چرا مهاجرت به آلمان بسیار پرطرفدار است؟

لست سکند

گرانی انواع ارز و وخامت شرایط اقتصادی سبب شده تا خیلی از دانشجویان، کارفرمایان و کارمندان به فکر مهاجرت به آلمان و سایر کشورها باشند. اما با توجه به تمام مسائلی که ذکر شد مقصد مهاجرتی بسیار مهم است. خیلی از کشورهای اروپایی و آمریکایی شرایط بسیار مساعدی برای مهاجران فراهم می‌کنند اما در مقابل هزینه زیادی دریافت خواهند کرد. اما مهاجرت به آلمان به چند دلیل اعم از رایگان بودن تحصیلات، امکان کاریابی آسان در این کشور و … مناسب است. اخذ ویزای تحصیلی آلمان یکی از روش‌های مناسب برای مهاجرت به این کشور محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هنوز کشورهایی هستند که خدمات مختلف شهروندی و … را به صورت رایگان یا با هزینه کم به مهاجران ارائه می‌دهند. کشور آلمان یکی از کشورهایی است که مهاجران زیادی از تمامی کشورهای دنیا را به خود جلب کرده است. این کشور به دلیل داشتن سیستم آموزشی رایگان، شرایط تحصیلی مساعد، فراهم کردن موقعیت مناسب اجتماعی و … یکی از اولویت‌های مهاجرت محسوب می‌شود. متوسط هزینه زندگی ماهیانه در این کشور بین 800 تا هزار یورو بوده که به نسبت دیگر کشورها پایین است. افراد با داشتن مدرک زبان انگلیسی یا آلمانی به راحتی امکان مهاجرت به آلمان و اقامت در این شهرهای مختلف آن را دارند. مهاجرت به آلمان راه‌های مختلفی دارد که در ادامه روش‌های پرمخاطب مهاجرتی توضیح داده می‌شود؛

اخذ ویزای تحصیلی آلمان

تحصیل رایگان در دانشگاه‌های آلمانی باعث شده تا خیلی از دانشجویان به این کشور جذب شوند. منتهی افراد برای تحصیل در این کشور باید از قبل مبلغ 10 هزار و 236 یورو در حسابی معتبر آلمانی به مدت یکسال بلوکه کنند. افرادی که قصد مهاجرت به آلمان از طریق تحصیلی را دارند باید تمامی فرآیند اخذ ویزای تحصیلی را با توجه و دقت کامل سپری کنند. داشتن مواردی اعم از سن کم ، زیر 26 سال برای فوق لیسانس، معدل مناسب، فارغ التحصیلی از یکی از دانشگاه‌های سراسری معتبر ایران، تنظیم انگیزه نامه قوی، اخذ مدرک زبان آلمانی، گرفتن پذیرش تحصیلی از یک دانشگاه خوب با رنکینگ مناسب و ارائه تمکن مالی خوب شرایط مهم اخذ ویزای تحصیلی آلمان محسوب می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

افرادی که خواهان دریافت ویزای تحصیلی این کشور هستند باید مدارک تحصیلی، ریز نمرات و ترجمه آن، کپی پاسپورت و شناسنامه، دو قطعه عکس، نامه پذیرش تحصیلی از دانشگاه، انگیزه نامه و گواهی عدم سوء پیشینه کیفری را داشته باشند.

اخذ ویزای کاری آلمان

آلمان یکی از کشورهای برتر صنعتی دنیا است که فرصت‌های شغلی زیادی در زمینه‌های مختلف دارد. براساس آمار موجود، متوسط درآمد سالیانه شاغلان آلمانی به 46 هزار و 560 یورو می‌رسد. از آنجایی که جمعیت کشور آلمان رو به پیری است، دولت این کشور از مهاجران جوان و کاربلد برای حضور در موقعیت‌های شغلی مختلف استقبال می‌کند. به همین دلیل در حال حاضر امکان اخذ ویزای جست و جوی کار در آلمان بدون داشتن پیشنهاد شغلی از کارفرما وجود دارد. اعتبار این ویزا برای متقاضیان شش ماه است.

افرادی امکان دریافت این مدل ویزا را دارند که حداقل مدرک لیسانس و سه سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی خود داشته باشند. اخذ این ویزا به مدرک زبان احتیاج ندارد و داشتن دانش زبان انگلیسی یا آلمانی کافی است. افرادی که مایل هستند برای همراه خود ویزا دریافت کنند، باید توجه داشته باشند جست و جوی کار منجر به اخذ ویزای همراه نمی‌شود و بعد از یافتن شغل مورد نظر امکان ملحق شدن همراه به فرد شاغل وجود خواهد داشت.

سرمایه گذاری در آلمان

افرادی که مایل هستند سرمایه خود را به یک کشور خارجی مناسب انتقال دهند و از این طریق مهاجرت کنند، آلمان گزینه خوبی برای آن‌ها محسوب می‌شود. متقاضیان با ایجاد یک کمپانی یا بیزنس مورد تایید دولت آلمان به راحتی امکان مهاجرت به این کشور را دارند. حداقل بودجه مورد نیاز برای ایجاد یک شغل در آلمان، 250 هزار یورو اعلام شده است. میزان سرمایه مذکور با ارائه مدارک مالی و سایر دارایی‌ها با تهیه پرینت حساب بانکی و دیگر مدرک‌های مورد نظر اثبات می‌شود. افراد باید مدارکی را ارائه دهند که این نوع سرمایه گذاری را برای آلمان توجیه کند و نشان دهد به کسب و کار مورد نظر آن‌ها در آلمان نیاز است.

بهترین موسسه برای مهاجرت آسان و بی‌دردسر به آلمان

مهاجرت به آلمان و دریافت ویزای این کشور یک کار تخصصی با ریزه کاری فراوان است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به عنوان یک موسسه بین المللی و متخصص، در دریافت ویزای تحصیلی آلمان و دیگر روش‌های مهاجرتی این کشور به متقاضیان کمک می‌کند. در همین خصوص این مجموعه مجوزهای زیادی دریافت کرده که یکی از آن‌ها مجوز رسمی کار و کاریابی در آلمان است.

افرادی که قصد مهاجرت به آلمان را دارند باید به وکیل کاربلد این مجموعه مراجعه کرده و درخصوص دریافت ویزای آلمان با آن‌ها مشورت کنند. ضمنا کارشناسان این مجموعه در تمامی روزهای هفته پاسخگوی سوالات متقاضیان مهاجرت به کشورهای مختلف خواهند بود.

انتهای پیام

مرتبط با : سفیران سروش سعادت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز