پیش فروش تارا اتوماتیک و دستی تا فردا ادامه دارد

ایران خودرو پیش‌فروش برخی از محصولات خود را از پنجم آبان ماه آغاز کرده است و تا فردا، 9 آبان ماه ادامه دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو می‌توانند به سایت این خودروساز مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

در این طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربوشارژ با گیربکس 6 سرعته و فرمان برقی و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل شهریور و مهر 1402 عرضه شده‌اند.

در این طرح همچنین خودرو رانا پلاس نیز عرضه شده که موعد تحویل آن از سوی ایران‌خودرو مهر 1402 اعلام شده است.

آریاک سفر

مبلغ پیش‌پرداخت برای خرید محصولات ایران خودرو

متقاضیان تارا دستی و تارا اتوماتیک باید به ترتیب 118 و 166 میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت بپردازند همچنین می‌توانند از میان رنگ‌های آبی رویال، آبی کبود، خاکستری، مشکی آبنوس و نقره‌ای خودرو را انتخاب کنند.

دنا پلاس توربوشارژ با گیربکس 6 سرعته در رنگ‌های خاکستری، مشکی و سفید همچنین دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک در رنگ‌های خاکستری، سفید، مشکی آبنوس، نقره‌ای، نقره‌ای تیتانیوم از دیگر خودروهای عرضه شده در طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو هستند که متقاضیان خرید این دو محصول باید به ترتیب 144 میلیون و 500 هزارتومان و 159 میلیون و 500 هزارتومان به عنوان پیش‌پرداخت بپردازند.

دیگر خودرو عرضه شده در این طرح راناپلاس با رنگ‌های خاکستری، سفید، مشکی و نقره‌ای است که متقاضیان باید 86 میلیون تومان پیش‌پرداخت بدهند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پیش فروش تارا اتوماتیک و دستی تا فردا ادامه دارد

  1. Nnnn گفته:

    هر کسی ثبت نام کنه بیچاره میشه ما ثبت نام کردیم تارا اتومات قرار بوده سه ماهه تحویل بدن بعد از پنج ماه گفتن تارا نداریم بیایید دنا بهتون بدیم،قیمت دنا کجا قیمت تارا کجا؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز