقام مجاز در سطح ملی قابل انجام است.

ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا ۱/۳ (یک سوم) کارکنان خود اقدام کنند و در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور ۵۰ درصد کارکنان انجام خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز