کاهش 150 میلیون تومانی پژو پارس/ خودرو باز هم ارزان می شود؟

ژیوار

قیمت پژو پارس ال‌ایکس از اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون بیش از 150 میلیون تومان کاهش داشته و به حدود 550 میلیون تومان رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس از ابتدای خردادماه سال جاری روند نزولی بازار خودرو آغاز شده و تاکنون ادامه دارد. کاهش شدید قیمت ها در روزهای اخیر باعث شده تا بازار با رکود مواجه شود. بسیاری از خریداران دست نگه داشته‌اند و درصدی از متقاضیان سامانه یکپارچه نیز انصراف داده‌اند. سوال اصلی متقاضیان و فعالان بازار خودرو ادامه‌دار بودن یا نبودن کاهش قیمت‌ها است.

جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره ادامه روند نزولی بازار گفت: قیمت خودرو در ماه‌های آینده بیش از پیش کاهش پیدا می‌کند. جعفری عرضه بیشتر خودرو در بازار و از بین بردن صفوف برای خودرو را الزامی دانست. به عقیده این نماینده مجلس دولت باید درآمدهای واردات خودرو را برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان به کار بگیرد تا از این طریق دانش فنی و تکنولوژی قطعات خودرو پیشرفت کند.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

چنانچه ادعاهای عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درست باشد، قیمت پژو پارس ال‌ایکس طی هفته‌های آینده کانال 500 میلیون تومانی را از دست خواهد داد و وارد کانال 400 میلیون تومانی می‌شود. علاوه بر افزایش عرضه خودرو، ادامه‌دار شدن کاهش قیمت دلار، آزاد شدن اموال بلوکه شده ایران و سایر اخبار مثبت سیاسی می‌تواند باعث ادامه‌دار شدن روند کاهش قیمت پژو پارس شود.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “کاهش 150 میلیون تومانی پژو پارس/ خودرو باز هم ارزان می شود؟

  1. اسمعیل دهقان قله زو گفته:

    سلام فقط باید انصراف داد الان 90درصد انصراف دادند هر ساعت قیمت ها را بالا می برند الان 18میلیون بالا بردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز