چه زمانی به مشاوره حقوقی تلفنی یا حضوری نیاز داریم؟

هرگز نباید در مواجهه با مسائل پیچیده حقوقی یا اخلاقی، بدون اطلاعات وارد عمل شد. مشاوره حقوقی تلفنی یا حضوری و … با منابع قابل اعتماد، آن هم زمانی که پیچیدگی‌های این حوزه در دنیای واقعی تبدیل به چالش می‌شود، تنها به کمک یک مشاور قابل حل است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ حقوقی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در زندگی امروزه اکثر کارها به صورت تخصصی انجام می‌شود. برای انجام آن به فرد متخصص نیاز است. حل و فصل مشکلات حقوقی و قضایی اگرچه بدون مشاوره یا همراهی یک وکیل می‌تواند امکان پذیر باشد؛ اما با یک مشاوره حقوقی تلفنی صحیح هم می‌توان از اتلاف زمان و هزینه جلوگیری کرد. درواقع دریافت مشاوره برای مسائل حقوقی از یک وکیل، به اندازه مشاوره تخصصی سلامت از یک پزشک لازم و ضرورت دارد.

آشنایی کامل با قانون؛ اولین قدم برای رفع دعاوی

اطلاع از قوانین هر مسئله و اجحاف در رابطه با شرایط پیش‌رو، مهمترین مسئله در رفع هر پرونده‌ای به شمار می‌رود. رجوع به دفاتر مشاوره حقوقی تهران یا شهرستان، تماس جهت مشاوره حقوقی تلفنی ، هرکدام که باشد برای پرداختن به مسائل حقوقی و جلوگیری از مسائل و مشکلات ثانویه قطعا حائز اهمیت هستند.

آریاک سفر

دنیای مشاوران حرفه‎ای به تکامل و پیشرفت خود ادامه می‎دهد. خواه محیط اداری شخصی، مشاوره در یک مرکز عمومی یا بی شمار مکان‌های دیگر باشد. اما با وجود این‌که پیچیدگی‌های زندگی مدرن همچنان معضلات حقوقی و اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کند، ضرورت دریافت مشاوره روز به روز بیشتر حس می‌شود.

بهترین موسسه برای دریافت مشاوره حقوقی کدام است؟

موسسه هوشمند حقیقت گستر پارسیان نه فقط به صورت حضوری، که با مشاوره حقوقی تلفنی یز به افرادی که نیاز داشته باشند، خدمات ارائه می‌دهد. هیچ محدودیت زمانی از نظر مدت زمان مشاوره حقوقی وجود ندارد.

درصورتی که شخصی پس از دریافت مشاوره تلفنی نیاز به بازگویی مطلبی یا سوالی داشته باشد, با مطرح کردن آن تا 24 ساعت پس از اتمام جلسه به صورت پیامک، بدون پرداخت هزینه‌ای مازاد، مشاوران توضیحات لازم را ارائه می‌دهند.

موسسه حقیقت گستر پارسیان هزینه حق‌الوکاله را به صورت قسط بندی دریافت می‌کند. امکان پرداخت بخشی از حق الوکاله در انتهای همکاری میسر است. در صورت عقد قرارداد جلسه اول مشاوره به صورت رایگان برگزار می‌شود.

در بخش مشاوره حقوقی تهران این وبسایت، می‌توان تمامی قوانین موجود را جستجو و درباره هریک مطالعه کرد. انواع احکام مدنی، قانون جرم سیاسی، قانون مجازات اختلاس و غیره را به تفصیل شرح می‌دهد.

اعتبارسنجی مشاوران حقوقی تهران چگونه صورت می‌گیرد؟

این موسسه جهت ارائه مشاوره حقوقی تهران از کارشناسان با مدرک دکترای حقوق، وکلای متخصص و مجرب استفاده می‌کند. افراد استخدامی در مرکز مشاوره حقوقی عدل، اعتبارسنجی شده و توانایی آ‌ن‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته است. با جستجوی نام موسسه در سایت روزنامه رسمی کشور می‌توان در این مورد اطمینان خاطر به دست آورد.

این موسسه در زمینه‌های مختلفی اعم از دیوان عدالت اداری، قراردادها، خانواده، وکیل ثبتی تهران، مسائل بین المللی و ملک مشاوره می‌دهد و در هریک از آن‌ها، از متخصصان مربوطه استفاده می‌کند.

به نقل از وبسایت رسمی متقاضیان پس از مشاوره متناسب با نیاز خود از مجرب ترین وکیل‌های این موسسه سود و بهره خواهند برد. در صورت عدم نیاز به وکیل تا انتهای پرونده، مشاوران این موسسه راهنمایی‌های لازم جهت پیش‌برد مسیر را خواهند داشت.

این مرکز دارای نماد تجارت الکترونیک، نماد ساماندهی فضای مجازی، نماد عضویت در اتحادیه کسب و کارهای مجازی است. مشاوره حقوقی عدل مجوز فعالیت نشر بر خط را نیز دارد. دفتر این مجموعه در محدوده شرق تهران در منطقه تهرانپارس قرار دارد.

کاربران می‌توانند علاوه‌بر کسب اطلاعات بیشتر از طریق وبسایت، اپلیکیشین اختصاصی مشاوره حقوقی عدل را دانلود کنند. از طریق این اپلیکیشین بسیاری از مشکلات مربوط به ارتباط با مراجعین برطرف شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : حقیقت گستر
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز