چرا دامنه بین المللی ابر آروان از دسترس خارج شد؟

دامنه بین المللی ابر آروان امروز 29 آبان ماه از دسترس خارج شد. ابر آروان روز 22 آبان به همراه 33 شخص و شرکت ایرانی از سوی اتحادیه اروپا تحریم شد. در ادامه این اتفاق دامنه بین المللی ابر آروان که همه خدمات آن بر روی آن ارایه می شد، مسدود شده است.

به گزارش کاماپرس، درست 8 روز پس از تصمیم اتحادیه اروپا برای تحریم ابر آروان دامنه بین المللی این شرکت استارتاپی که در حوزه ارایه خدمات ابری فعالیت می کند، از دسترس خارج شد. دلیل این کار از سوی اتحادیه اروپا نقش مهم ابر آروان برای ایجاد بستر اینترنت ملی عنوان شده است، با این وجود این شرکت همواره این موضوع را تکذیب کرده است.

ابر آروان در واکنش به تحریم اتحادیه اروپا بیانیه ای را منتشر کرد:

«امروز انتشار خبر تحریم آروان‌کلاد از سوی اتحادیه‌ی اروپا در حالی اعلام شد که چند ماهی است با ارایه دلایلی فنی و روشن، اتهامات واهی و ادعاهای بی‌اساس مبنی‌بر نقش داشتن در محدودیت یا قطع اینترنت را بارها رد کرده‌ایم.

می‌پذیریم که در جنگ رسانه‌ای در مقابل شایعه‌ها و جعل واقعیت شکست خورده‌ایم و نتوانسته‌ایم از حقانیت خود به‌درستی دفاع کنیم. اتهامات نادرست از طریق رسانه‌های اجتماعی و خبرگزاری‌ها، بدون شواهد محکم، آن قدر تکرار شده که امروز مبنایی برای این تحریم ناعادلانه قرار گرفته است.

آریاک سفر

اثرپذیری و دنباله‌روی نهادهای اروپایی از این اتهام‌های یک‌طرفه و بی‌اساس، ناامیدکننده است. بدون شک برای احقاق حقوق مادی‌ و معنوی خود به کمک مراجع دارای صلاحیت بین‌المللی اقدام خواهیم کرد.

علاوه‌بر این، ما مسیرمان را به سمت توسعه محصولات ابری و خدمت به مشتریان خود ادامه خواهیم داد و به عنوان یک استارت‌آپ فناوری بین‌المللی در اکوسیستم فناوری ابری، در کنار سایر ارایه‌دهندگان ابری در سراسر جهان رشد خواهیم کرد.»

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز