چرا کابینت ممبران؟

کابینت ممبران-کاماپرس
ژیوار

کابینت ممبران یکی از انواع کابینت­های ام دی اف آشپزخانه است که با توجه به برخورداری از ویژگی‌هایی همچون ظاهر زیبا، قابلیت استفاده در دکوراسیون‌های مدرن و کلاسیک و همچنین مقاومت و استحکام بالا، طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

کابینت ممبران برخلاف تصور عموم، یک جنس چوب یا متریال خاص نبوده و یک روش ساخت کابینت آشپزخانه است. این کابینت با استفاده از یک روکش بسیار مقاوم پی وی سی، وکیوم شده و در مقایسه با سایر مدل‌های ام دی اف، از دوام و استحکام بالاتری برخوردار است. مهم‌ترین مزیت ممبران، قابلیت تولید آن در دو نوع کابینت‌های مدرن و کلاسیک است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی کابینت ممبران و ویژگی‌­های آن ‌پرداخته است.

کابینت ممبران چیست؟

ممبران نوعی کابینت آشپزخانه با مغز ام دی اف است که یک روکش بسیار مقاوم پی وی سی با استفاده از دستگاه ممبران روی آن وکیوم می‌شود. نحوه ساخت کابینت ممبران به این صورت است که ابتدا روی ام دی اف خام یا ام دی افی که توسط دستگاه سی ان سی ابزار شده است، چسب زده شده و سپس با استفاده از دستگاه مخصوص، روکش ممبران روی آن وکیوم می‌شود. اغلب برای کاهش هزینه‌ها فقط سمت بیرونی کابینت، روکش ممبران شده و سمت دیگر آن با یک لایه پی وی سی سفید پوشانده می‌شود.

نصب کابینت ممبران چه مزایایی دارد؟

کابینت ممبران یکی از مدل‌های بسیار پرطرفدار و محبوب در میان کابینت‌های آشپزخانه است. برخی از مزایای این کابینت در ادامه بررسی شده است.

دریان سفر امید

تنوع طرح: با استفاده از تکنولوژی سی ان سی و وکیوم می‌توان انواع طرح‌ها را روی ام دی اف پیاده کرد؛ از این رو کابینت ممبران در انواع طرح و رنگ‌های متنوع و متناسب با دکور آشپزخانه و طراحی داخلی منزل در بازار موجود است.

قیمت مناسب: کابینت ممبران در مقایسه با کابینت‌های کلاسیک ساخته شده از چوب دارای قیمت بسیار پایین‌تری است. با توجه به این‌که این نوع کابینت از قابلیت طرح‎‌پذیری برخوردار بوده و بعضا ظرافت‌های بیشتری نیز دارد، گزینه مناسب‌تری محسوب می‌شود.

مقاومت در برابر نفوذ رطوبت: استفاده از کابینت ممبران با توجه به عدم نفوذ آب و رطوبت به لایه‌های ام دی اف آن، گزینه مناسبی برای آشپزخانه است.

رفع معایب روکش ملامینه: معایب روکش ام دی اف معمولی که به صورت ملامینه و از نوع وینیل بوده، در کابینت ممبران برطرف شده و این روکش‌ها برخلاف ملامینه بخار نشده و هوای منزل را آلوده نمی‌کند.

نگهداری آسان: نگهداری و مراقبت از کابینت ممبران در مقایسه با کابینت‌های چوبی بسیار آسان بوده و تنها با دستمال کشیدن و پاک کردن ساده، تازگی و زیبایی خود را حفظ می‌کند.

کابینت ممبران-کاماپرس

در هنگام خرید کابینت ممبران به چه نکاتی توجه کنیم؟

برخی از مهم‌ترین نکاتی که برای خرید کابینت ممبران باید در نظر داشته باشید، شامل توجه به جنس و برند یراق­ آلات مورد استفاده در کابینت، جنس و نوع صفحه شرکت مورد استفاده، برخورداری محصول از ریزه‌کاری‌ها و ابزارهای کاری همچون پاخور، تاج و زیرچراغی، نوع روکش و چسب استفاده شده، تطابق نقشه کابینت پیش از عقد قرارداد با نتیجه نهایی، جنس دستگیره‌های مورد استفاده در کابینت، گارانتی و ضمانت محصول و نظایر آن است.

هزینه خرید و نصب کابینت ممبران چقدر است؟

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید کابینت ممبران و نصب آن باید مد نظر قرار دهید، قیمت کابینت ممبران است. قیمت این کابینت با توجه به فاکتورهایی همچون تعداد و متراژ کابینت‌های زمینی و دیواری، کیفیت متریال مورداستفاده، عمق کابینت موردنظر، متراژ صفحه شرکتی، تاج، پاخور، زیرچراغی و کلیه یراق‌آلات کابینت محاسبه می‌شود؛ ضمن این‌که قیمت کابینت جزیره و اوپن و همچنین باکس یخچال نیز جداگانه حساب می‌شود.

 

کابینت ممبران-کاماپرس

خرید و نصب کابینت ممبران با ماهر چوب

“ماهر چوب” به‌عنوان یک مجموعه تخصصی و فعال در زمینه تولید انواع کابینت و در کابینت باکیفیت، خدمات ویژه‌ای برای مشتریان خود در نظر گرفته است. این مجموعه در حال حاضر به‌عنوان تولید کننده انواع کابینت کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک، در کابینت ممبران، در کابینت نئوکلاسیک پلی یورتان و تولید کننده انواع مصنوعات چوبی به ارائه خدمت می‌پردازد.

با استفاده از خدمات این مجموعه می‌توانید کابینت آشپزخانه خود را با بهترین قیمت سفارش دهید؛ ضمن این‌که می‌توانید پیش از خرید کابینت، در وبسایت این مجموعه (https://www.maherwood.com/cabinet-membrane/) به‌صورت آنلاین قیمت نهایی سفارش خود را محاسبه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ماهرچوب
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز